Exterieur

Beoordelingen van Riyadh Marriott Hotel

5 out of 5
Riyadh Marriott Hotel
King Saud Road, Al Wazarat District, Riyadh

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 142 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 142 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

john, oudbeijerland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel
Prettig gelegen, schoon hotel. Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Muhanad

4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Gökhan

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Scott

Zakenreiziger
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Elec went off, brown water via taps in room
The electricity cut out one morning while I was in the lobby. The lights went out and had to go back to room via staff in the service lift. Got back to room on 4th floor and water wasn't running to sink or bath. When the water did return 30 mins later the water was running through brown for 15 mins. In fairness they did offer room service complementary.
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

RIYAD

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful hotel
Welcoming staff, spacious and well equipped rooms. Excellent breakfast. Nice lobby
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Marek

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Younes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thank you
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Mariella

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel made me feel at home. It is super clean and service-oriented. Housekeeper kept my room clean, and he was always prompt to answer my questions if I needed anything in the room. They are super respectful. I loved my stay! Saudis are such great people! Thank you, Marriott! Professor Mariella Thaning
5 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Azer, Calgary

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service and extremely friendly helpful staff! They will go extra mile.however, I have the following concerns. The bath tub is extremely slippery and thus unsafe. Also, I booked this hotel only because it shows that it has swimming pool. To our surprise it is only for men. My wife was really upset. As a Muslim I am aware of country religious traditions, but Marriott seemingly doesn’t respect them! Why not have two separate swimming pools or allocate hours for women to use swimming pool. And, please, state that on your website.
5 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Zeyad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best hotels in the area
The stay was very comfort and it was i will book it in future. The place is hearted.
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

masatsugu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
リヤド滞在
早朝に到着して、荷物を預け、夕方から1泊しました。コーヒーのサービス、ホールでの滞在が待ち時間、休憩時には良かったです。朝食は当日予約なしでとりましたが、レストラン受付支払いのみが対応でした。シャワーにすると水圧がやや弱い。北・空港側からの渋滞がやや醜いです。
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

badruddin

6 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Mirco

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Marketing op 21 jul 2022
Dear Guest, Mirco Thank you for taking the time to share your experience about your recent stay at our hotel. We sincerely appreciate your feedback, and we're very sorry you were unhappy with your experience. We hope you will consider us in the future. Kind Regards, Riyadh Marriott Hotel

10/10 – Uitstekend

AHMED

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز جدا بتصميم كلاسيكي قديم ونظافة واثاث الحاضر
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Marketing op 21 jul 2022
ضيفنا العزيز أحمد تشرفنا بوجودك معنا و سعداء باعجابك بالفندق. نتمنى ان تجدد زيارتك لنا قريبا مرة اخرى. مع اطيب تحياتنا، فندق ماريوت الرياض

8/10 – Goed

Antoine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The central lobby has always impressed me. Room are getting old with a small window. SPA was under maintenance
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Riyadh Marriott Hotel op 9 aug 2022
Dear Mr. Antoine, Thank you for reaching out. We do apologize for the inconvenience. Kindly note that the SPA services will be back soon. Best Regards, Riyadh Marriott Hotel

8/10 – Goed

ADEL

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق مريح وهادي
فندق مريح وهادي بس خدمة صف السيارات ضعيفه لا يوجد موظفين الا واحد هو ياخذ الشنط هو ياخذ السياره وكم مره اجي اصف السياره بنفسي للعوايل متعبه اما الشباب عادي لان الموقف بعيد شوي
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Belen

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

ADEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

expedia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old but good hotel
Good stay
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Adel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Majid

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Nice stay
Good stay. Hotel need to make sum parking available
2 nachten verbleven in december 2021

6/10 – Redelijk

Houssam

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Shefaa

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awful overall
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Shadi

