Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 57 van 121 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
57
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 121 beoordelingen" "
8 - Goed
38
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 121 beoordelingen" "
6 - Redelijk
11
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 121 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 121 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
4
8,6/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Ender Ibrahim
Reisde met een groep
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heel mooi ingericht!
Ender Ibrahim
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Tonny
Reisde met partner
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tonny
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Britt
Reisde met partner
28 apr 2023
Negatief: Netheid
De locatie heeft een prima ligging.
Echter zijn de kamers voor het oog opgeknapt. Doucheputje stroomde ook niet goed door.
Britt
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Tiffany
22 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleine maar mooie kamer met ruime badkamer.
Iets meer ruimte om kleren te leggen zou handig zijn. Ontbijt was lekker maar minder keuze tegenover vorig jaar. Wat jammer was is dat de laatste groep die komt eten eigenlijk pech heeft als er iets op is van koffiekoeken want die worden niet meer aangevuld.
Tiffany
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Wim
Zakenreiziger
16 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wim
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Achmed
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
13 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grootste minpunt was de wat kleine kamer,
Voor rest prima. Verbeterpuntje zou zijn fix de badkamerdeur, is heel zwaar. Mn kind krijgt hem niet open en gevaarlijk als ie weer dicht klapt.
Achmed
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Rob
28 jan 2023
Rob
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Benjamin op 29 jan 2023
Dear Mr. Rob,We are so pleased and grateful for your review about our hotel and that you had a pleasant experience with us!We are looking forward to welcome you at our hotel soon!In behalf of the Le Marin Hotels-Team we wish you a very wonderful day!Warm regards,Benjamin Le Marin Hotels
8/10 – Goed
angelique
Reisde met partner, Reisde met familie
15 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi hotel en zeer proper
angelique
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Marketing op 20 sep 2022
Bedankt, Angelique voor deze fijne woorden. We hopen dat je een fijne tijd hebt gehad in Rotterdam!Team Le Marin Hotels
4/10 – Matig
Fred
30 aug 2022
Stijlvolle inrichting.
Kamer te klein. De deur van de badkamer kan niet behoorlijk open. Twee personen kunnen niet gelijkertijd in de kamer bewegen.
Fred
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Marketing op 1 sep 2022
Beste Fred,Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je onze stijlvolle inrichting kon waarderen. Jammer om te lezen dat de kamer net even te klein was dan je had verwacht.We hopen dat je een fijne tijd hebt gehad in Rotterdam.Al het beste,Team Le Marin Hotels
2/10 – Ontzettend slecht
Thomas
8 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Marketing op 24 aug 2022
Dear Thomas,Thank you for your review. Too bad to read you didn't had a perfect stay with us. Tough, we hope you had a good stay in Rotterdam.Best regards,Team Le Marin Hotels
8/10 – Goed
yvana
3 aug 2022
yvana
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Thu
Zakenreiziger
14 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thu
5 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Jan
24 mrt 2022
Jan
1 nacht verbleven in maart 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Ilze
7 feb 2022
Ilze
1 nacht verbleven in februari 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 16 dec 2021
Dear Guest,
Thank you for the nice review. We loved having you as our guest. We hope to see you back soon at Le Marin Hotels. Kindest Regards, Senem
8/10 – Goed
Roelof
Zakenreiziger
14 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel boutique hotel in Rotterdam. Mooie kamers en vriendelijk personeel.
Roelof
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 16 dec 2021
Beste Roelof,
Dank voor uw positieve feedback. Wij hopen u gauw weer terug te mogen ontvangen bij Le Marin Hotels.
Met vriendelijke groet,
Senem
2/10 – Ontzettend slecht
Marinho Mariano
Zakenreiziger
6 dec 2021
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Donker En Klein en Arrogant Personeel.
Dit hotel was erg onvriendelijk. de personeel was niet te doen.! en de kamer was zoooo klein.
een erg kitsch donker hotel met arrogante personeel.
10 minuten later checkout gedaan en ja hoor personeel hanteert gelijk een boete toeslag.
nooit meer le Marin voor mij
Marinho Mariano
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Sarah op 7 dec 2021
Geachte Marinho Mariano,
Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaringen tijdens uw recente verblijf bij ons.
Het spijt ons te moeten lezen dat ons personeel niet in staat is geweest het gewenste service level te kunnen bieden en u de omgangsvormen als zodanig heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor, wij kunnen u verzekeren dat wij dit zullen bespreken met de personen in kwestie gezien dit niet in lijn is met onze visie op gastvrijheid.
Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben aarzelt u dan niet in contact te treden met het management, wij gaan graag met u in gesprek.
Hopende u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben, wij wensen u een fijne dag.
Warme groet,
Sarah Waterloo
Hotelmanager Le Marin Hotels
8/10 – Goed
Alicia
Reisde met familie
31 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alicia
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 1 nov 2021
Dear Alicia,
Thank you so much for taking the time to provide us with a nice review. We appreciate this very much.
Nice to hear that you enjoyed your stay with us.
We loved having you as our guest and hope to have you back in the near future at Le Marin Hotels.
Kind regards,
Luuk Olsthoorn | team Le Marin Hotels
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
24 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Weinig voor veel geld
Echt een hele kleine kamer. Warme kamer, raam kan slechts voor een deel open. Weinig toiletartikelen; geen bodylotion of wattenstaafjes. Alleen shampoo en zeep.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 26 okt 2021
Beste Heer/Mevrouw,
Hartelijk dank voor het nalaten van een recensie. Dit stellen wij zeer op prijs.
Het kamer type dat u heeft geboekt kan inderdaad wat klein vallen. Dit is inderdaad een comfort room wat eigenlijk het concept heeft van sleep, eat and go. Het raam kan inderdaad maar een klein stukje open. Dit heeft te maken met onze veiligheids regels.
