Vierpersoonskamer (only by stairs) | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Hotel Milano

3 out of 5
Hotel Milano
s' Gravendijkwal 7, Rotterdam

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 50 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 101 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 50 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 233 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 233 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Dion

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Emmelie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super schone nette kamer vriendelijkste personeel wat wij ooit gehad hebben en een heel uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Team Hotel Milano op 12 apr 2024
Dear Nicole,Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyedyour stay with us! I hope your next stay is just around the corner. Call us if there is anything we can help you with.

2/10 – Ontzettend slecht

Jason

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
€167 voor een persoon zonder ontbijt. Daarnaast nog additioneel €50 borg voor de kamer. Was eens maar nooit weer. Verlichting kapot, ramen konden niet open etc erc
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Milano op 24 mrt 2024
beste Jason, je geef ons een slechte beoordeling , onze vraag is waarom ? Wij zie in onze systeem dat u de laatste perioden hebt meerdere keren bij ons verbleven en dat beteken dat was niet slecht als u op nieuw bij ons bokking maakt . De laatste bokking uw hebt betaald bij Expedia in dan na geannuleerd , is onze fout dat uw k de geld niet terug krijgt. Alvast bedank.

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Steven

1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Sjoukje

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Thijs

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toegang tot de parking was niet ideaal omdat er maar 2 sleutels aanwezig waren. Zeer ruime kamers, rolstoel toegankelijk er was 1 van de 2 bedden aan vervanging toe. Zeer uitgebreid ontbijt. Over het algemeen zijn we tevreden.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Team Hotel Milano op 22 okt 2023
Beste Thijs,Bedankt voor uw verblijf bij Hotel Milano en uw review.Wij waarderen de feedback enorm en wij zullen kijken of er extra sleutels besteld kunnen worden voor het parkeren. Wij vinden het fijn om te horen dat u voor de rest een fijn verblijf heeft gehad.Nogmaals bedankt voor uw feedback en wij hopen u nogmaals een keer te mogen ontvangen bij Hotel Milano.Met vriendelijke groet, team Hotel Milano

8/10 – Goed

Marieke

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was friendly, room was small but tidy. Quite warm though and I had noisy neighbours. The interior of the staircase is slightly outdated, but the room and breakfast room were fine.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Hotel Milano op 6 okt 2023
Dear Marieke,Thank you for your stay at Hotel Milano and Thank you for your review. We appreciate it and we hope to welcome you again someday.Kind regards. team Hotel Milano

10/10 – Uitstekend

Miguel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marjam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service
Het gebouw en de gang zijn wat verouderd maar de kamer was prima. Alles functioneerde en was schoon. Het personeel heel erg vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt goed verzorgd. Uitstekende ligging t.o.v. station, genoeg eetgelegenheden in de buurt.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Milano op 18 jul 2023
Beste Patrick,Heel erg bedankt voor uw positieve review.Wij proberen altijd positiviteit uit te stralen en dan vinden wij het ook erg leuk als dat opgemerkt wordt.Wij hopen u de volgende keer weer te verwelkomen in ons hotel!Met vriendelijke groet,Team Hotel Milano

8/10 – Goed

Mariska

Reisde met familie
Leuk hoor hotel ontbijt was prima alleen veel geluid van buiten s’nachts.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel Milano op 7 aug 2023
Beste Mariska,Heel erg bedankt voor uw verblijf bij Hotel Milano en uw feedback.Wij hopen u de volgende keer nog eens te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Team Hotel Milano

10/10 – Uitstekend

Poiling

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt op perfecte afstand van erasmus mc en de euromast. Parkeergelenheid aanwezig, maar niet goedkoop. Receptie was vriendelijk en behulpzaam. Kamer was netjes en schoon. Missende handdoeken werden direct gebracht. Badkamer schoon en voorzien van het nodige. Bed was wat zacht en lag wat schuin, maar sliep er heerlijk op. Tv en waterkoker aanweziguit. Lekker stil en geen muffe lucht. Ontbijt was continental, lekker, voldoende, alleen geen afruimhoekje. Uitchecken ging vlot. Kortom: alles wat je nodig hebt voor 1 nacht, voor een redelijke prijs.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Milano op 18 jul 2023
Beste Poiling,Bedankt voor uw feedback.Wij proberen onze gasten altijd tevreden te houden. Wij zijn dan ook blij om te horen dat ondanks de mindere punten u een positieve ervaring heeft gehad bij ons.Wij hopen u de volgende keer weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Team Hotel Milnano

