Hotel Ostseeland
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis ontbijt en een sauna
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer, voor 1 persoon laden

Klassieke tweepersoonskamer, voor 1 persoon
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Gratis extra bedden
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Appartement, 1 slaapkamer laden

Appartement, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
In eigen stijl ingericht
Verwarming
Gratis extra bedden
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
In eigen stijl gemeubileerd
Verwarming
Televisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Stolteraer Weg 47, Diedrichshagen, Rostock, MV, 18119
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Radisson Blu Hotel, Rostock
Radisson Blu Hotel, Rostock
- Spa
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.008 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.70 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.45, per nacht voor gasten van 6 tot 14 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 6 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent een officiële sterrenclassificatie toe aan accommodaties in Duitsland. Deze accommodatie is beoordeeld met 3 star Superior en krijgt op deze pagina: 3,5 ster.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ostseeland
Hotel Ostseeland Rostock
Ostseeland
Ostseeland Rostock
Hotel Ostseeland Hotel
Hotel Ostseeland Rostock
Hotel Ostseeland Hotel Rostock
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ostseeland
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
René
Reisde met familie
28 dec 2024
René
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Steffen
Zakenreiziger
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Steffen
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Heinrich
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heinrich
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Mickael
Reisde met familie
18 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mickael
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Erwartung nicht erfüllt, Frühstücksüberraschung
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Markus
Zakenreiziger
31 mrt 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erhebliche Lärmbelastung und schlechtes Managment
Markus
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Manuela
Zakenreiziger
29 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuela
2 nachten verbleven in januari 2023
6/10 – Redelijk
Marco
4 dec 2022
Marco
10/10 – Uitstekend
Anders
15 nov 2022
Anders
1 nacht verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Katrin
1 nov 2022
Katrin
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Mario
Zakenreiziger
11 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder
Mario
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Harald
2 feb 2022
Harald
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Ingrid
Reisde met een groep
26 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Land und Meer



Ingrid
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Karina
30 sep 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karina
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Michael, Elsterwerda
Reisde met familie
26 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
6 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Die Hotelanlage ist super und weiterzuempfehlen.
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2021
6/10 – Redelijk
Ralf
Zakenreiziger
9 dec 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruhiges Hotel in Ostseenähe
Ralf
1 nacht verbleven in november 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 okt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 sep 2020
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Particuliere vakantiehuizen Boppard
- Hotels in Bairro Alto
- Gatsby Hotel - adults only by F-Hotels
- The Westin Dragonara Resort, Malta
- B&B Hotel Düsseldorf-Airport
- PLAZA Premium Grand Winston
- Soho Boutique Urban
- Villa Cella Bella
- Poort Beach Boutique Apartments
- Hotels in Villefranche-sur-Saône
- pentahotel Rostock
- All inclusive hotels in Playa del Carmen
- Hotel Beez
- Leonardo Hotel Hengelo City Center
Vluchten
Autoverhuur
Activiteiten