Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 67 van 183 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
67
Gastenscore: 8 - Goed. 75 van 183 beoordelingen" "
8 - Goed
75
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 183 beoordelingen" "
6 - Redelijk
24
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 183 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 183 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Canan, Amersfoort
Zakenreiziger
5 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kom hier graag, elke keer weer een fijne ervaring met een goede service. Net hotel met alle voorzieningen.
Canan
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Team Hotel Port op 6 mrt 2024
Beste mevrouw Canan, wij willen u graag bedanken voor uw lovende woorden. Het is een plezier te mogen lezen dat u telkens een prettig verblijf heeft en tevreden bent met onze services. Wij kijken ernaar uit u snel weer een keer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
4/10 – Matig
Jorge Humberto
8 dec 2023
Jorge Humberto
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Emine Firdevs
Reisde met partner
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes mooi
Emine Firdevs
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Piotr
21 nov 2023
Piotr
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mirjam
28 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mirjam
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Team Hotel Port op 1 sep 2023
Dear Guest, We would like to thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you plan to visit Rotterdam!Kind Regards, Team Hotel Port
8/10 – Goed
quentin
20 aug 2023
quentin
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Arthur
Reisde met een groep
31 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel is dicht bij de bekende Witte de witstraat en met een uber zo in het centrum van Rotterdam.
Het hotel heeft eenvoudige maar zeer goede kamers en bedden . Alles is aanwezig en zelfs in de 1 persoonskamer is Airco aanwezig (geweldig). Badkamer is netjes en schoon en voorzien van douche .
We gaan zeker vaker gebruik maken van dit hotel . In een woord geweldig.
Arthur
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Port op 31 jul 2023
Beste heer Arthur, graag wensen wij u te bedanken voor uw uiterst vriendelijke opmerkingen over ons hotel. Het is uiterst fijn te mogen lezen dat u een geweldig verblijf heeft gehad en te spreken bent over onze kamers. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet.
8/10 – Goed
M.
Reisde met partner
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig hotel en hulde voor ons balkonnetje
M.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Team Hotel Port op 10 jul 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het nemen van de tijd om deze uiterst vriendelijke opmerkingen met ons te delen. Het is uiterst fijn om te mogen lezen dat u een prettig verblijf heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.
10/10 – Uitstekend
BRUNO
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden
Wir waren sehr zufrieden, gutes und einfaches Hotel, sehr angenehm und sehr freundliches Personal.
Sehr gute Lage, Tram, einkaufen.
Gute Velos zum mieten.
Normalerweise sehr ruhig, zweimal mussten wir die Fenster schliessen, weil im Garten bis in die Nacht laut geredet wurde. Danke Bruno und Evelyne
BRUNO
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Port op 26 jun 2023
Dear Bruno and Evelyne, we would like to thank you for your valuable time taken to share these incredibly kind words with us. We are extremely happy to read that you have had a wonderful time while staying with us. We thank you once again for your lovely comments regarding our staff and services, and would like to welcome you back again soon for even more memorable moments.Kind Regards.
10/10 – Uitstekend
Johannes
23 jun 2023
Johannes
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Port op 31 jul 2023
Beste heer Johannes, wij wensen u graag te bedanken voor het nemen van de tijd om een review achter te laten, en hopen u snel weer te mogen verwelkomen.
4/10 – Matig
Natasja
Reisde met partner
18 jun 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slaapkamer zeer gedateerd en slecht onderhouden; plinten waar de verf vanaf is, brandplekken van sigaretten op alle meubels, hoekplinten zeer slecht afgewerkt, verf van de muren af en ontzettend kleine badkamer.Zag er allemaal maar wat sjofeltjes uit.
Natasja
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Port op 18 jun 2023
Beste mevrouw Stam, graag wensen wij u te bedanken voor het nemen van de tijd om uw waardevolle ervaring met ons hotel met ons te delen. Uw opmerkingen zullen worden meegenomen tijdens onze evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
8/10 – Goed
Rob
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rob
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Port op 19 jun 2023
Dear guest,Thank you for your positive review!We hope that you enjoyed your stay at our hotel.We look forward to welcome you in the future!Kind regards,Hotel Port
8/10 – Goed
Peter
Reisde met partner
17 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Basic maar zeker een voldoende accommodatie. Met prima bedden. Het geheel behoeft wel wat onderhoud.
Peter
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Team Hotel Port op 18 jun 2023
Beste heer Peter, graag wensen wij u te bedanken voor het nemen van de tijd om uw waardevolle mening met ons te delen. Het is uiterst fijn om te mogen lezen dat u een prima tijd heeft gehad in ons hotel. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen.Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
8/10 – Goed
Paul
Reisde met een groep
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel als je een nachtje in Delftshaven wilt zijn!!
Paul
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Port op 21 mei 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen. Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
8/10 – Goed
Miguel
17 mei 2023
Miguel
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Port op 19 mei 2023
Dear Guest, We would like to thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning your next visit to Rotterdam!Kind Regards, Team Hotel Port
6/10 – Redelijk
Maria
4 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
prijs-kwaliteit OK; wel jammer dat de douche na een halve minuut weigerde.