6/10 – Redelijk

Adri

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
matig
Ontvangst bij inchecken was goed, maar verder weinig informatie. We moesten o.a. zelf vragen waar en hoelaat we konden ontbijten.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Milano op 18 jul 2023
Beste Adri,Bedankt voor uw feedback.Wij proberen altijd de nodige informatie te verstrekken voor onze gasten. Echter, wordt er wel eens iets vergeten. Onze excuses daarvoor.Wij hopen u ondanks deze ervaring nog een keer te kunnen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Team Hotel Milano

6/10 – Redelijk

Nico

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

wendy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie moderne kamer. Goed verzorgt ontbijt. Vloertrekker in de douche zou handig zijn.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Noël

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
vriendelijk personeel, schone kamer, goed ontbijt, alleen rumoerig in de avond.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jeroen

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Hotel Milano op 29 jan 2023
Beste Jeroen, hartelijk dank voor uw verblijf bij Hotel Milano. We hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Vriendelijke groet, Team Hotel Milano

8/10 – Goed

Z.E.H.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prettig verbblijf
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Hotel Milano op 27 jan 2023
Beste meneer/mevrouw,Heel erg bedankt voor uw feedback en we hopen u nogmaals een keer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,Suzanne

4/10 – Matig

Hans

8/10 – Goed

Antina

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Jelke

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed ontbijt met redelijk wat keuzes. Kamer was proper! Enkel jammer dat je alles hoort van de bovenburen en straatlawaai. Wanneer je gaat douchen is heel de badkamer een grote plas water. Voor de rest een leuke hotel kamer.

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Machteld

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Marjette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi hotel met heel vriendelijk en behulpzaam personeel.Fijn dat het hotel beschikt over een bewaakte parkeergelegenheid en voor weinig geld.Ontbijtbuffet was goed en uitgebreid.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Team Hotel Milano op 14 jun 2022
Beste Marjette, hartelijk dank voor het achterlaten van deze uitstekende review en de complimenten naar ons team en het hotel. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen bij Hotel Milano. Vriendelijk groet, Team Hotel Milano.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verzorgd, eenvoudig
Nette doch een eenvoudige kamers. Vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet. Hotel staat langs drukke weg. Dus slecht geslapen door lawaai van het verkeer. Verder ruim voldoende
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Hendrika Johanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima prijs kwaliteit verhouding, gunstige locatie
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van merel op 19 dec 2020
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback erg op prijs! Wij hopen u in de toekomst nog een keer mogen te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Team Hotel Milano

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van lucia op 29 jul 2020
beste ……. Vriendelijk bedankt voor uw verblijf. Fijn dat we u tot dienst konden zijn, we hopen u in de toekomst weer te verwelkomen in onze hotel . Neem contact met ons en u krijg een korting bon voor de volgende bokking. Best Regards, Team Hotel Milano.

6/10 – Redelijk

Cindy

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Teleurstellend verblijf
Geen netjes gebouw en kamer, ontbijt was ook niet in orde ze waren ons vergeten te vragen of we wouden ontbijten in de kamer of restaurant. Met tegenzin hebben ze ons dan toch ontbijt gegeven.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie van het hotel en prettig dat de auto in de parkeergarage kan. persoonlijk en open personeel.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van hotel milano op 21 mrt 2020
Beste gast, hartelijk dank voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden . We verwelkomen u graag de volgende keer terug. Vriendelijke groet, Team Hotel Milano.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Kamer zag er schoon uit. Ook de badkamer was keurig. De kamer lag aan de voorzijde aan een drukke doorgaande weg. Het leek wel alsof de auto’s bij je binnen kwamen.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Team Hotel Milano op 15 mrt 2020
Beste gast, hartelijk dank voor de feedback op ons hotel. We zien u graag de volgende keer terug, hartelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
in de badkamer een paar haken voor je kleren.. ......hhhhhhh
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Team Hotel Milano. op 13 mrt 2020
Beste gast, hartelijk dank voor uw feedback. We zien u graag terug.

