Fotogalerie voor Hotel Le Pacifique





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een kluis
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

52 avenue de Paris, Riom, Puy-de-Dome, 63200
Over deze accommodatie
Hotel Le Pacifique
Vergelijkbare accommodaties

Le Manoir
Le Manoir
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 332 beoordelingen
De prijs is € 92
inclusief belastingen en toeslagen
17 okt - 18 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 9 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per accommodatie, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Le Pacifique
Hotel Le Pacifique Riom
Hotel Pacifique Riom
Le Pacifique
Le Pacifique Riom
Pacifique Hotel
Pacifique Riom
Hotel Le Pacifique Riom
Hotel Le Pacifique Hotel
Hotel Le Pacifique Hotel Riom
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Le Pacifique
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Marcel
11 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Lydia
Zakenreiziger
7 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lydia
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Laëtitia
Zakenreiziger
4 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laëtitia
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Régis
Zakenreiziger
23 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Laurent
Zakenreiziger
15 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Laurent
1 nacht verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
jerome
Zakenreiziger
9 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
jerome
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Marie-Louise
7 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie-Louise
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
Gilles
21 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gilles
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Michel
20 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
JeanClaude, Gaillac
Reisde met partner
5 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JeanClaude
4 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2020
10/10 – Uitstekend
Régis
Zakenreiziger
26 mei 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
1 nacht verbleven in mei 2020
8/10 – Goed
Régis
Zakenreiziger
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
4 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité/prix et accueil sympathique
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Marie Jose
Zakenreiziger
11 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie Jose
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
philippe
Zakenreiziger
5 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
philippe
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Régis
Zakenreiziger
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Pierre
9 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pierre
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
JACQUELINE
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JACQUELINE
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
daniel
27 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
daniel
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Martine F.
7 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel cosy où il fait bon séjourner
Martine F.
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Régis
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
4 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Régis
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Régis
4 nachten verbleven in mei 2019