Maria
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Team Hotel Port op 19 mei 2023
Beste gast, Wij willen u graag bedanken dat u de punten ter verbetering en mooie complimenten met ons deelt in deze review.We hopen u graag weer te mogen vewelkomen in ons hotel!Met vriendelijke groet,Hotel Port
10/10 – Uitstekend
Freek
17 apr 2023
Freek
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Team Hotel Port op 19 mei 2023
Dear Guest, We would like to thank you for your precious time taken to share your experience regarding our hotel and services. We are thrilled to see you enjoyed your time at our hotel.We hope to host you the next time you are planning your next visit to Rotterdam!Kind Regards, Team Hotel Port
10/10 – Uitstekend
Colette
4 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel in deze prijsklasse. Jammer dat op het naastgelegen balkon joints gerookt werden en dat te ruiken was in de kamer
Colette
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team Hotel Port op 15 apr 2023
Beste gast, Wij willen u graag bedanken dat u de punten ter verbetering en mooie complimenten met ons deelt in deze review.Ondanks uw teleurstelling hoop ik dat u optimaal van uw verblijf heeft genoten en dat u bereid bent om ons een tweede kans te geven voor een volgend verblijf. Hotel Port
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
31 mrt 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team Hotel Port op 24 apr 2023
Dear Guest, We would like to thank you for taking the time to share your valuable feedback with us. We want you to know that your comfort and wellbeing is our utmost priority. Once again, thank you for your honest review, and we are looking forward to welcoming you at Hotel Port Rotterdam soon again for memorable moments. Kind regards,Hotel Port
10/10 – Uitstekend
Peter
25 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Team Hotel Port op 15 apr 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen. Uw review zal worden meegenomen voor de evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
8/10 – Goed
Wendy
Reisde met familie en kleine kinderen
7 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer schone, nette kamers. Bed prima, personeel vriendelijk. Ontbijt was wat mager; broodjes al langer afgebakken vermoed ik en de melk/zuivel stond niet gekoeld. Familiekamer groot, prettig dat er aparte kamer is voor de kinderen. Lik verf tegen de muur/plinten zou geen overbodige luxe zijn.
Wendy
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Team Hotel Port op 21 mrt 2023
Beste gast, Wij willen u graag bedanken dat u de punten ter verbetering en mooie complimenten met ons deelt in deze review. We zijn dankbaar voor uw complimenten aan ons personeel, wiens vriendelijkheid en behulpzaamheid tot de sterkste punten van ons hotel behoren. Ik beloof hierbij hen allemaal namens u te bedanken voor hun bijdrage aan uw welzijn in ons hotel. Wij kijken ernaar uit u in de toekomst weer te verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet, Team Hotel Port
10/10 – Uitstekend
W
2 feb 2023
Positief: Netheid
W
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Team Hotel Port op 26 feb 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen. Uw review zal worden meegenomen voor de evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met een groep, Reisde met partner
21 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijke eigenaar en personeel!
Linda
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Team Hotel Port op 26 feb 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen. Uw review zal worden meegenomen voor de evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
10/10 – Uitstekend
Jacob
Reisde met een groep
16 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima basis hotel, we sliepen er in verband met Vrienden van Amstel Live. Auto om de hoek parkeren bij Parkbee Heiman Dulleartplein, scheelt meer dan de helft parkeerkosten. 4 minuten wandelen vanaf het hotel.
Jacob
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Team Hotel Port op 26 feb 2023
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen. Uw review zal worden meegenomen voor de evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.Wij kijken ernaar uit u snel weer te mogen ontvangen!Met vriendelijke groet,Team Hotel Port
10/10 – Uitstekend
Enes
26 dec 2022
Enes
8/10 – Goed
Wilbert
16 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel voor een mooie prijs
Vriendelijk aan de receptie. Leuk betaalbaar hotel dicht bij Erasmus MC. Op loopafstand snel weer terug in ziekenhuis
Wilbert
1 nacht verbleven in november 2022
8/10 – Goed
Patriek
25 okt 2022
Patriek
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Marlies
16 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marlies
1 nacht verbleven in oktober 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Antonie
Reisde met partner
21 mei 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Onze ervaring was wat de kamer betreft niet goed. Grote achterstand van onderhoud. Overal kon je zien waar ooit brandende sigaretten gelegen hebben. De kamer heeft een volledige stripbeurt nodig.
Antonie
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Team Hotel Port op 28 jun 2022
Beste gast, graag wensen wij u te bedanken voor uw review. Uw opmerkingen zullen worden meegenomen in onze evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Hotel Port
8/10 – Goed
R
8 mei 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen
R
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Sandra
9 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Sandra
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Gé
17 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Gé
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Team Hotel Port op 4 apr 2022
Beste Gast,
Graag wensen wij u te bedanken voor het delen van uw waardevolle beoordeling. Uw review zal worden meegenomen voor de evaluatie om onze diensten te kunnen verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Team Hotel Port
10/10 – Uitstekend
Mohammed El
7 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohammed El
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Han en Marina
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rozenblaadjes op bed, Super-attent
Had aangegeven dat we een weekendje Rotterdam hadden geboekt, vanwege onze 38jarige verkering. Hadden ze een hart van rozenblaadjes op ons bed gemaakt (zie foto). Hoe gaaf is dat? Verder supervriendelijk personeel, een gratis bakkie, prima kamer, leuke buurt. Echt een Aanrader.
