Trap

Beoordelingen van Hotel Regina Giovanna

3 out of 5
Hotel Regina Giovanna
Via Nazionale, 230, Rome, RM

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 111 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 170 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 97 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 60 van 461 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 461 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was erg vies en de nodige dingen waren aan onderhoud toe of kapot.
7 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very unfriendly staff. Pricelist for drinks available, But in reallity No drinks available, not even glasses to drink could be provided. We went to the hotel next door, to have plastic cups.
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Bin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice spot on a perfect location
Neat hotel on a perfect location near station Termini. The Trevi Fountain, Piazza Navona and the Spanish steps are at walking distance. The room was big enough, with quite a big bathroom. And the bed was comfy. We heard no noise from the busy street, but we could hear the other guests arriving to or leaving the hall. The hotel does not serve breakfast, but there are a lot of venues in the neighborhood.

8/10 – Goed

Wendy, Amersfoort

Positief: Comfort kamer
Prima hotel voor een stedentrip. Lekker kopje nespresso stond er elke dag klaar. Beetje smalle douche, als je iets te breed bent wordt douchen lastig!
3 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Ruth, bijv. Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een leuk hotel en centraal gelegen.
Ik ging voor een vergadering dus weinig van Rome gezien. Wel de fonteinen by Night.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
No nonsense hotel, weinig of geen faciliteiten, maar prima kamers, schoon.

6/10 – Redelijk

Raimond, Amersfoort

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
krachtig door eenvoud

8/10 – Goed

Mathijs, Amsterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed verblijf.
Prima naar ons zin gehad in deze ruime kamer. Een paar puntjes van kritiek zijn de slechte internet connectie en de ontbijt service. Op het laatste hadden we ook niet gerekend.

10/10 – Uitstekend

Ángeles

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

kareem, waterloo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and easy to get around
3 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

JOSE RAMON

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
No había recepción!! El check in era en otra locación. No sirve el elevador !!
4 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Pablo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Checo in complicado
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Florence

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean. Cleaned daily. Location was great. Friendly staff. However, check-in was far from the actual hotel, though it was a 5min walk, it was still a struggle while carrying luggages.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 16 mrt 2024
Dear Florence, thanks for being our guest, we wish you all the best.

10/10 – Uitstekend

Antonietta

Reisde met familie
Soggiorno perfetto tutto ok
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 16 mrt 2024
Gentile Antonietta, grazie per essere stata nostra ospite e per aver voluto condividere il suo gradimento.Le auguriamo un buon proseguimento di giornata.

6/10 – Redelijk

Matheus

Zakenreiziger
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 6 feb 2024
Dear Matheus, thank you for being our guest, we hope to se you again on your next trip to Rome.Have a nice day.

8/10 – Goed

riccardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 12 jan 2024
Buongiorno sig. Riccardo, grazie per aver voluto testimoniare il suo gradimento per il nostro hotel ed i nostri servizi.Le auguriamo un buon proseguimento di giornata

10/10 – Uitstekend

MARIA EM

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 12 jan 2024
Gentile Maria, grazie per aver notificato il suo gradimento per il nostro hotel, con la speranza di rivederla ancora tra i nostri graditi ospiti, le auguriamo un buon proseguimento di giornata.

2/10 – Ontzettend slecht

Ciro

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Non mi sono trovato bene
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 12 jan 2024
Buongiorno sig. Ciro, ci dispiace leggere la sua insoddisfazione in merito al suo soggiorno presso il nostro hotel, avremo gradito conoscere il motivo di questo suo disappunto, in modo da poter migliorare i nostri sevizi laddove, il riscontro degli ospiti ci segnalasse un disservizio.Le auguriamo un buon proseguimento di giornata.

10/10 – Uitstekend

Marina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay
Excellent stay. Very centrally located. I had view on central street. The room is very nice, clean and comfy. With heater/air condirioner and coffee machine.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 5 dec 2023
Dear Marina, thanks a lot for your kind review.We wish you all the best and hope to see again.

8/10 – Goed

Lucas

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Pas d’accueil, check-in dans un autre hôtel prévenu une semaine avant au lieu d’être indiqué sur la description en ligne, hôtel pas indiqué du tout hors Google Maps et instructions de l’hôtel de check-in. Lieu peu accueillant avec couloirs sombres. En revanche la chambre est super, bien isolée malgré une poignée de fenêtre cassée (heureusement il y a deux fenêtres donc possible d’aérer malgré un froid de canard 👍). Les murs doivent être un peu fins car on entend le voisin chanter sous la douche. Le débit d’eau de la douche est variable, il manque la couverture de la bonde. Autrement, pas une mauvaise expérience dans l’ensemble mais quelques surprises à l’arrivée.
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 2 dec 2023
Dear Lucas, thank you very much for your review.We wish you all the best.

