Zitruimte lobby

Beoordelingen van The Social Hub Rotterdam

3 out of 5
The Social Hub Rotterdam
Willem Ruyslaan 223, Rotterdam

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 227 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 581 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 581 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Lex

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit is een bijzondere plek. Hotel, werkruimte, ontmoetingsplek. Als 60/65-plussers waren wij vast niet het gebruikelijke publiek en onze (bad)kamer leek wel de badkamer in een verzorgingstehuis, compleet met steunen bij de wc, een stoel bij de douche en alarm. Maar het allerleukste vond ik de vriendelijke dame bij de ontbijtbar, die mij tegemoet kwam in mijn wens om alleen een eitje te eten. Zonder aarzelen bracht ze mij twee gekookte eitjes en vergat niet om ook peper en zout op tafel te zetten. Dat is service!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 11 feb 2024
Beste Lex,Jeetje wat een mooie score!Het is geweldig om te horen dat de service bij de ontbijt je is bijgebleven en dat je de aandacht voor detail zoals het peper en zout op prijs stelde. Ons team streeft ernaar om iedereen zich thuis te laten voelen, ongeacht de leeftijd! En wat betreft de badkamerfaciliteiten, we zijn blij dat je de extra voorzieningen hebt opgemerkt - ze zijn onderdeel van onze inzet om comfortabel en toegankelijk te zijn voor al onze gasten. We hopen dat je ook de kans hebt gehad om te genieten van de gezellige sfeer en onze centrale locatie dicht bij de Maas en de Markthal.Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Annemieke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, grote kamers. Het pand is enorm groot dus best een doolhof. De dame achter de receptie stuurde ons eerst naar de verkeerde lift, waardoor we bovengekomen strandden voor een afgesloten gangdeur - 2 nummers van onze kamer. Het excuus "Ja, het is ook ingewikkeld" is niet echt relevant als jij degene bent die er werkt. Informatie over parkeermogelijkheden in de buurt miste. Je kunt dus voor de deur of in de omgeving parkeren, maar wel tegen standaard tarieven. Ontbijt was helemaal prima, en voor 18 euro onder het gemiddelde qua prijs. Personeel daar was super vriendelijk. Tip: gezien de afstand tot de spiegel in de badkamer zou een telescopische makeup spiegel handig zijn.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 28 jan 2024
Beste Annemieke,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Fijn om te horen dat je onze kamers ruim vond en het ontbijt helemaal prima was, onze keuken is inderdaad een plek waar we trots op zijn! Ook leuk dat je ons personeel super vriendelijk vond, dat is precies de sfeer die we willen uitstralen.Het spijt ons dat de route naar je kamer in het begin wat verwarrend was. We zijn continu bezig met het verbeteren van onze bewegwijzering om dit soort situaties te voorkomen. Jouw suggestie voor een telescopische make-up spiegel nemen we zeker mee, bedankt voor de tip!Wat betreft de parkeermogelijkheden, we hebben inderdaad parkeerplekken voor de deur en een voordelige optie via een website die we onze gasten aanbevelen; sorry dat dit niet duidelijk is gecommuniceerd.Kom je nog eens terug? Wij hopen alvast van wel!Tot ziens,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 27 jan 2024
Beste gast, Wat een toffe beoordeling.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Groetjes van het hele team,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne betaalbare hotel buiten het centrum. Maar met de tram voor de deur ben je er zo.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 1 jan 2024
Beste Christina,Bedankt voor deze feedback.We zijn blij te horen dat je de betaalbaarheid van ons hotel waardeert en dat je de tramverbinding voor de deur handig vond om het centrum te bereiken. Onze locatie biedt inderdaad een snelle toegang tot het hart van Rotterdam. Bedankt voor de complimenten over de netheid van je kamer, ons team doet altijd hun uiterste best om alles piekfijn in orde te hebben. Ook fijn dat je tevreden was met de service; onze medewerkers staan 24/7 voor je klaar! Je opmerking over de hotelconditie nemen we serieus, en we zijn constant bezig met het vernieuwen en verbeteren van onze faciliteiten. We hopen dat je de moderne uitstraling en de warme gemeenschap van ons hotel hebt kunnen ervaren.We hopen dat jullie genoten hebben van jullie bezoek aan Gent.Hartelijke groeten en graag tot ziens,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Sophie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
super vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 18 nov 2023
Beste Sophie,Dank voor je toffe feedback.Het is fantastisch om te horen dat ons team zo vriendelijk was tijdens je verblijf! We streven ernaar om iedereen een warm welkom te geven. Het doet ons goed dat de netheid van de kamer, de staat van het hotel, de service en de voorzieningen op de kamer aan je verwachtingen voldeden. We hopen dat deze aspecten hebben bijgedragen aan een onvergetelijke ervaring.Groetjes! En tot snel!Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