De toilet artikelen hebben wij inderdaad niet. Wij proberen op deze manier een steentje bij te dragen aan milieu bewust ondernemen.
Voor de warmte in de kamer bieden wij onze excuses aan.
Wij stellen desondanks de feedback op prijs en zullen kijken waar wij hier en daar wat aan zouden kunnen doen.
Voor alsnog hopen wij dat je van je verblijf hebt kunnen genieten.
Met vriendelijke groet,
Luuk Olsthoorn | team Le Marin Hotels
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel
Supervriendelijk medewerkers, klantvriendelijk en behulpzaam.
Ligging is perfect vlakbij het centrum, alles is binnen handbereik.
Zeker een aanrader!
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 8 sep 2021
Beste Francina,
Hartelijk dank voor jouw fantastische recensie. Wij stellen dit zeer op prijs. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wij hebben er van genoten jou als onze gast te hebben gehad en kijken uit naar jou volgend verblijf in de nabije toekomst bij Le Marin Hotels.
Met vriendelijke groet,
Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels
10/10 – Uitstekend
Beau de
22 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beau de
3 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Thomas
18 jul 2021
Thomas
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 17 aug 2021
Beste Thomas,
Hartelijk dank voor je recensie.
Het is spijtig om te horen dat het verblijf niet fantastisch was. Helaas zien wij nu niet wat er verbeterd zou mogen worden. Indien je open staat dit alsnog aan ons duidelijk te willen maken word dit zeer op prijs gesteld.
Met vriendelijke groet,
Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels
10/10 – Uitstekend
Koen
13 jul 2021
Koen
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 17 aug 2021
Beste Koen,
Hartelijk dank voor je positieve review.
Wij vinden het fijn dat je een top verblijf hebt gehad en zien jou graag terug als onze gast in de toekomst bij Le Marin Hotels.
Met vriendelijke groet,
Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels
10/10 – Uitstekend
Suzanne
Reisde met een groep
21 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij station. Ideaal
Prettig. Vriendelijk hotel.
Suzanne
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 17 aug 2021
Beste Suzanne,
Hartelijk dank voor je fantastische recensie.
Wij vinden het tof dat je verblijf bij ons top is verlopen en hopen je gauw weer terug als onze gast te mogen ontvangen bij Le Marin Hotels.
Met vriendelijke groet,
Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels
8/10 – Goed
andrea
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
andrea
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Beverley
Reisde met familie
18 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was very clean and stylish. The decor pleasing and the en suite bathroom was amazing.
Beverley
3 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Arjun
Zakenreiziger
18 apr 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The lighting in the room is poor and there is no proper deck to work from so this hotel is not suited for people who are on business travel. On the other hand location is good and walking distance from Rotterdam Centraal.
Arjun
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Skyler
15 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was very simple and easy with friendly staff. Check out was interesting; attendant seemed accusatory and grouchy
Skyler
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Boris
Reisde met partner
25 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel close to train station and city centre. Very friendly and professional staff, seamless check in and check out too
Thank you
Boris
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Niels
4 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niels
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Nicolas
10 dec 2023
Positief: Personeel en service
Nicolas
2 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Javier
Reisde met partner
2 dec 2023
Positief: Personeel en service, voorzieningen
El baño necesita mas luz. No tiene armario
Javier
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Mark
29 nov 2023
Mark
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Jannine
9 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best nights sleep ever
Absolutely the best nights sleep and most comfortable bed we have ever slept in. Did not want to leave the next morning.
Jannine
1 nacht verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
16 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Yang
19 okt 2023
Yang
1 nacht verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Gabriele
Zakenreiziger
13 okt 2023
Negatief: Personeel en service
Not a very welcoming atmosphere
Very rude cleaning staff, shouting and being very disrespectful. Not the friendly vibes you expect from a boutique hotel.
Gabriele
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Fabian
10 okt 2023
Fabian
5 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Frederic
Zakenreiziger
4 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frederic
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Rachel
18 sep 2023
Rachel
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Martin
Reisde met partner
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was well placed within the city. The room was comfortable.
A pod style coffee machine was a welcome addition to the room.
The shower was fantastic.
Staff were all very polite and helped with any queries we had.
Martin
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Sandra
8 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Great location, friendly staff
Sandra
2 nachten verbleven in augustus 2023
4/10 – Matig
Lars
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lars
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Susan
Reisde met partner
24 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice boutique hotel, quiet, comfortable bed. The only negative was the poor room lighting - too dark in bathroom and bedroom. You also have to have your own US electrical adapter.
Susan
2 nachten verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Jan, LIMA
30 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice.
Jan
4 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
David
Zakenreiziger
23 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and very friendly/accomodating staff. Rooms are too dark and dont have a fridge
David
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Steven, Scottsdale
Reisde met partner
2 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check-in process, friendly staff. Room was clean and bed was comfortable.
Steven
1 nacht verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
TECK SENG
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love this hotel room because of the cozy room, very clean & quiet environment. Just about 10 mins walking from Rotterdam Central. One thing to take note is their centralised aircond. However u can seek their assistance to adjust the ac. Highly recommended
TECK SENG
8/10 – Goed
Evangelos
Reisde met familie
25 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Πολύ ευχαριστημένος
Το προτείνω, είναι πολύ κάλο κοντά στο κέντρο και τον Σταθμό ,σε ωραία περιοχή με όλες τις ανέσεις για την κατηγορία του.
Evangelos
11 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Joanne
23 mei 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved this little hotel. The staff were amazing and friendly. The room was wonderful and so comfortable. Only 10 minute walk from central station and in a pretty residential area. About 25 minute walk to the centre. Good transport connections.