Receptie

Beoordelingen van Le Marin Boutique Hotel

4 out of 5
Le Marin Boutique Hotel
Henegouwerplein 58, Rotterdam

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 57 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 38 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 121 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 121 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ender Ibrahim

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heel mooi ingericht!
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Tonny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Britt

Reisde met partner
Negatief: Netheid
De locatie heeft een prima ligging. Echter zijn de kamers voor het oog opgeknapt. Doucheputje stroomde ook niet goed door.
2 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Tiffany

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kleine maar mooie kamer met ruime badkamer. Iets meer ruimte om kleren te leggen zou handig zijn. Ontbijt was lekker maar minder keuze tegenover vorig jaar. Wat jammer was is dat de laatste groep die komt eten eigenlijk pech heeft als er iets op is van koffiekoeken want die worden niet meer aangevuld.
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Achmed

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grootste minpunt was de wat kleine kamer, Voor rest prima. Verbeterpuntje zou zijn fix de badkamerdeur, is heel zwaar. Mn kind krijgt hem niet open en gevaarlijk als ie weer dicht klapt.
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Rob

1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Benjamin op 29 jan 2023
Dear Mr. Rob,We are so pleased and grateful for your review about our hotel and that you had a pleasant experience with us!We are looking forward to welcome you at our hotel soon!In behalf of the Le Marin Hotels-Team we wish you a very wonderful day!Warm regards,Benjamin Le Marin Hotels

8/10 – Goed

angelique

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooi hotel en zeer proper
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Marketing op 20 sep 2022
Bedankt, Angelique voor deze fijne woorden. We hopen dat je een fijne tijd hebt gehad in Rotterdam!Team Le Marin Hotels

4/10 – Matig

Fred

Stijlvolle inrichting. Kamer te klein. De deur van de badkamer kan niet behoorlijk open. Twee personen kunnen niet gelijkertijd in de kamer bewegen.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Marketing op 1 sep 2022
Beste Fred,Hartelijk dank voor je review. Fijn om te lezen dat je onze stijlvolle inrichting kon waarderen. Jammer om te lezen dat de kamer net even te klein was dan je had verwacht.We hopen dat je een fijne tijd hebt gehad in Rotterdam.Al het beste,Team Le Marin Hotels

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Marketing op 24 aug 2022
Dear Thomas,Thank you for your review. Too bad to read you didn't had a perfect stay with us. Tough, we hope you had a good stay in Rotterdam.Best regards,Team Le Marin Hotels

8/10 – Goed

yvana

2 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Thu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Jan

1 nacht verbleven in maart 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ilze

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 16 dec 2021
Dear Guest, Thank you for the nice review. We loved having you as our guest. We hope to see you back soon at Le Marin Hotels. Kindest Regards, Senem

8/10 – Goed

Roelof

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel boutique hotel in Rotterdam. Mooie kamers en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 16 dec 2021
Beste Roelof, Dank voor uw positieve feedback. Wij hopen u gauw weer terug te mogen ontvangen bij Le Marin Hotels. Met vriendelijke groet, Senem

2/10 – Ontzettend slecht

Marinho Mariano

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Donker En Klein en Arrogant Personeel.
Dit hotel was erg onvriendelijk. de personeel was niet te doen.! en de kamer was zoooo klein. een erg kitsch donker hotel met arrogante personeel. 10 minuten later checkout gedaan en ja hoor personeel hanteert gelijk een boete toeslag. nooit meer le Marin voor mij
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Sarah op 7 dec 2021
Geachte Marinho Mariano, Hartelijk dank voor uw review en het delen van uw ervaringen tijdens uw recente verblijf bij ons. Het spijt ons te moeten lezen dat ons personeel niet in staat is geweest het gewenste service level te kunnen bieden en u de omgangsvormen als zodanig heeft ervaren. Onze welgemeende excuses hiervoor, wij kunnen u verzekeren dat wij dit zullen bespreken met de personen in kwestie gezien dit niet in lijn is met onze visie op gastvrijheid. Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben aarzelt u dan niet in contact te treden met het management, wij gaan graag met u in gesprek. Hopende u hier voldoende mee geïnformeerd te hebben, wij wensen u een fijne dag. Warme groet, Sarah Waterloo Hotelmanager Le Marin Hotels

8/10 – Goed

Alicia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 1 nov 2021
Dear Alicia, Thank you so much for taking the time to provide us with a nice review. We appreciate this very much. Nice to hear that you enjoyed your stay with us. We loved having you as our guest and hope to have you back in the near future at Le Marin Hotels. Kind regards, Luuk Olsthoorn | team Le Marin Hotels