10/10 – Uitstekend

Valentina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 17 nov 2023
Gentile Valentina, grazie per aver reso pubblico il suo apprezzamento nei nostri confronti. Ci auguriamo di poterla rivedere presto tra i nostri graditi ospiti.Buon proseguimento di giornata.

8/10 – Goed

Miriam

Reisde met partner
Positief: Netheid
Fue un problema el check-in no hay recepción, si llegas fin de semana o después de las 5 deber registrarte en otro lugar.
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 5 nov 2023
Buenos días Miriam, más allá de la cuestión de recepción, activo H24-7/7 c/o GoldenTulip Piram Hotel, esperamos que su estancia con nosotros haya sido de su agrado.

10/10 – Uitstekend

Demetrio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale eccellente
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 5 nov 2023
Gentile Demetrio grazie per la sua gradita recensione.Buon proseguimento di giornata.

6/10 – Redelijk

Tasneem

Reisde met partner
Positief: Netheid
The room was fine. However, the reception being in another building about a 15min walk from the actual hotel, made it very inconvenient and challenging.
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Dario T. - Customer Care Dept. op 5 okt 2023
Good morning Tasneem, thanks for your review.Have a nice day.

8/10 – Goed

Cynthia

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked in hotel Regina and one day before they told me I need to make check in
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 26 sep 2023
Dear Cynthia thank you very much for your kind review.Have a nice day.

8/10 – Goed

Ekaterina

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dario T - Customer Care Dept. op 7 sep 2023
Dear Ekaterina thanks a lot for your kind appreciation towards our hotel and staff.Have a nice day.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
С этим отелем возникли какие то проблемы и нас поселили в отель Golden tulip находящийся недалеко. Как оказалось этот даже лучше. Территориально 5 минут до центрального вокзала. Многие достопримечательности 20-30 минут пешком. Персонал приветливый. Особая благодарность господину Antonello с ресепшен, очень отзывчивый и искренне желающий помочь.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dario T. - Customer Care Dept. op 9 aug 2023
Dear Guest thank you very much for your nice review, our colleague Antonello will be proud to read it.We wish all the best and hope to see you again.

6/10 – Redelijk

Sara

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
C’era poco personale a cui chiedere informazioni.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dario T. Front Desk op 18 jul 2023
Buongiorno Sara, ci dispiace sapere del suo disagio, il nostro staff è in servizio H24 ed è sempre a disposizione dei nostri ospiti per soddisfare le loro esigenze.Ci auguriamo di avere un altra occasione per dimostrarle la professionalità del nostro staff.In attesa di ciò le auguriamo un buon proseguimento di giornata.

6/10 – Redelijk

Lolita

Reisde met partner
The first point of contact in the hotel did not speak English at all. The only receptionist on-site was for one of the few hotels housed in the building and was only willing to help those booked in "their" hotel. We had to walk a few blocks and find the main hotel with receptionist who thankfully spoke English - to pick up the key to Hotel Regina Giovanna. Very inconvenient experience for a visitor to Italy. This should be mentioned on the website so that people do not feel "cheated".
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dario T. Front Desk op 18 jul 2023
Dear Lolita we feel sorry for the inconveniences you went through, we have informed ALL our partners that the check in it's at Golden Tulip Hotel Piram located in Via Amendola 7.Have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Joakim

2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Pia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Rent, bra läge. Frukost ingick, dock på ett annat hotell 5 min bort.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Brenda

3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Timothy

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
The description for this hotel is slightly misleading as checkin for this hotel is actually half a mile away at a completely different hotel, something we only got told 1 day prior to our arrival. Luckily it was on the way from Termini station but still, caught us out a little bit. We also had to ask twice to get a cot to the room, which did eventually make it just before the first night however she (the small one) couldn’t nap on arrival as she didn’t have a bed. The ‘apartments’ themselves are clean, spacious and in a good location with communal fridge and microwave, which were good for the small one.
5 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Adrian Jay

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is ideal for someone like me who doesn’t spend much time in their room. It has all the amenities and is kept extremely clean. It is located within walking distance of all the main attractions of Rome and is surrounded by good restaurants and cafes.
6 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Vicente

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genial

10/10 – Uitstekend

Tatjana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Took great care from day one and even had free breakfast at the hotel.
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Andrea op 14 nov 2022
thank you for your stay and review

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
To be avoided at all cost!
The room was basically a run down hole with plumbig problems, almost no natural light, looking into a shaft and yet super noisy. The worst thing was the unbearable nauseating smell from the sewer. Most of the things from the booking description were not true (size, equipment, overall condition etc.). I am sure the hotel has rooms that match the decription and matching photos, but this was certainly not it. The hotel has rooms scattered in different sections and floors of a residential building and (as noted) there is no reception.
2 nachten verbleven in november 2022
Reactie van Andrea op 14 nov 2022
sorry for the incovenience

