Fotogalerie voor Hotel De La Couronne





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 82
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort kamer laden

Comfort kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Lcd-televisie
Privébadkamer
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

5, Rue De La Couronne, Riquewihr, Haut-rhin, 68340
Over deze accommodatie
Hotel De La Couronne
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Restaurant Saint Nicolas
Hotel Restaurant Saint Nicolas
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 316 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 15 voor volwassenen en ca. EUR 7 voor kinderen
- Parkeerkosten: EUR 6.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 8 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
De La Couronne
De La Couronne Riquewihr
Hotel De La Couronne
Hotel De La Couronne Riquewihr
De La Couronne Hotel
Hotel Couronne Riquewihr
Couronne Riquewihr
De La Couronne Hotel
Hotel De La Couronne Hotel
Hotel De La Couronne Riquewihr
Hotel De La Couronne Hotel Riquewihr
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel De La Couronne
8,6
Uitstekend
8,8
Netheid
9,4
Locatie
8,6
Personeel en service
8,6
Milieuvriendelijkheid
8,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Pascal
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Pascal
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sarah
Reisde met familie en kleine kinderen
8 aug 2024
Negatief: Personeel en service
Sarah
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Ad
Reisde met partner
21 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ad
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Pieter
7 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig
Pieter
1 nacht verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Rob, Den Haag
3 nov 2017
Rob
1 nacht verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
Ron, Rotterdam
10 sep 2015
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
La couronne
Ron
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
zeer centraal gelegen...
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Dawn
Reisde met partner
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Dawn
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Tim, Newport
Reisde met partner
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tim
2 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Sébastien
19 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sébastien
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Rocco
30 jun 2025
Rocco
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Helga
29 jun 2025
Helga
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sara-Ros
15 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sara-Ros
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
olivier, borup
6 jun 2025
olivier
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Georg
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Georg
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Franck
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Franck
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Damien
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel bien situé
Damien
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jens
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jens
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Matti
Reisde met een groep
19 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Have to see
Matti
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
John
Reisde met familie
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
DR MARTYN RAY
Reisde met partner
27 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
DR MARTYN RAY
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Annie
Reisde met een groep
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Annie
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten


Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024