Exterieur

Beoordelingen van Hotel La Fenice

3 out of 5
Hotel La Fenice
Via Francesco Crispi 15, Rome, RM

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 100 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 178 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 23 van 392 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 392 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Liz S.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima dagen
Prima dagen gehad bij La Fenice. Hotel lag centraal. Het personeel was erg vriendelijk en het ontbijt was goed! Goed geslapen, de bedden lagen lekker.

6/10 – Redelijk

Carolien v.

Positief: Netheid, personeel en service
Hotel met gemengde gevoelens
Hotel ligt ideaal t.o.v stad en metro. Vriendelijk en behulpzaam personeel bij de receptie. Kamers erg klein en zeer gehorig. D, maar voor gasten die e kamers aan de achterzijde zijn klein en donker, hebben geen uitzicht. Wij mochten ruilen en kregen kamer 303 (Pantheon) dat is wel de grootste kamer aan de voorkant. Kamer Navona is ook mooi, maar kleiner. Dakterras is niet groter dan de lounges op de foto+ 2 krukken. Ontbijtruimte is zeer klein, maar hopen dat niet teveel gasten tegelijk willen ontbijten. Geen vers brood en om 9 uur zijn de croissants op, terwijl het ontbijt tot 10.30 uur is. Na veel aandringen toch aangevuld. Dit is de plaats met de minste service. Al met al een hotel op een ideale plaats en niet duur, maar de gehorigheid is bizar.

8/10 – Goed

Norma, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel in the city center of Rome
Hotel La Fenice is a very nice hotel in the city center of Rome. All highlights are at walking distance. The roof terrace where we have had breakfast in the morning and drinks in the evening was fabulous. Rooms are small but clean and cosy. Good beds and a nice bathroom.

8/10 – Goed

ineke en rein

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super locatie
gezellig, klein hotel, 8 kamers, schone kamer en badkamer. Prima douche, kortom: een aanrader

6/10 – Redelijk

Jurriaan, Amsterdam

Ideale locatie
De locatie is zeer gunstig, alles is te voet bereikbaar. Indien nodig is metro vlakbij. Hotel en kamers zijn klein, maar gezellig aangekleed. Wij waren er rond eind november - begin december en er was kerstversiering. Op de kledingkast lag wel een dikke laag stof, rest was redelijk schoon. Groot pluspunt: minibar was gratis en werd dagelijks bijgevuld. Ontbijt is niet groots, maar goed te doen. Laatste dag (zondag) ontbraken de eieren echter en daar werd geen verklaring voor gegeven.

10/10 – Uitstekend

Hans, Sittard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superknus hotel!
Goed hotel in centrum. Kleinschalig, vriendelijk personeel, goed verzorgd. Echte aanrader, vooral voor koppels!

8/10 – Goed

Nico, Hoorn, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goede prijs-kwaliteitsverhouding
Klein hotel met 8 verzorgde kamers. 24 uurs receptie, gratis minibar. Prima centraal gelegen. Jammer dat er de 1e dag rond 9.30 a.m. onvoldoende warm water beschikbaar was om een douche te nemen; de 2e dag idem echter dit werd veroorzaakt door een defect. De 3e dag prima gedoucht, lekker warm water + een prima stortdouche. Als je van uitslapen houdt, zorg dan dat je niet kamer 4.02 krijgt aangeboden. Deze kamer ligt direct onder de ontbijtruimte. Vanaf 6.30 uur wordt er geluid gemaakt bij de voorbereiding van het ontbijt; vanaf 7.30 uur door het schuiven van stoelen en de gesprekken van de gasten. Helaas reageerde het personeel alsof ik de 1e gast was die hierover klaagde en maakten loze beloftes dat het de volgende morgen beter zou zijn.

10/10 – Uitstekend

Hennie en Ankie, Wolvega en Heerenveen (NL)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Netjes en schoon hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitgebreid en heerlijk ontbijtbuffet, eventueel te nuttigen op het dakterras bij mooi weer. Kamers zijn voor sommigen misschien te klein, maar alles wat nodig is, is aanwezig. Je brengt toch meer tijd in de stad door, dan in het hotel nietwaar? Minibar met water, frisdrank en nootjes is gratis. Trevi Fontein en Spaanse Trappen binnen 10 minuten lopen. Het hotel ligt mooi centraal om alle bekende trekpleisters binnen 45 minuten te bereiken. Metrostation tegenover het hotel. Diverse restaurants op 5-10 minuten loopafstand.