4/10 – Matig

Liza

4 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Allissia

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Avis mitigé
Si l’emplacement de l’hôtel est idéal et permet un accès facile et rapide à tous les monuments de la ville, nous relevons quelques désagréments suite à notre séjour d’Octobre 2022 : - les murs entre les chambres sont très fins et donc, l’intimité toute relative et le sommeil souvent dérangé. - le dispositif de climatisation semble quelques peu désuet et le refroidissement de la chambre quasi inexistant. - La réception de l'hôtel est située dans un autre lieu, à 5-10 minutes à pied, ce qui est à noter si on se fait déposer à l'hôtel avec des bagages. Dans les points positifs : la chambre était propre.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Andrea op 7 nov 2022
nous vous remercions pour votre séjour

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Disappointing
We had to check in and out at another hotel that’s quite a walk from our rooms. We had to do the same for breakfasts. The annex rooms we were given were nothing like in the photos shown on hotels.com. Had we known about this arrangement, we most likely would not have booked. The reception staff was also not welcoming or helpful.
5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Andrea op 7 nov 2022
thank you for you stay and your review. we had to change staff after pandemic time

4/10 – Matig

Marco

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un soggiorno da dimenticare
I problemi partono dall’arrivo: nonostante la nota di late checkout in fase di prenotazione e una telefonata per avvertire poche ore prima dell’arrivo con rassicurazione che non ci sarebbero stati problemi, tutto è andato storto. Il check-in è durato oltre un’ora a causa della mancanza di un’assegnazione delle stanze, la mancanza di alcune chiavi, varie telefonate dell’operatore per cercare una soluzione, problemi al sistema di registrazione e così via. Quando finalmente ci spostiamo dall’hotel in cui abbiamo fatto il check in verso l’hotel regina margherita, scopriamo trovarsi in un palazzo insieme ad altre strutture di hospitality.l la luce dell’attimo al mio piano non funzionava e l’acqua calda non c”era. Il problema dell’acqua e durato anche tutto il giorno successivo nonostante avessi richiesto più volte un intervento a partire dalla mattina. Problemi anche per il mio collega che non ha chiuso occhio a causa di una ventola del climatizzatore particolarmente rumorosa. E per finire pulizie non eseguite nelle camere Il tutto a un prezzo non di certo economico
2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Andrea op 7 nov 2022
gentilissimo ci dispiace per i problemi riscontrati che abbiamo risolto qualora volesse tornare nelle nostre strutture applicheremo un significativo sconto

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicacion excelente! La habitacion perfecta super centrico. Lo malo es que tienes que ir a otro hotel a 3 cuadras a hacer el check-in y te lo dicen otras personas al llegar al edificio. Y como no hay recepcion te dan llave para entrar al piso y se atora demasiado batallas para abrir la puerta
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Andrea op 7 nov 2022
gracias por tu estancia

2/10 – Ontzettend slecht

MARIO

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo único bueno fue la ubicación. El hotel deja mucho que desear sobre todo el servicio, es increíble que a la llegada no hubiera nadie. No existe la recepción, me recibió un hotel de abajo (hotel miami) me dijeron que llamara que era común que no recibieran a los clientes. Llame y me dijeron que tenía que ir a otra dirección por la llave, que caminara 15 min y allá hacia el check in. Mientras yo iba mi familia espero en la recepción del otro hotel. Al día siguiente no había agua caliente, me dijeron que mandarían un Tecnico en 10 minutos. Esperamos más de 1 hora, llego hasta la tarde, no pude ni tomar desayuno que ofrecían en el otro hotel. Las fotos que ofrecen en expedía no son las reales. No deberían ofrecer este hotel. Es un engaño y fraude a los clientes como yo. Una decepción y te cambia los planes y tiempos ya establecidos en un viaje.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Andrea op 7 nov 2022
gracias por tu estancia

6/10 – Redelijk

maria morai

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Ruim
Esse é um hotel com uma boa localização, fizermos tudo a pé :). Porém para fazer o Checking inn e checking out Tem que fazer no hotel Piram que fica um pouco distante e café da manhã também no hotel Piram. E muito incômodo fazer esse trajeto . O ar-condicionado muito fraco, sétimos muito calor em toda estadia. Não aconselho esse hotel , nunca mais eu volto.
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Francesca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura accogliente e personale gentilissimo, peccato che nn c'è la reception
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Berke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Samuelt

Negatief: Netheid, personeel en service
Do not stay here
Hotel requires check-in at seperate property but does not disclose this until arrival requiring an addition 30 mins of moving around the city. Hotel has no staff on site. Bed was dirty with hair and dirt - sheets had onviously not been changed from previous guest. Completley unacceptable for the price charged
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
5 nachten verbleven in maart 2022