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Weinig voor veel geld
Echt een hele kleine kamer. Warme kamer, raam kan slechts voor een deel open. Weinig toiletartikelen; geen bodylotion of wattenstaafjes. Alleen shampoo en zeep.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 26 okt 2021
Beste Heer/Mevrouw, Hartelijk dank voor het nalaten van een recensie. Dit stellen wij zeer op prijs. Het kamer type dat u heeft geboekt kan inderdaad wat klein vallen. Dit is inderdaad een comfort room wat eigenlijk het concept heeft van sleep, eat and go. Het raam kan inderdaad maar een klein stukje open. Dit heeft te maken met onze veiligheids regels. De toilet artikelen hebben wij inderdaad niet. Wij proberen op deze manier een steentje bij te dragen aan milieu bewust ondernemen. Voor de warmte in de kamer bieden wij onze excuses aan. Wij stellen desondanks de feedback op prijs en zullen kijken waar wij hier en daar wat aan zouden kunnen doen. Voor alsnog hopen wij dat je van je verblijf hebt kunnen genieten. Met vriendelijke groet, Luuk Olsthoorn | team Le Marin Hotels

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top Hotel
Supervriendelijk medewerkers, klantvriendelijk en behulpzaam. Ligging is perfect vlakbij het centrum, alles is binnen handbereik. Zeker een aanrader!
21 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 8 sep 2021
Beste Francina, Hartelijk dank voor jouw fantastische recensie. Wij stellen dit zeer op prijs. Fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. Wij hebben er van genoten jou als onze gast te hebben gehad en kijken uit naar jou volgend verblijf in de nabije toekomst bij Le Marin Hotels. Met vriendelijke groet, Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels

10/10 – Uitstekend

Beau de

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

6/10 – Redelijk

Thomas

2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 17 aug 2021
Beste Thomas, Hartelijk dank voor je recensie. Het is spijtig om te horen dat het verblijf niet fantastisch was. Helaas zien wij nu niet wat er verbeterd zou mogen worden. Indien je open staat dit alsnog aan ons duidelijk te willen maken word dit zeer op prijs gesteld. Met vriendelijke groet, Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels

10/10 – Uitstekend

Koen

1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 17 aug 2021
Beste Koen, Hartelijk dank voor je positieve review. Wij vinden het fijn dat je een top verblijf hebt gehad en zien jou graag terug als onze gast in de toekomst bij Le Marin Hotels. Met vriendelijke groet, Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels

10/10 – Uitstekend

Suzanne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vlakbij station. Ideaal
Prettig. Vriendelijk hotel.
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Le Marin Hotels op 17 aug 2021
Beste Suzanne, Hartelijk dank voor je fantastische recensie. Wij vinden het tof dat je verblijf bij ons top is verlopen en hopen je gauw weer terug als onze gast te mogen ontvangen bij Le Marin Hotels. Met vriendelijke groet, Luuk Olsthoorn | Team Le Marin Hotels

8/10 – Goed

andrea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Beverley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was very clean and stylish. The decor pleasing and the en suite bathroom was amazing.
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Arjun

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The lighting in the room is poor and there is no proper deck to work from so this hotel is not suited for people who are on business travel. On the other hand location is good and walking distance from Rotterdam Centraal.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Skyler

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was very simple and easy with friendly staff. Check out was interesting; attendant seemed accusatory and grouchy
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Boris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel close to train station and city centre. Very friendly and professional staff, seamless check in and check out too Thank you
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Niels

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Nicolas

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Javier

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
El baño necesita mas luz. No tiene armario
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Jannine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best nights sleep ever
Absolutely the best nights sleep and most comfortable bed we have ever slept in. Did not want to leave the next morning.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
16 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Yang

1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Gabriele

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
Not a very welcoming atmosphere
Very rude cleaning staff, shouting and being very disrespectful. Not the friendly vibes you expect from a boutique hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Fabian

5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Rachel

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was well placed within the city. The room was comfortable. A pod style coffee machine was a welcome addition to the room. The shower was fantastic. Staff were all very polite and helped with any queries we had.
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Great location, friendly staff
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Lars

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Susan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice boutique hotel, quiet, comfortable bed. The only negative was the poor room lighting - too dark in bathroom and bedroom. You also have to have your own US electrical adapter.
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Jan, LIMA

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice.
4 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

David

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and very friendly/accomodating staff. Rooms are too dark and dont have a fridge
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Steven, Scottsdale

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy check-in process, friendly staff. Room was clean and bed was comfortable.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

TECK SENG

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love this hotel room because of the cozy room, very clean & quiet environment. Just about 10 mins walking from Rotterdam Central. One thing to take note is their centralised aircond. However u can seek their assistance to adjust the ac. Highly recommended

8/10 – Goed

Evangelos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Πολύ ευχαριστημένος
Το προτείνω, είναι πολύ κάλο κοντά στο κέντρο και τον Σταθμό ,σε ωραία περιοχή με όλες τις ανέσεις για την κατηγορία του.
11 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved this little hotel. The staff were amazing and friendly. The room was wonderful and so comfortable. Only 10 minute walk from central station and in a pretty residential area. About 25 minute walk to the centre. Good transport connections.
2 nachten verbleven in mei 2023