8/10 – Goed

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Grettel

Reisde met een groep, Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
This hotel is not what it used to be. I had stayed in here, and I remember friendly staff. Now you have no contact with them unless you go to a different property/hotel. There is no one at the front desk. You have to go to a different hotel to check in or any other issue you may have. I would never come back to this hotel again.
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kirsti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Björn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

noemi

3 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Edward

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Sean in the breakfast terrace was excellent. Housekeeping was helpful. Service at the desk at the Concordia was not very helpful.
7 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

gilberto

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Carmen

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a room at Hotel la Fenice in Metropolitan Rome, through Expedia. The pictures online were nothing like the hotel or room that is advertised on line. There is no front desk service at all-EVER(so, no security), despite the pictures on line that show a beautiful reception area and a person behind the desk. The tiny room was musty, moldy, and very, very basic. The outside of the building was dirty and disgusting. Don't trust the pictures for Hotel la Fenice 'basic room'. I expected more going through Expedia. Very disappointed.
3 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Daryn

1 nacht verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Janelle

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
If you like service men walking into your room without notice, moldy food at the breakfast buffet and - to top it off- bed bugs, then this is the hotel for you! We really wanted to like this hotel after it was recommended to us. The location is excellent and the staff are so kind. That is the only positive thing I can say about our stay. The first hiccup was when three maintenance guys tried to come into our room without notice. We had gone back to our room to freshen up and because house cleaning had already come by, I didn't think to put the "Do Not Disturb' sign on the door. My bad because we got a shock when three guys opened our door and were about to come it to check out our air conditioner. Not really a big deal but it was weird. The biggest complaint is the bed bugs. Enough said. We're working with the hotel on a partial refund but this experience was just the worst. We met another family in the lobby who also had bed bugs in their room. The people who referred this hotel to us visited years ago and they had a really charming stay. When we're looking for places to stay, the location and cleanliness are our main concerns - we don't need anything posh or fancy - just a safe and clean place to sleep. I really hope this hotel can get the bed bug situation taken care of because it is really cute and, again, the staff were excellent.
5 nachten verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Rebecca

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Hotel was very conveniently located for sightseeing and for the price was fairly good value. The staff were also friendly and helpful. The property seemed fairly clean until we were biten by bedbugs during the night, which means we wouldn't stay there again unfortunately.
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

ELIZABETH F

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Beverly

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great little place.
It should have been clear that we needed to check in at another hotel down the street. They forgot our third bed, but promptly brought it. The room was immaculate. They allowed us to store our luggage and it was in our room when we checked in. The young man at the front desk was wonderful. All the employees we encountered were nice. The rooftop breakfast buffet was great as were the girls that served it. Location was great. Overall a good experience and I would recommend it.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

marina

3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Pasquale

10/10 – Uitstekend

Kathrine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggelig stemning
Fin betjening. Vi blev ved en fejl oplyst at vi havde morgenmad med i vires ophold og på 2. Dagen fortalte tjeneren ved morgenmaden at vi ikke havde morgenmad. Vi henvendte os i receptionen og fik de 2 gange morgenmad gratis som kompensation. Meget fin service Hotellet ligger super centralt og var perfekt til vores behov
7 nachten verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Grethe

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

NATHALIE

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cet hôtel est très bien situé. Il est proche de nombreux lieux et/ou monuments à visiter sans avoir besoin de prendre les transports en commun. Il est situé dans un quartier très animés avec toutes les commodités (restaurants, magasins...). Le personnel est très disponible et accueillant avec un petit déjeuner varié qui répond à tous les goûts (sucrés, salés, fruits et yaourts).
4 nachten verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

Jane

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
first day in hotel could not get wifi. Found front desk lady rude. Bed is not comfortable and room is small. Street entrance is rough. On plus side, relatively well located for access to places to see. The breakfast was decent and fellow looking after it was great.
4 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Arkadiy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfectly located, clean and cosy hotel. Friendly staff.
7 nachten verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

jade

3 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

dalia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location near Spanish steps and Trevi fountain
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Torn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
små værelser, men meget centralt, og rent, godt morgenmad
3 nachten verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Carlo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carlo
Nessun personale all’ingresso. Provaci a telefonare senza nessuna risposta perché l’unica persona preposta al check-in si trovava in altro pseudo albergo. Stanze piccole sporche e allucinanti come quasi albergo ad ore.
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Dennis

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location. Small room. Beds were hard and uncomfortable Staff was friendly but located half a block away in a different hotel. The breakfast was good and good nearby restaurants. It’s just a sleeping spot in a good location for is
6 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Lisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Läge
Mycket bra läge. Rent och bra hotell utan någon service. Klarar du dig utan det är detta hotell perfekt.
5 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Rosy, El Paso, Tx