Han en Marina
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Team Hotel Port op 4 aug 2020
Beste gast, graag willen wij u bedanken voor het delen van uw waardevolle mening en uw super vriendelijke opmerkingen!
Wij hopen u tijdens uw volgende bezoek aan Rotterdam weer te mogen ontvangen en wensen u nog vele prettige jaren samen!
Met vriendelijke groet,
Team Hotel Port
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
28 jan 2020
Waren voor Vrienden van Amstel in dit hotel verbleven. Ontvangst door personeel vond ik matig. Niet rampzalig maar het kan veel klantvriendelijker. Jongeman van de receptie keek ons aan alsof hij water zag branden toen wij het hotek binnenkwamen.....Kamer rook fris maar ik vond het niet goed afgewerkt. Gaten in de muur, behang/stucwerk dat loslaat etc. Er ging rond 9.30 ook nog een vals alarm af in het hotel, dus ontmoette ik de medegasten in pyjama in de lobby die verschrikt aan kwamen hobbelen. Kan gebeuren, leuk is anders. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe het verblijf was. Slechte zaak. Ga hier niet weer naar toe.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Hotel Port op 29 jan 2020
Beste gast, graag willen wij u bedanken voor het delen van uw waardevolle mening. Uw opmerkingen zullen in acht genomen worden.
Graag willen wij ons ontschuldigen voor de onprettige ervaring die u heeft moeten ondervinden.
Met vriendelijke groet,
Team Hotel Port
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Wel wat gehorig
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Team Hotel Port op 21 jan 2020
Beste gast, wij willen u graag bedanken voor uw vriendelijke review, en hopen u snel weer te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
Team Hotel Port
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
1 jan 2019
Leuk hotel maar kan veel beter. Afgesproken prijzen klopte niet en de kamers waren niet zoals het belooft was.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
LA
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor 1 nachtje
Prima hotel. Schoon en het bed is comfortabel. Simpel ontbijt. Koffie was ook prima. Ook een goede ontvangst gehad.
LA
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Team Hotel Port op 21 dec 2018
Beste gast, wij willen u graag bedanken voor uw vriendelijke review en hopen u snel weer te mogen ontvangen!
Met vriendelijke groet,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 nov 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
R.A.
21 aug 2018
Kort maar krachtig! Een nacht in Hotel Port.
Ofschoon ik voor een zeer korte nacht na een huewlijksfeest in Hotel port heb overnacht, was de service fantastisch. Vriendelijk en correct.
De kamer schoon en comfortabel. Ik moest heel vroeg op Schiphol zijn en heb een ontbijtpakketje gemaakt op aanraden van de receptionist. De ontbijtzaal en de tuin zagen er gezellig uit. Daarom vond ik het jammer dat ik er niet kon zitten. Volgende keer beter!
R.A.
1 nacht verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service
prima verblijf met goede service. kamer beetje krap met kapotte lamp boven het bed; ik vond een heel klein stukje glas in bed op de laatste ochtend. beter maar vervangen. maar het kapotte lampje in de badkamer was dezelfde dag nog vervangen, dus het komt vast goed. Fijn dat onze fietsen 's nachts in de tuin konden staan.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
Roeland
30 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gezellig
Goed, prima service
Roeland
8/10 – Goed
Peter, K
30 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel in buurt van centrum
Goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede bedden en badkamer. Eenvoudig maar goed ontbijt. Tijdens onze overnachting wel 2 keer brandalarm afgegaan (niet lang genoeg om al buiten te staan).
Peter
10/10 – Uitstekend
Ed, Maasbracht
5 jan 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima keuze
Het aanbod hotels in Rotterdam is zeer groot, dit was een prima keuze, dichtbij/in het centrum, fijne kamers, uitstekende parkeermogelijkheden en lekker ontbijt. Een gastvrij onthaal en service maakt het af.
Ed
8/10 – Goed
Reiziger, Enschede
11 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Echte aanrader, eenvoudig maar waar voor je geld
Gezellig personeel. Heel erg goed bed met echte dekbedden. Goed ontbijt.
Reiziger
8/10 – Goed
Henk, Deventer.
19 sep 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor een weekend Rotterdam , zeer geschikt.
Er is in de buurt van het Hotel voldoende parkeerruimte en vanaf zaterdagavond en de zondag gratis. Het Hotel is ook vrij dicht gesitueerd bij de Euromast. Daarnaast Metro op steenworp afstand , dus wat wil je nog meer.
Henk
8/10 – Goed
Alexander, Rotterdam
3 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel, ontbijt zo iets royaler mogen. Lekker eitje bv
Alexander
6/10 – Redelijk
D & I, G
27 jun 2016
Positief: Netheid, comfort kamer
Prijs kwaliteit was prima!
Eenvoudig maar net hotel met heerlijk bed.
Buiten centrum maar goed tr bereiken