Lobbylounge

Beoordelingen van voco Riyadh, an IHG Hotel

voco Riyadh, an IHG Hotel
King Fahed Road 1300, Riyadh, Riyadh

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 40 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 122 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Bart

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles ok
Aangenaam verblijf. Enkel netheid in badkamer kon beter, douche en bad waren niet schimmelvrij. Ook hing er een rookgeur in de kamer bij aankomst.
6 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good experience
Erg comfortable hotel with very nice spacy lobby and cafe’s ! 4 in-house restaurant and poolside bar give plenty of choice and space to walk . I prefer this hotel because of its space & facilities and comfortable rooms & Fitness! The very helpful and customer experience driven staff ( speaking well English ) tops it off !!
5 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff. Great room - although lacks natural light. Surrounding area not great.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Iman

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great hotel, great breakfast. Rooms need a little renovation
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Andrew, Stockton

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Best food… breakfast buffet was best in world
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jean Charles

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel établissement aux jolies prestations
Très bel établissement ou les chambres sont très propres et le lit extrêmement confortable Personnel très attentionné et charman Un magnifique buffet tant au petit déjeuner que votre vos repas Allez y les yeux fermés
7 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Niels E

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, comfort kamer
Over rated
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hussah

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Every thing was perfect the stuff was helpful and the check in was very fast
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Enzo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen
Top
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

NASSER

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
Service is slow
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fatimah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Fatimah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

papa

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
3 nachten verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ahmad

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The worst experience I ever had in a hotel
Starting from the check in to check out, for the whole 6 nights, I literally had the worst experience ever. the staff lack experience and basic hospitality skills, when I say basic I mean it. I had a confoimred and paid booking for 6 nights with breakfast, howeber the recepionis kept argiun
6 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Rani

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amazing hotel; lobby, swimming pool, restaurants, reception, breakfast. lovely chocolate bar for free 5pm-7pm everyday!!!! The only two issues was: certain rooms are facing the inside of the hotel (no view at all, no sunlight) & (the AC inside the room was soo noise)
4 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Najeh

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Mahmoud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

abdulaziz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
المكان افضل بكثير مما توقعت وانصح به بشدة
2 nachten verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Mansour

3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

nouf

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

salwa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Location is super, and clean.there was no welcome drink in the reception and no fruits basket in the suite this was very disappointing for me.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

adel

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Angela Christine

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property; spacious room (premium room) - nice window view of King Fahad Road. I wasn’t thrilled with breakfast; the salads, fruit, pastries and most breads were great. However the hot food was simply ok. I’m a foodie - so I would have preferred a wider selection from day to day. It would also be great that some of the food be pared better (for example - there were Asian noodles one day but nothing else to accompany it, the day before there was a nicely prepared Asian chicken dish (maybe a Schezwan like sauce) but nothing to eat with it … the only thing that was fluid in thought (in my opinion) was the British breakfast foods, but even they were spread out (not by each other). I’d also like to recommend that the Paratha, or any Indian bread offered, is prepared fresh — it’s not appealing under the heat lamp .. and thus the reason why people aren’t taking it (it’s dried out) .. and finally I’d suggest that the spring rolls, hash browns and any other fried things are on in one of the Shaffer dishes as it makes them lose their ‘crunch’ better if they are under a lamp in a metal serving pan. I know you’re thinking after all this that I didn’t enjoy my stay, but I did - the hotel is lovely - and the staff is wonderfully professional and polite. And the hotel is Centrally located and at a great price.
3 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Abdulaziz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

sameh

2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is amazing! I loved it!
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

AHMAD

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Abdullah Hassan

3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

KHAILD

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Reza

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tout a été parfait
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Moh

1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Islam Umar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not a 5 Star
Totally confused front of house staff. Check in was painful as these young boys kept handing me off to each other and I was the only one checking in! Bed had a big depression on one side so had to sleep on other side. Left behind my electric toothbrush in the bathroom and it was ‘not found’. Got upgraded because of IHG membership but my colleague said the room was very small. Room was v clean and they left lots of water
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Hesham

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ممتاز
الفندق ممتاز جدا ولكن الغرفه تحتاج القليل من الاهتمام بصيانه ولكن بشكل عام الفندق ممتاز ومريح
2 nachten verbleven in juni 2021

10/10 – Uitstekend

Abdulaziz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رائع
ممتازة
2 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

shujaa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Saeed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
Lovely experience! Beautiful design and great breakfast!
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Incredible
Incredible
2 nachten verbleven in februari 2021

6/10 – Redelijk

Fahad

Positief: Netheid, comfort kamer
Nothing special Old hotel with normal and old rooms
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

وجدي, جدة

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
شكرا لموظف الاستقبال احمد و على بالتوفيق شباب وطني ناجح في التعامل مع الظيوف
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Afnan

2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

BASHAR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel and their reception staff is wonderful people indeed. Only issue I didn't like is the food very very expensive.
Some of their in room dining menu.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Dawla Al Malki - Guest Experience Manager op 11 mrt 2020
Dear Valued Guest , Thank you for taking the time to share your experience at voco Riyadh. This means a lot to us, it is a pleases to have you here and to provide you with the best service we can .Regarding your comment about the food is taking into consideration .we look forward to welcome you back in the future to make you upcoming stays more special and enjoyable . Kind Regards, Dawla Al Malki Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Naif

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اقامة رائعة
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van دوله المالكي مديرة علاقات الضيوف op 11 mrt 2020
ضيفنا القدير الأستاذ نايف شكرا جزيلاً لك على تقييمك لفندقنا. يسرني معرفة أنك قد استمتعت بإقامتك معنا. فهو شيء نفخر به جميعاً، نسعى دائما لتقديم خدمة أفضل لضيوفنا الكرام . نأمل أن نراك مرة أخرى نزيلاً بالفندق. مع خالص التقدير، دوله المالكي مديرة علاقات الضيوف

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Dawla Al Malki - Guest Experience Manager op 11 mrt 2020
Dear Valued Guest , Thank you for taking the time and rating voco riyadh. We look forward to welcome you back soon . Regards, Dawla Al Malki - Guest Experience Manager

6/10 – Redelijk

Hesham

Positief: Comfort kamer
الفندق يحتاج المزيد من السرعه في تقديم الخدمات
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van A op 2 nov 2019
Thank you for comment we will do the best

8/10 – Goed

firas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van A op 2 nov 2019
Thank

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van A op 2 nov 2019
Thank you for comment we will do the best

8/10 – Goed

Abdullah

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van A op 2 nov 2019
Thank you for comment we will do the best