Je hebt het gehele appartement helemaal voor jezelf en deelt het alleen met je reisgezelschap.
GRANADA 2-2 - REF: 216020
Dit rookvrije appartement beschikt over een wasserij. Dit appartement biedt een wasmachine en een koelkast, naast een balkon en een televisie. Een magnetron, een koffiezetapparaat/waterkoker en een vaatwasser zijn enkele van de overige voorzieningen.
Accommodatiebeheerder
Roses.net
Gesproken talen
Engels, Frans, Duits, Portugees en Spaans
Voeg datums toe voor prijzen
Accommodatie-voorzieningen
Eten en drinken
Afwasmachine
Broodrooster
Koelkast
Koffiezetapparaat/waterkoker
Kookgerei, borden en bestek
Magnetron
Oven
Slaapkamers
3 slaapkamers
Entertainment
Tv
Buiten
Balkon
Wasvoorzieningen
Wasmachine
Wasserette
Comfort
Airconditioning
Verwarming
Huisdieren
Huisdiervriendelijk
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Lift
Rookvrije accommodatie
Diensten en faciliteiten
Strijkijzer/strijkplank
Veiligheidsvoorzieningen
Geen koolmonoxidemelder vermeld (De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.)
Geen rookmelder vermeld (de eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie)
Algemeen
Unitgrootte: 78 vierkante meter
Vergelijkbare accommodaties
APT 3 BEDROOMS TERRACE SEA VIEW BEACH ROSAS - NEW AIR CONDITIONING- PRIVATE PARKING
APT 3 BEDROOMS TERRACE SEA VIEW BEACH ROSAS - NEW AIR CONDITIONING- PRIVATE PARKING
Je ontvangt een e-mail van de eigenaar met instructies voor het in- en uitchecken
Huisdieren
Huisdieren toegestaan
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert pinpassen en contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Onze partner, Vrbo, beheert deze accommodatie. Je ontvangt een e-mail van Vrbo met een link naar een Vrbo-account, waarmee je je boeking kunt aanpassen of annuleren.
Registratienummer van de accommodatie HUTG-012636
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Granada 2 2 Ref 216020
GRANADA 2-2 - REF: 216020 Property
GRANADA 2-2 - REF: 216020 Rosas / Roses
GRANADA 2-2 - REF: 216020 Property Rosas / Roses
Granada 2 2 Ref 216020 Apartment for 4 People in Rosas / Roses
91087
Over deze buurt
Rosas / Roses, Gerona / Girona
In de buurt
Nova Strand - 5 min. lopen - 0.4 km
Strand van Roses - 5 min. lopen - 0.4 km
Roses Citadel - 6 min. lopen - 0.6 km
Aqua Brava - 4 min. rijden - 2.8 km
Platja de Canyelles - 5 min. rijden - 2.7 km
Lokaal vervoer
Station Vilajuïga - 15 min. rijden
Gerona (GRO-Costa Brava) - 53 min. rijden
Restaurants
Rosa - 9 min. lopen
Si Us Plau - 6 min. lopen
Ci - 8 min. lopen
Dolce Vita - 7 min. lopen
Txot’S - 7 min. lopen
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij GRANADA 2-2 - REF: 216020?
Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan.
Hoe laat kan ik inchecken bij GRANADA 2-2 - REF: 216020?
Je kunt vanaf 17.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij GRANADA 2-2 - REF: 216020 uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Waar ligt GRANADA 2-2 - REF: 216020?
Dit appartement ligt in Centrum van Roses, binnen 5 minuten lopen van Cap de Creus en Strand van Roses. Ook Nova Strand en Ciutadella de Roses liggen binnen 10 minuten lopen.
Beoordelingen over Vacation rental in Roses, Costa Brava: Spacious apartment 200m from the beach, ideal for families and groups of up to 6 people.
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 4 beoordelingen
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 4 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 4 beoordelingen
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 4 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 4 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
7,6/10
Netheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Roland S.
22 jun 2025
Positief: Netheid
Super
Mit Kindern 15 und 17 ideal durch Strand und Altstadt Nähe ist jeder unabhängig
Roland S.
13 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Angela A.
22 sep 2024
Positief: Netheid
*****
schönes Objekt !!!
haben uns wohlgefühlt !!!
Angela A.
10 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Rodolphe c., Boulogne-sur-Mer
31 jul 2024
Positief: Netheid
Roses
Rodolphe c.
7 nachten verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Sandra D.
15 mei 2024
Negatief: Netheid
Personnel de l'agence qui manque d'empathie, logements bruyants
1er logement situé dans une rue en plein travaux, nous expliquons que nous avons de jeunes enfants et que nous venons pour nous reposer, on nous propose plusieurs logement non adaptés (trop loin par rapport à notre 1er choix, manque 1 chambre...), un seul rentre dans nos critères, il se situe au dessus d'un bar de nuit... Raté pour le repos, et à ce moment, la solution proposée est : nous vous laissons appeler la police... Nous décidons de quitter le logement et de nous reloger au calme par nos propres moyens.
On me dit qu'on me facture uniquement les nuits passées et qu'on me rembourse le reste. Je demande une facture sur laquelle apparait le ménage des 2 logements, le 1er n'ayant pas été utilisé, je demande le remboursement (105 €), on me dit qu'on facture la mise à disposition pour notre arrivée... j'explique donc que dans ce cas je paye pour ceux qui vont arriver dans le logement. On me dit que c'est ainsi et que si je veux porter une réclamation, je dois le faire par mail.
Je fais donc cela, la réponse est plus correcte, on me présente des excuses pour toutes les péripéties et on m'explique qu'effectivement le ménage n'aurait pas dû être facturé, sachant que dans ce logement la table sur la terrasse était couverte de fientes d'oiseaux. Le ménage n'a donc pas été fait partout...
Voilà, expérience peu satisfasante quand on prend des vacances pour se reposer et qu'on se trouve à gérer ce types de déconvenus sans être accompagné par l'agence par laquelle on passe.