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are pretty small and you can hear what’s going on in the rooms next to you. Location is okay. Some of the staff are not very friendly
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

ahmed

Positief: Netheid, personeel en service
Staff friendly, rooms very small, Spent two nights, the second was sleepless because of the noise from other guests likely partying too much. Check-in at a neighboring hotel. Breakfast was good. Location great, Overall convenient for night stay while exploring Rome
2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Cristina

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
buena ubicación.algunas oportunidades de mejora.
Relacion precio no estuvo de acuerdo a expectativas...habitacion muy pequeña. Escaleras complicadas en todos los accesos:habitaciones, desayunador y terraza. Falta de aislación acústica en habitaciones. Personal muy atento.
3 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

eloisio

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Bacaninha
Típico hotel colonial de Roma. Quarto pequeno confortável. Agora banheiro Se estiver assina do peso não fique. Não passa no Box. Muitooo pequeno
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Daniela Bini/Front Office Manager op 10 okt 2019
Thank you for taking the time to share your feedback. Our rooms have a sleek design and are minimally appointed to provide guests with a tranquil refuge from the bustle of the city, we do have bigger rooms and maybe next time we may give you suggestions on the best room available. We hope to welcome you back to our hotel on your next trip to Rome.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Små ofräscha rum.
Det minsta rum jag sett. Hade vi haft två vanliga resväskor hade vi inte fått plats. Dålig lukt i rummet. Allmänt ofräscht rum. Inget vardagsrum vårt bagage , två cabinväskor , fick stå öppet i receptionen hela dagen. Skulle inte bo där igen. Läget är trots allt toppen.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Brenda - La Fenice Hotel op 30 sep 2019
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sincerely sorry it was not the experience you had anticipated. Probably next time you should book a standard room for more space, our basic rooms as written in the description are small rooms. We value your feedback as we can only grow and become a better hotel from it.

8/10 – Goed

Lise Becker

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Brenda - Hotel La Fenice op 30 sep 2019
Thank you for sharing your valuable feedback with us.

8/10 – Goed

Mario Alejandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Brenda - La Fenice Hotel op 30 sep 2019
Dear Guest, thank you for your positive comment. We are glad to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope we will have the pleasure of greeting you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was quaint and space limited but comfortably and unique. Old world charm and the space was efficient and warm.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Daniela Bini/Front Office Manager op 22 aug 2019
Dear Anonymous, We are glad you choose Hotel La Fenice for your stay in Rome and we are delighted to hear that you enjoyed you stay with us. We look forward to welcoming you again in the near future.

8/10 – Goed

Reut

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Daniela Bini/Front Office Manager op 22 aug 2019
Thank you for taking the time to leave your feedback, Arrivederci

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Place
We stayed one night coming in to Rome. Room was in a good location with lots of options for food and shopping. Bed comfortable and decent space in the room.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Daniela Bini/Front Office Manager op 30 jun 2019
Dear Richard, thank you for your review. We are glad you enjoyed your stay and we hope to see you back soon. Arrivederci

10/10 – Uitstekend

Carsten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skøn tagterrasse
Hotellet ligger dejligt centralt og vi gik rundt til alle seværdigheder. Vi var fire par som havde stor glæde af at kunne mødes på tagterrassen om aftenen inden vi skulle ud at spise. Hotellet havde hver aften stillet vin og vand samt snacks frem uden beregning. Værelserne er ikke prangende men har det der skal være og var pænt rene. Alle var enige om at det er et godt hotel til prisen.
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniela Bini/Front Office Manager op 30 jun 2019
Dear Mr/Mrs Carsten, thank you for taking the time to give us your feedback. We are glad to hear that you have enjoyed your stay with us. We hope we will have the pleasure of greeting you again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good and in a good location. Staff very accommodating.
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Daniela Bini/Front Office Manager op 30 jun 2019
Thank you so much for choosing La Fenice Hotel for your accommodation and for sharing that you enjoyed our hotel, location and staff. Thank you again for being our guest, and we hope you will stay with us the next time you are in town.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
personnel tres serviable,souriant et s adaptant a sa clientele(effort pour parler notre langue).terrasse et petit aperitif fort agreables
3 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is perfectly located close enough to the most popular touristic attractions. The staff is very helpfull and treats the guests in the best way. The only inconvenience is chick-in/-out in the other property located about 200m away but this is not crucial. Highly recommend this hotel for everyone who cares about value for money.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Daniela Bini/Front Office Manager op 30 apr 2019
Dear Guest, thank you for your positive comment. We are glad to hear that you have enjoyed your stay with us. We work hard to improve our service and your comments are veryhelpfull. We hope we will have the pleasure of greeting you again.