Terras

Beoordelingen van Athena Hotel

3 out of 5
Athena Hotel
Via Ercole Pasquali 3, Rome, RM

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 84 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 37 van 266 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 266 beoordelingen" "

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nel, nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuk goedkoop hotel
Leuk hotel, enige minpunt 20 minuten lopen naar het station
5 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

marinus marijke, den helder nederland

Negatief: Comfort kamer
eenvoudig hotel in buurt van bezienswaardigheden
eenvoudig maar wel netjes elke dag schone handdoeken simpel ontbijt moet wel altijd aanbellen om binnen te komen ligt aan vrij drukke straat en hotel zelf is erg gehorig prima ligging om snel weer bij de bezienswaardigheden te komen

4/10 – Matig

Milojka H.

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Citytrip
Heel mooie sites te bezichtigen in Rome ..Jammer van het hotel . Oude matras met veren .. Kleine hotelkamer reeds bewoont door koppel kakkerlakken !!

8/10 – Goed

Hendrik, Deinze

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
OK, ontbijt nog iets meer verzorgen, koffie zou in thermos moeten ipv op verwarmplaat en wat vers fruit bij het ontbijt is ook aangenamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Niet echt geweldig.
Het personeel was erg behulpzaam, perfect. Ontbijt was prima. De kamer viel wat tegen. Geen airco ( we kregen wel een mobiele airco), een zeer kleine tv aan de muur en een erg hard bed. Het ziet er allemaal ook gedateerd uit. Locatie is perfect, vlakbij bushalte en 10 min lopen van de metro.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Simple but sufficient
Simple hotel, but the facilities are sufficient. Bed was ok, shower hot (if you are not the last one to shower in the morning). Breakfast was simple, but enough choise. Do not expect a full buffet. Garbage outside is picked up around midnight. 20 min walk to subway. Nearby some shops, supermarkets and restaurants.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Plastic bordjes bij het ontbijt. Schoon spartaans.
Het hotel ligt twee metrohaltes van het het termini station. En 10 minuutjes wandelen. Het is schoon maar spartaans. S'ochtens ontbijten vanaf plastic bordjes met twee soorten vlees beleg, en voldoende maar minimale ontbijt keuzes. Warm water. Bij ons soms wel, soms niet. Zou ik het mijn vrienden aanraden. Nee. Ondanks dat heb ik me prima vermaakt.

4/10 – Matig

saskia, Amsterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Eenvoudig en oud hotel
Piepklein koelkast die het niet deed. Daarna de koelkast gekregen die bij onze kinderen op de kamer stond. Zoemde en koelde niet goed. Vervelend omdat we er insuline in moesten bewaren. We hadden voor onze kinderen twee aparte bedden gereserveerd . Ze kregen een klein twee persoons bed.

6/10 – Redelijk

Ton, leiden

Positief: Netheid, personeel en service
Matig hotel
Ligging van het hotel ten opzichte van het centrum niet gunstig Ontbijt van zeer matige kwaliteit

8/10 – Goed

Dirk, Sassenheim

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel Athena
Qua prijs kwaliteit verhouding niks mis mee. Netjes onderhouden, goed bed douche en toilet op de kamer, ontbijt goed en personeel erg vriendelijk en doen er alles aan er een aangenaam verblijf voor iedereen van te maken

8/10 – Goed

Greet, Middelharnis,Goeree Overflakkee

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel voor een goede prijs
Met de bus alles goed bereikbaar.

2/10 – Ontzettend slecht

Roberto Gonzalez

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación carece de lo más indispensable, agua caliente pésimo , las camas son unas cunas , la regadera en pésimas condiciones ES EL PEOR HOTEL QUE ME HA TOCADO EN 25 Años de estar visjando
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Francesca op 21 nov 2023
We are sorry to read this, it never happened to us that a guest is disappointed only because we ask to wear underpants when our maids enter to the room...

4/10 – Matig

Federico

2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Romane

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L'hôtel est bien en lui-même, toujours quelqu'un à la réception. Par contre, Expedia m'avait dit que je paierai 12 euros de taxe. Et l'hôtel m'en a demandé 18. Soyez cohérent, c'était énervant !
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Nathan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für die Klasse eine sehr gute Unterkunft. In den Morgenstunden ein wenig lauf, ansonsten aber alles oberhalb der Drei Sterne Erwartung. Zur U-Bahn sind es etwa 750m. Es gibt ein paar Restaurants in der Nähe, und Nahe der U-Bahn-Haltestelle einen kleinen Supermarkt. Es sind drei Stationen bis zu Termini (Hbf).
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

marion

Positief: Netheid, personeel en service
Ok
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van ANNA op 10 aug 2023
Gentile cliente,grazie per il suo punteggio ci auguriamo ti poterla ospitare di nuovo nella nostra struttura.

8/10 – Goed

Prospero

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Juan Manuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Julie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

ashour

1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Juan

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service
On our third night we were not allowed to use a dining room table to eat a sandwich. The employee told us that he did not authorize us and began to move our belongings from one place to another without our authorization in a rude manner. Finally, we ate outside (balcony) with drizzle, cold, thunder and lightning. Very unpleasant experience in this hotel with employees who logically do not know what it means to work in this industry.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Francesca op 15 jul 2023
Good morning, we are sorry to read your comment regarding only a last experience where there is clearly a misunderstanding: it is not possible to enter the breakfast room to have dinner, but our employee even let you stay in the balcony of the same brerakfast room where nobody could go if it is not during breakfast time.

8/10 – Goed

Nadia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Markus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Jose Angel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio. Desayuno muy bueno . Recámaras amplias ideales para la familia ( éramos 2 adultos y 2 niños ). Tuvimos un inconveniente con la calefacción pero fue resuelta por el personal atentos
1 nacht verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Rafael

3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Santana

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
The staff were super friendly, for the price, it is what it is. Somewhere close to public transport so you can adventure out all day.

2/10 – Ontzettend slecht

Shahram

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Alanrubin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were extremely friendly and helpful. The building was a little dated and you have to take a bus or subway to see stuff. The breakfast was not really substantial: just a roll and a few crackers with tea or coffee.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Shogo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
フロントの方が終始、英語が話せない自分に対して優しい英語でゆっくりと話してくださりました。こちらが理解できていない時も優しく案内をして下さいました。駅前とまではいきませんが、全然歩いてすぐに駅があったり、ホテルを出てすぐにスーパーがあったりと、苦労はしませんでした。個人的には特に気になる点は無かったです。
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Leah

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Domenico

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gentili e accoglienti
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van ANNA op 14 aug 2022
Grazie! Tornate presto a trovarci, sarà un piacere accogliervi di nuovo.

6/10 – Redelijk

Angelo

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

David

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

David

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel au top, les personnels super accueiilantes a l'écoute et qui parlait
8 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Eden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Molto gentili.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Simone

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service
Bom hotel, relação custo e beneficio
O hotel ao chegar assusta um pouco pela fachada. Porém o quarto estava reformado e tudo funcionando: janelas anti ruido Ar condicionado individual TV com todos os canais Internet com bom sinal Frigobar que manter de fato os produtos gelados. Boa localização. (proximo do metro 10 minutos e varios comercio por perto). Ponto de atenção: Banheiro nao possui um box o que gera molhaceira na hora do banho. Café da manha é bem fraco, é servido no quarto, não há espaço, então você fala o que deseja de cafe no momento do check in e eles providenciar dentro do possivel.
4 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Håkon

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Med tanke på prisen, så er vel kvaliteten deretter
4 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Manuel

Positief: Personeel en service
Soggiorno Roma piazza Bologna
Esperienza equilibrata, prezzo un po' alto per la stanza. Probabilmente così alto a causa della partita all'olimpico e agli internazionali di tennis. OTTIMO il servizio colazione compreso direttamente in camera Comunque consigliato
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van ANNA op 13 mei 2022
Siamo contenti che tu sia soddisfatto del tuo soggiorno nella struttura. A presto!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Toccata e fuga
Discreta pulizia e comfort..ottima accoglienza e cortesia..a due passi dalla stazione Tiburtina
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van ANNA op 13 mei 2022
Molte grazie per averci lasciato questa recensione, ne terremo conto per poterci migliorare su ciò che ha evidenziato come discreto.

6/10 – Redelijk

Matthew

Needs some work
This is not a negative review as much as it is an honest review. The staff was friendly and nice although she had a hard time finding change for a 50euro. The rooms were clean but very dated. Beds were uncomfortable, showers leaked so badly we ran it at half pressure so we didn’t soak the walls. No sink in bathroom, the lighting was flickery and sometime took a couple tries to get turned on. Found a big ugly bug but quickly squashed it. It was the last we saw. Kind of hard find the entrance. For the price we paid it seems reasonable to make a few upgrades
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van ANNA op 13 mei 2022
WE ARE VERY SORRY THAT YOUR EXPERIENCE WAS NOT POSITIVE. I HOPE, HOWEVER, THAT ONE DAY YOU WILL COME BACK TO VISIT US TO BE ABLE TO CHOOSE YOURSELF.

10/10 – Uitstekend

Tommaso

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima esperienza
Ottima esperienza, camere pulite, personale disponibile e gentilissimo.
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van ANNA op 13 mei 2022
Grazie 1000 per la fantastica recensione.

8/10 – Goed

Alexandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour
Hôtel très bien situé à 10min à pied de Piazza Bologna (et du métro Bologna). Nombreux bars et restaurants dans la zone. Accueil sympathique, chambre spacieuse, calme et propre. Seul bémol: petit-déjeuner très léger servi en chambre. Nous avons simplement repris un excellent et copieux petit-déjeuner dans une pasticceria à proximité pour 3 euros par personne. Donc séjour parfait.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van ANNA op 13 mei 2022
Merci pour la revue!

8/10 – Goed

Remo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Buono ma non troppo
Un pernottamento buono e molto vicino al polo universitario della Sapienza. La struttura meriterebbe una ristrutturazione.
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Christophe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Le personnel est tres sympathique par contre il y a un petit problème d'isolation phonique et de pression d'eau dans notre douche. Dans l'ensemble un bon hôtel pour une ou deux nuits.
4 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Oriana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Thomas, München

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruhig, sauber, sehr nettes Personal, günstige Lage (Pza. Bologna, Staz. Tiburtina). Sehr gute Corona-Organisation (Masken, Frühstück wird in das Zimmer gebracht.).
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Francesca op 18 jul 2020
Vielen dank fuer Ihr freundliches Urteil. Wir werden uns freuen Sie als Gast begruessen zu duerfen.