8/10 – Goed

Isabelle, Deinze

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie ruime kamers. Nette badkamer. Goede ligging.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Team Hotel Milano op 5 mrt 2020
Beste Isabelle, hartelijk dank voor de mooie review.

8/10 – Goed

Anneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mijn verblijf is goed verlopen. Ontbijt was goed. Vriendelijke mensen.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Vriendelijke groet, Team Hotel Milano op 5 mrt 2020
Beste Anneke, hartelijk dank voor uw mooie review. We zien er naar uit u ook de volgende keer te verwelkomen.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het bed was redelijk. De badkamer onvoldoende schoon, niet kraakhelder met name de randen van de doucabine, wastafel etc. Parkeren, 4 straten verder en geen fatsoenlijke parkeerplek voor horteMoest op flexplek parkeren. Ontbijt gemiddeld, mijn brood niet vers.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Hotel Milano op 9 feb 2020
Beste gast, hartelijk dank voor uw feedback. We nemen uw opmerkingen zeer serieus en zullen deze meenemen in onze organisatie. We hopen u een volgende keer wel te overtuigen met onze services.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kan alleen maar goede dingen zeggen. Echt een geweldige kamer en een supper ontbijt. Echt een aanrader.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Milano op 14 jan 2020
Beste gast, Bedankt voor uw positieve beoordeling en verblijf in onze hotel. We kijken er naar uit om u weer te mogen ontvangen Met vriendelijke groet, Team Hotel Milano

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay for a good price
I had a good stay in hotel Milano. My room was good (good bed, shower) but a bit small (it was advertised as a 1-person room so I did not expect much more) breakfast is good and enough choice. location is great (10 min walk of central station).
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Hotel Milano op 12 jan 2020
Dear guest, Thank you for your review and stay in our hotel. It's nice to hear that you have experienced everything well. We wish you a nice day further Kind regards , Team hotel milano

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De eenpersoonskamer was zeer netjes en goed schoon. Het bed was wat zacht, maar heb er heerlijk op geslapen. Geweldige douche !!! Badkamer was ook netjes en schoon. Goede informatie en heb een prettig verblijf gehad.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Team Hotel Milano op 3 okt 2019
Beste gast, hartelijk dank voor uw mooie review. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw verblijf! Hartelijke groet, Team Hotel Milano

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf voor 1 of 2 nachten. Kamer was schoon en voorzien van een koelkastje. Ontbijt is beperkt qua keuze maar prima voor een kort verblijf. Ik zou het zeker weten weer boeken bij een volgend verblijf. Het is tevens dichtbij en gemakkelijk te lopen vanaf het centraal station.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Team hotel Milano op 3 sep 2019
Beste gast, hartelijk dank voor de mooie review! fijn om te horen dat alles naar wens was. We zien u graag de volgende keer terug. Hartelijke groet.

10/10 – Uitstekend

Olga

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Milano Completo!
Het hotel was prima. Het personeel altijd vriendelijk en ze hielpen je met vragen die je had. De kamer was helemaal oké, alleen was het jammer dat er geen airco was want we waren nèt in Rotterdam toen het 40 graden was. We hadden gelukkig een balkon. De ventilatoren konden het met die hitte niet aan, maar dat is overmacht....toch? Het ontbijt was prima, kortom we waren dik tevreden.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Team Hotel Milano op 9 aug 2019
Beste Olga, Hartelijk dank voor de mooie review! hier doen we het voor :) We zien er naar uit jullie ook de volgende keer te verwelkomen, hartelijke groet!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verzorgd hotel - vriendelijk personeel
Zeer vriendelijk onthaal, ook naar ons dochtertje toe. Verzorgde, ruime kamer en mooie nieuwe badkamer. Echter geen airco. Door de hitte konden we amper slapen. Er stonden 2 ventilatoren maar die maakten teveel lawaai om 's nachts te laten op staan. Verder heel luidruchtige gasten die midden in de nacht in de gangen aan het roepen waren. Tip: overgordijnen hangen in de badkamer tegen het zonlicht. De zon zat 's morgens op het raam van de badkamer waardoor het superheet werd. Gezien het raam niet kan geopend worden was het daar precies een sauna. Het ontbijt was lekker en verzorgd. Ook de ontbijtruimte was zeer aangenaam.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Team Hotel Milano op 12 jul 2019
Beste gast, hartelijk dank voor de uitgebreide review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze receptie en het ontbijt. Helaas hebben we nog niet alle kamers voorzien van airco, waardoor het bij extreme hitte te warm kan zijn op de kamers. We streven er naar om op termijn alle kamers te voorzien van airco, waardoor het verblijf te allen tijde comfortabel is. Hopelijk kunnen we u de volgende keer daar mee overtuigen! Hartelijke groet.

8/10 – Goed

loopmaatjes

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koffie en thee kon je op de kamer maken. Dit was heel erg prettig. Het ontbijt was geweldig. Het was jammer dat de raam op onze kamer niet open kon. Is wel begrijpelijk maar vond het toch jammer. Het bijplaatsen van een extra bed op onze kamer was een extra service waar we zeer dankbaar voor waren. De eigenaresse was zeer behulpzaam en erg aardig.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Team Hotel Milano op 3 mei 2019
Beste gast, hartelijk dank voor de vriendelijke review. Fijn dat jullie tevreden zijn met het ontbijtbuffet :) We geven de complimenten door naar onze collega's. Vriendelijke groet en hopelijk tot ziens.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk klein hotel bij centrum Rotterdam. Genoeg winkels en restaurants in de buurt. Ontbijt prima!
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van Team Hotel Milano op 10 feb 2019
Beste gast, hartelijk dank voor de fijne review van ons hotel. Goed om te horen dat u tevreden bent over de locatie en het ontbijt! Hartelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes!
Simpel maar net hotel, werd goed begeleid naar de kamer. Verder lag het fijn in het centrum en smaakte het ontbijt prima
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Team Hotel Milano op 13 jan 2019
Beste gast, hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven over uw verblijf. Fijn dat u zo positief bent over de receptie, de locatie en ons ontbijtbuffet. We zien er naar uit u ook de volgende keer te verwelkomen in ons hotel. Hartelijke groet.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Team Hotel Milano op 6 dec 2018
Dear guest, thank you for your time to leave a review. Please contact us if you have feedback for us about the hotel, so we can find a fitting solution. Warm regards.

6/10 – Redelijk

Chris7, Groningen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kamers zijn ruim en recent opgeknapt. De rest van het hotel doet gedateerd aan.
4 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Team Hotel Milano op 29 nov 2018
Beste Chris, bedankt voor het achterlaten van uw review. Fijn dat u onze recent gemoderniseerde kamers waardeert. We zijn altijd bezig met ons hotel te verbeteren, en blijven dit ook in de toekomst doen. We hopen u graag een volgende keer te verwelkomen. Hartelijke groet.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Team Hotel Milano op 2 nov 2018
Dear guest, thank you for your rating. Best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Een net hotel, alleen de locatie vonden wij wat minder en de badkamer was ronduit teleurstellend en kwam totaal niet overeen met hetgeen op de website aangeboden wordt. De kamer zelf was wel ruim en netjes.
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Team Hotel Milano op 30 okt 2018
Beste gast, bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw mening te geven over ons hotel. We nemen uw feedback omtrent de weergave van de badkamer mee in onze evaluatie. Ons hotel ligt in een levendig stuk, net aan de rand van het centrum van Rotterdam. Onze locatie ligt op loopafstand van Rotterdam Centraal en dicht bij de belangrijkste attracties die de stad te bieden heeft. Fijn om te horen dat u de kamer en hotel als netjes en ruim heeft ervaren. Hartelijke groet en hopelijk tot een volgende keer.