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Finn

Zakenreiziger
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Muin Serhan op 12 okt 2021
Dear Mohammed, Thank you for sharing your feedback with us on expedia. We are pleased to know your positive feedback during your stay with us and will keep noted with your perfect rating. We hope that we may welcome you back again in the future should your travel plans bring you back to Riyadh. Thank you again. Regards, Muin Serhan Cluster General Manager Marriott Riyadh Cluster Hotels

8/10 – Goed

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Can't wait for the Business Lounge to open again!
My stay was very comfortable and helped by the efficient and friendly staff. Unfortunately, the Business Lounge was closed due to COVID, which was disappointing, but I was able to order snacks etc from room service.
5 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Muin Serhan op 12 okt 2021
Dear Andrew, Thank you for sharing your comments with us on expedia. We are pleased to read your positive feeddback during your stay with us and will keep noted with your comments. We are also hoping that the MClub will re-open soon. We hope that we may welcome you back again in the future should your travel plans bring you back to Riyadh. Thank you again. Regards, Muin Serhan Cluster General Manager Marriott Riyadh Cluster Hotels

8/10 – Goed

Liebchen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed Marriott Team Member
I was a bit disappointed that there was no Foot massages available for the female guest. I understand and respect tbe culture, but this is a major hotel chain and yoy're going to have foreign guest who ate die heart Marriott stayer's. I was also disappointed with how long it took to get room service. Lastly I was disappointed there wasn't a couple shops or even a little sundry shop. Hotel decor waa absolutely beautiful! Check in was amazing, but because of the above reasons I will never stay there again
2 nachten verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Ghadeer

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
سيء ، المكان حار والتكييف لايعمل بشكل كافي + ازعاج
2 nachten verbleven in juni 2021

8/10 – Goed

ABDULKADER

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean hotel. Poor restaurants’ choice. Good breakfast
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Mohammad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
يتواكب مع الزمان
الاستقبال رائع وتسجيل الخروج اكثر من رائع .. اضافوا لي وجبتي افطار وعشاء مجانية
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice one
1 nacht verbleven in maart 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2021

10/10 – Uitstekend

Natasha

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff superb
Extremely friendly staff who went above and beyond
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Brian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buffet Restaurant
The buffet restaurant had a vast choice of well prepared food.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel Good staff Good hospitality Nice location
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Yousuf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Abdullah

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Zaid

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Confused staff poor service
Checked in late in the evening after long day of work. After a long check in process finally was given a key. Got to the room and it was dirty with someone’s stuff. Poor.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Faris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
قريب من كل الاماكن المهمه
ممتازه جدا
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Bilal

Negatief: Netheid, personeel en service
Disgusting Smell of Sewage + Horrible Check-in
I booked an Executive Room which is a higher class than standard delux room. Check in was a nightmare. I was told there was no room available for me and that I had to wait. I went and sat in the lobby with no refreshments offered. I didn't think too much of it sat on my laptop and started working on emails. After an hour, a waiter came by and asked if I wanted to order coffee. I realized that I hadn't been taken care of and so much time had passed and I really began to get angry. My room still wasnt available. I went to the "Elite Desk" and complained. They offered no solution so I had to remind them that I had access to the Club Lounge and that they should AT LEAST give me an access card so I could go sit there while a room becomes available. They gave me the access card and I moved there expecting check-in soon. Two hours later I wasn't called and I was tired and exhausted from travel. I was furious now. I went down and made a huge fuss and MAGICALLY a room became available. - DISGUSTING SEWAGE SMELL - The morning of the first day I was getting dressed to leave the room and a HORRIBLE smell of pure sewage came out of the AC vent. I finished getting ready quickly and ran out of the room and complained. They said they would send engineering and fix it. I came back to my room in the evening and there was no smell. The next morning, I was awoken to the same DISGUSTING SMELL. I actually threw up.
2 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel should not be a five star as per the operational co and it’s offered services.
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

HYUN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
시설 및 실내용 슬리퍼 미구비
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتازة
2 nachten verbleven in december 2018