The Mariner Inn Hotel

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants, in de buurt van Cruiseschiphaven Tortola

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Mariner Inn Hotel

Exterieur
Een buitenzwembad
Voorkant van accommodatie
1 slaapkamer, een minibar, extra bedden, gratis kabelinternet
3 restaurants, Italiaanse gerechten

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Spa
  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer, uitzicht op oceaan

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed OF 2 queensize bedden en 1 eenpersoonsbed

Kamer, uitzicht op jachthaven

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Uitzicht op de aanlegplaats
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Kamer, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Balkon
Airconditioning
Slaapkamers
Privébadkamer
Een minibar
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed OF 3 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Wickhams Cay 2, Road Town, Tortola

Lokaal vervoer

  • Tortola (EIS-Internationale luchthaven Terrance B. Lettsome) - 14 min. rijden

Over deze accommodatie

The Mariner Inn Hotel

Hotel in de buurt van Cruiseschiphaven Tortola
Bij The Mariner Inn Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, een koffiebar/café en 3 restaurants. Blijf verbonden met gratis wifi in gemeenschappelijke ruimtes.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag) en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van The Mariner Inn Hotel zijn voorzien van voordelen zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis internet en minibars.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons, kabelzenders en koffiezetapparaten/waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van USD 10 per persoon
  • 3 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Charlie's
  • Ginny's
  • Mariner Inn
  • Teppanyaki's

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Spa

  • Spadiensten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 20.00 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Resorttoeslag: 20 procent van het kamertarief

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag: ca. USD 10.00 per persoon
  • Toeslag voor extra bed: USD 20.00 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mariner Inn Hotel Road Town
Mariner Inn Hotel
Mariner Road Town

Veelgestelde vragen

Is The Mariner Inn Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Mariner Inn Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Mariner Inn Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Mariner Inn Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij The Mariner Inn Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Waar ligt The Mariner Inn Hotel?

Dit hotel in Road Town ligt binnen 2 km afstand van JR O’Neal Botanic Gardens, Her Majesty’s Prison Museum en St. George's Anglican Church. Ook Road Town Methodist Church en Virgin Islands Folk Museum liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen

Beoordelingen over The Mariner Inn Hotel

7,4

Goed

8,2

Netheid

7,8

Locatie

8,0

Personeel en service

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 18 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 16 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 90 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 90 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jim, Houston, TX

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Charter Sailing in the BVI

The staff was very helpful in getting into our room. On our departure day they assisted us with getting transportation to the airport. The room we stayed in had a view of the entire bay. It was spotlessly clean. There were plenty of towels, hand towels, soap, shampoo. The bed was extremely comfortable. If we do go back to the BVI we will definitely stay in the hotel again.
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

THOMAS

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
There was no one at the counter when we checked in at 11pm. We had to find security guard to give us a room key. There is no food service late. There was mold all over the bathroom ceiling.
1 nacht verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Service has declined. Front desk staff are unhelpful.
1 nacht verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

traveler, S

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Being connected is very important in today's world

Wifi is important to travelers from the main land no matter what the travel might be for. It about being connected. If they have limited accessibility which cause them more time and money to communicate, it leaves them feeling short changed. Especially if the hotel lists wifi as part of its amenities, but you have to walk outside of your room for connectivity. It's one of the main things people expect to have available when they stay at a hotel.
4 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Convenient but dirty

Convenient for those sailing with Sunsail or Moorings. Nice pool and dockside restaurants (although unjustifiably expensive). Unfortunately the rooms are in serious need of renovation. The walls need a fresh coat of neutral colored paint and the bed needs new linens and pillows. The bathroom was unattractive and the drain of the shower didn't keep up with the flow of water. Gross except as compared to a sailboat after 5 days. The lady at the front desk was unfriendly and bizarrely aggressive.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overnight before Sailing

Perfect hotel stay pre & post sailing with Moorings.
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Rohan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Julia

Positief: Netheid, comfort kamer

Reasonable but a bit overpriced

It was clean and tidy, but a bit overpriced.
3 nachten verbleven in mei 2017

8/10 – Goed

Lloyd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Retguy2017

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Moorings stayover

Perfect if you are grabbing a charter. Clean, good pool, food is good not great.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great choice for Moorings, SunSail charters

If you are chartering a boat from Moorings or SunSail and need a hotel before or after, you won't find a better choice than the Mariner Inn. We have stayed there multiple times over the years after charters and will stay there again. The helpful charter staff will roll your bags to your room, which is only yards away from the boat docks. There's a pleasing, open-air bar, a decent swimming pool for lounging in the water, and a surprisingly good restaurant right there. Really, our dinner was so much better than we were expecting, and the service was attentive. Happy to relax, not run around RoadTown looking for another restaurant. The rooms are basic, with amenities like coffee machines retro-fitted into what was clearly an older space. But the beds are comfortable and the linens are new, crisp and clean. The front desk staff is small but helpful. If you check out early to catch an early flight, be sure to book your ride to the airport the day before and CONFIRM with SunSail or Moorings. The hotel front desk is not open 24 hours. This is not a luxury hotel, but it's worth the money for the convenience.

4/10 – Matig

frank

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Two restaurants, food was so so. Service in Charlies took over one hour to get food. Would not go back

4/10 – Matig

Pablo

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The Hotel Staff is great and very helpful. Particularly convenient if you are renting a boat from The Moorings or Sunsail. Restaurant is good and the staff is very attentive. Rooms are OK, comfortable.

8/10 – Goed

Annie, Montreal, Qc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfect if you're going sailing the next day

A little pricy for what you get. But perfect if you're sailing the next day with Moorings, Sunsail or Footloose.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Basic hotel but close to charter fleets.

Very nice basic and comfortable hotel. Surrounded by great amenities. Made getting on charter boat very easy. Very good experience

8/10 – Goed

Liz, California

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel, good restauranta

Great for Pre and Post Yacht Charter for transition into and out of Vacation.

10/10 – Uitstekend

Sheila

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

MarkOFB, MI

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

"A Dump" is being polite

Turn out the lights out on the inside and and light would enter fron the outside.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sail ho

Adequate for purpose intended. Not luxury but comfortable. Good facilities pool restaurant but the shower was very slippy and did not drain properly.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Average hotel way to pricey for what you got.

Rooms where okay showers had mold. They charge 10% room service charge when you get there so be ready for that. That is suppose to be a resort fee let me tell you there is no resort. Too far from downtown to walk, taxi is 5 bucks per person to get you there.

2/10 – Ontzettend slecht

Dan, Dallas, TX

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Hope you don't need a working toilet or hot water

Out of the 3 days that we stayed in the hotel, we had water for 4 to 6 hours each day, mostly from 8 pm to between midnight and 2 am. First room we checked into at 3:30 pm, no hot water, and maintenance would be by to fix it sometime in the morning. After much arguing, moved to another room, where we had to squeeze past a rusted, broken, washing machine on the 3 1/2 foot wide balcony to get to the room. This was next to the housekeeping laundry with noisy machines. Finally, 3rd room was quiet with hot water.Each time, desk staff said "We are fully booked & can't move you." After arguing, another room magically appeared. Next morning, ready to shower, no water at all. Excuses all day long. finally back on late in the evening. Next day, toilet broken & would not flush. It took 12 hours to get someone to come fix it. Then when it was fixed, water went out again so it wouldn't work due to no water. Last day, no water from early morning until late evening. When we checked out at 10am & asked to speak to manager, none on site, & would not be in or available for 2 days. If this is the way they maintain the hotel, I would not risk renting a boat from them.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Could have been better

Hour & half wait for room to be ready. Shower cold. Breakfast Al fresco is all well & good but anything cooked is cold. I stayed two nights & was happy to leave.

8/10 – Goed

Stephane

Positief: Personeel en service

2/10 – Ontzettend slecht

Mr nisbett, London

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Will not recommend to a friend

We where unable to tidy our self shower was not working corevtly. There was not hot water coming from the tap. Do visitors expected to shower with cold water.