Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Gezinsvriendelijk
Geluiddichte kamers
Voorzieningen
24-uursreceptie
Kluisje bij de receptie
Gastendiensten
Conciërgeservices
Meertalig personeel
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Geen lift
Goed verlicht pad naar de ingang
Pad zonder treden naar de ingang
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Entertainment
Flatscreen-tv van 42 cm met satellietzenders
Meer
Airconditioning
Geluiddichte kamers
Kluisje
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 16.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 20.00 uur
Uitchecken
Uitchecken voor 14.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Registratienummer van de accommodatie 10009517
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Al Asemah Hotel Hotel
Al Asemah Hotel Riyadh
Al Asemah Hotel Hotel Riyadh
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Al Asemah Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Al Asemah Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Al Asemah Hotel?
Je kunt inchecken vanaf: 16.00 uur; je kunt inchecken tot: 20.00 uur.
Tot hoe laat kan ik bij Al Asemah Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 14.00 uur uit te checken.
Waar ligt Al Asemah Hotel?
Dit hotel ligt in Downtown Riyad, binnen 15 minuten lopen van Al Batha-markt en Al Watan Park. Ook King Abdulaziz Historical Center en Nationaal Museum van Saudi-Arabië liggen binnen 2 km afstand.
Beoordelingen over Al Asemah Hotel
Beoordelingen
3,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 5 beoordelingen
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 5 beoordelingen
8 - Goed
1
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 5 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 5 beoordelingen
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 5 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
3
3,4/10
Netheid
2,0/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
3,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
3,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 feb 2025
Negatief: Personeel en service
Bad experience with the staff👎 (feb14)
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Reynier
11 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Worst place to stay, dirty hotel smell smoke cigarette, dirty rooms, extremely far from city center, unsafe area and with no places to eat, got lost address on expedia was wrong
Reynier
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ADJIRIN
1 feb 2025
ADJIRIN
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Yosef, Clagary
8 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I advise you to save your money somewhere else
Yosef
5 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
amidu
Zakenreiziger
12 dec 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten