Exterieur

Beoordelingen van B & B Evergreen

B & B Evergreen
Via Milazzo 23, Rome, RM

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 24 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 24 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jelle de

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Antonia

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van laura op 7 sep 2022
grazie

10/10 – Uitstekend

antonino

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto pulita e personale disponibilissimo. Struttura consigliata!
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van laura op 29 jun 2022
Grazie

10/10 – Uitstekend

Sergio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura, the host and her partner were wonderful! Very nice space, sheets and shower always clean. The location is perfect! Just two blocks away from Roma Termini. Wonderful service! 10/10!!
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van laura op 26 jun 2022
grazie

10/10 – Uitstekend

Luma n b

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito limpo, faço apenas sugestão quanto ao ar condicionado, pois estava muito quente e não nos deixaram ligar durante a noite.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van laura op 26 jun 2022
grazie ora è possibile accenderela.

10/10 – Uitstekend

Silvia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es ist ein praktisch feines (kleines) Zimmer, ein Wasserkocher und ein Minikühlschrank ist dabei, die Lage (beim Hauptbahnhof) ist großartig. Es war alles sauber.
7 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Laura op 3 okt 2021
Grazie

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien, excellente location d'Evergreen, bonne service, bonne, chambre propre, tranquille.
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van laura op 21 jul 2020
Grazie

6/10 – Redelijk

Bharad

Positief: Netheid, personeel en service
The property is in a very good location and affordable. You get what you pay for so it’s not very luxurious it’s good if you are going to go to the room just for sleeping. Train station is only 5 mins walk and breakfast is just one coffee/juice and one croissant/donut. I checked in at around 12.15 in the midnight, my flight arrived late and I contacted the hosts and they responded immediately and though initially said they cannot wait, once I told them that I have two kids with me and my family is tired after a long flight journey he agreed to stay back to check us in. But he did charge us 40 euro just to wait until 12.15am ... he was indeed helpful but it came with an extra price. Initially I dint like it but people in entire Rome were trying to cheat and extract money so I guess that’s the norm of the city so that’s that. The other staff were very helpful they let me keep the luggage extra few hours without charging me so it’s ok overall it compensated .
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van fabrizio op 7 jan 2020
Thanks for your contribution, I would like to remind you that checkin is before 9 PM, and for a fee as written on the booking policy, it is before 11 PM. We met her despite her arriving at 1 AM with a small contribution to give to the person who kindly waited for you.

10/10 – Uitstekend

Sergei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfetto!
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van erika staff evergreen op 21 nov 2019
grazie per averci scelto :)

10/10 – Uitstekend

FERNANDO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viaje familiar 100%
Muy buena experiencia,
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van erika staff op 29 okt 2019
grazie mille per aver soggiornato da noi :) staff evergreen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
I never set foot in this so called hotel as I was sent to another hotel called Hotel Planet.
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Annette Boeskov

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Aurora op 24 jul 2019
Thank you

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes, großes, sauberes Zimmer mit Klimaanlage. Sehr nah am Hauptbahnhof von Rom, was sehr vorteilhaft ist. Zwar liegt die Unterkunft im dritten Stock, doch es gibt einen Aufzug, welcher aber nur Zwischenstockwerke befährt. Kommunikation mit der Rezeption war möglich, konnten einigermaßen Englisch. Frühstück hab es in einem Kaffee um die Ecke, doch es bestand nur aus einem Croissant und einem Kaffe, Tee oder Saft, was sehr wenig ist. Dies aber das einzige was es an dieser Unterkunft auszusetzen gab.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Aurora op 17 jul 2019
Grazie

8/10 – Goed

Troy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Love that it’s close to train station really easy to locate. WiFi went in And our but worked.
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Erika op 17 jul 2019
Grazie

2/10 – Ontzettend slecht

ANTONIOPERCOCO, TERRACINA

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Nonostante mi fossi accordato telefonicamente con la reception che sarei arrivato dopo le ore 22:00 per via degli orari del treno che hanno subito dei forti ritardi, giunto a Roma li ho chiamati alle 21:45 ed avevano staccato tutte le linee telefoniche. Recatomi in struttura ho trovato tutto chiuso . Sono stato costretto a pagare un'altra camera in un'altra struttura alberghiera nelle vicinanze. Ho chiesto il rimborso , sostengono che non mi dovuto poiché da regolamento interno accettano i clienti fino alle ore 21:00. Vi sembra serietà ???
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Frühstück, nettes Personal, Zimmer in gutem Zustand! Gebühr für late check in 20-50€ ungut - eine Schlüsselbox mit Code wäre besser!
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Hope op 26 mei 2019
hallo, Wir bedanken uns für die Abstimmung, wir werden Ihre Anfrage prüfen. Danke an den nächsten

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Arrivato in hotel non c’era una reception. Lalbergo si trova al terzo piano e, per arrivarci, occorre suonare il campanello. Nessuno apriva. Ho aspettato 40 minuti poi fortunatamente alcuni ospiti sono usciti dal portone principale e sono riuscito a salire. Sulla porta c’era un numero fisso a cui non rispondeva nessuno e un cellulare sempre occupato. Dopo 15 min sono stato richiamato. Ho atteso altri 10 minuti e un signore affabile è venuto a fare il mio check in. Mi sono trattenuto
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Speranza op 19 mei 2019
Ci può dire come si chiama e quando ha soggiornato preso la nostra strutta?

10/10 – Uitstekend

Osama

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lo mejor calidad precio.
La verdad es que nos han tratado muy bien, la hora maxima del check-in era las 23:00, por culpa de Ryanair, llegamos con más de 3 horas de retraso. Llegamos sobre las 3:00 al hotel y aún así nos cogieron, pagando una penalización pero nos cogieron, otros compañeros del avión, durmieron en el aeropuerto o tuvieron que pagar otro hotel. Eso fue lo mejor que hicieron por nosotros. El resto, en general muy bien, el hotel estaba a menos de 5 minutos de la Estación Termini, las recepcionistas bastante majas, una de ella habla español y poco más, en resumen, si volviera a Roma, volvería a este hotel sin duda alguna.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van aurora op 27 apr 2019
grazie

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van SPERANZA op 9 mei 2019
PROVVEDEREMO A MIGLIORARE

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was clean, the staff was kind and the location was right down 2 blocks to the train and metro station. We weren't expecting 2 bunk beds, but rather a double and 1 set of bunks, so that threw us off a little, however, and my husband would have been happier if there were a coffee pot in the room. Would stay there again, though perhaps in a different room.
3 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van speranza op 28 mrt 2019
grazie, sara nostra premura prendere in considerazione tutto quanto scritto.

8/10 – Goed

Salvatore

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Molto comodo per chi arriva da fuori Roma
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Stefania op 8 feb 2019
Grazie,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
チェックインを15時にしに行ったら、呼び鈴ならしても誰もでず、本当にここなのか、すごく焦った。結局、そのホテルに泊まっていた別の外国人がでてきてくれ、ホテルの人に連絡してくれ、よそからホテルの人が到着。ちゃんとホテルの人は常にホテルにいて欲しかった。
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van VANESSA op 6 jan 2019
OK, GRAZIE

4/10 – Matig

Ibrahim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terrible
Je suis arrivé à 20h du soir et c’étais prévu et l’hotel m’a confirmé. Donc arrivé il y’avait personne pour m’ouvrir ef faire le check in Un demi heure que j’essaye de telephoner, sans reponse. Une voisisne m’a dit que le check in se fait dans un autre hotel à 200 m. Le Petit déjeuner est un café + croissant La toilette etait en dehors de ma chambre et l’eau qui coule en dessous de la porte dans le corridor!!! On ne change pas des serviettes Le climatusateur ne fonctionnait pas !!
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van aurora op 25 dec 2018
Cher client, dites la vérité et réservez la prochaine fois dans un hôtel 5 étoiles au lieu de payer 16,78 EUR.

8/10 – Goed

Marina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
駅近でスタッフの愛想もよく快適に過ごせました。 チェックインが違うホテルなのがわかりにくかったです。
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van laura op 1 dec 2018
grazie