4/10 – Matig

Esmee

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was far from as colorful and fun as the pictures online show: ambiance-wise it was a clean and cold room. This was a dissapointment, since I booked the room for the nice ambiance. Also, the room was smelly and not clean. Black mold on the shower head, lime scale and hairs that were not mine.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 14 nov 2023
Hello Esmee, Thanks for taking the time to let us know how it went.We are sorry to hear of the issues with your room and regret that you had not made us aware during your stay; our team would have been more than happy to have had these issues addressed. The comfort and well being of our guests is of the utmost importance to us.We hope we can provide you with an improved stay in the future.All the best,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Sofja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 19 okt 2023
Dear Sofja,Thank you for such a positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.See you again soon.Take care,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

sofja

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Carlos, General Manager op 28 sep 2023
Hoi Sofja,Bedankt voor je beoordeling.We danken je voor je feedback en zijn verheugd dat je genoot van het heerlijke bed. Ons onderhoudsteam is te allen tijde bezig om het comfort in de kamers te verbeteren.Don't be a stranger, bij ons ben je altijd welkom!Groetjen,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top overnachting
Was een top overnachting, personeel was ook hartstikke vriendelijk. Met name het personeel dat 's nachts achter de receptie werkte, zeer vriendelijk en gezellig mee kunnen praten.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Carlos, General Manager op 17 aug 2023
Beste gast,Dank voor je sympathieke aanbeveling.We zijn super blij om te horen dat je een top overnachting hebt gehad en dat ons personeel, vooral de nachtreceptionisten, vriendelijk en gezellig waren. We zullen zeker je complimenten doorgeven aan ons team!Een volgende keer ontvangen we je graag opnieuw.Hartelijke groeten,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

4/10 – Matig

Kirsten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 13 aug 2023
Oh no, Kirsten, I'm sorry to hear that you had such a frustrating experience. But we appreciate you bringing this issue to our attention.Unfortunately it seems that we did not meet all of your expectations. Could you please let us know exactly what you found unsatisfactory? We always welcome our guests' feedback and suggestions for improvement.We hope to be able to welcome you back for an improved stay.Kind regards,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Damian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 8 aug 2023
Dag Damian,Bedankt voor je fijne beoordeling.We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van onze locatie en de sfeer in het hotel. Wat betreft de harde matras, we hebben onlangs nieuwe matrassen geïnstalleerd en sommige zijn nog steeds vrij hard. We hopen dat dit na verloop van tijd beter wordt. We waarderen je feedback over het ontbijt en zullen dit meenemen om onze service te verbeteren. Onze excuses voor het eventuele ongemak.Bij ons ben je altijd welkom! Tot de volgende,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Marviene

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 3 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor de tijd nemen van het achterlaten van een review. We zijn blij om te horen dat je een fijn verlijf hebt gehad en we hopen je dan ook snel weer te mogen verwelkomen bij TSH Rotterdam of op een van onze andere locaties. Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Sascha

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf tijdens de zomerparade, drukte in de stad maar rust in de kamer. Heerlijk geslapen.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 3 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor de tijd nemen van het achterlaten van een review. We zijn blij om te horen dat je een fijn verblijf bij ons hebt gehad tijdens de zomerparade en dat je heerlijk hebt geslapen in je kamer. Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Rik

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carlos, General Manager op 21 aug 2023
Dag Rik,Superleuk om een perfecte score te ontvangen.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Warme groet,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Nicole

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aanrader,! Goede locatie, goede uitvalswegen, vriendelijk personeel en totaal geen geluidsoverlast ervaren, dus zeker een aanrader. Ook voor gezinnen of koppels.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 30 jul 2023
Hi Nicole,Wat leuk dat je een review schrijft.We zijn blij om te horen dat je onze locatie, het vriendelijke personeel en de rustige sfeer hebt gewaardeerd. We doen ons best om een fijne plek te bieden voor zowel gezinnen als koppels, dus het is geweldig om te weten dat we daarin geslaagd zijn voor jou!We kijken al uit naar je volgend bezoek!Groeten,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Sabine

2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Carlos, General Manager op 21 aug 2023
Beste Sabine,Wat een mooie score!Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We kijken al uit naar je volgend bezoek!Tot ziens,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Aijolt

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Carlos, General Manager op 17 aug 2023
Beste gast, Bedankt voor je mooie beoordeling.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Met vriendelijke groet en graag tot nog ziens,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 13 jul 2023
Hi! Je beoordeling maakt ons echt blij.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Groeten,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Kelvin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Fine hotel
The rooms are clean and the staffs are friendly. Some administrative matters could be better. Devices were not always working in the hotel (remote control, lights, microwave, and utensils) and it wasn’t fixed in time. Since different receptionists work there, not everyone knows where to find what. Although they did their best, it took roughly half a day before they could find utensils for the room.
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 28 mei 2023
Dear Kelvin,Thanks for taking the time to share your views of your stay at our hotel.While we regret to hear of any inconvenience caused, we are delighted that you had a pleasant experience during your stay with us. We are proud of the high level of personal service that we offer, so it is also rewarding to receive your positive feedback about our friendly team members.We hope to welcome you back. Best wishes,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

8/10 – Goed

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Manager op 26 mei 2023
Beste gast,Bedankt voor je mooie beoordeling.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Vriendelijke groet en graag tot snel,

10/10 – Uitstekend

Philipp

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 11 jun 2023
Beste Philipp,Hartelijk dank voor deze fijne feedback.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We hopen dat je niet te lang wegblijft. Tot ziens,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Dayene

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 6 mei 2023
Beste Dayen,Hartelijk dank voor jouw beoordeling!Erg fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!Tot een volgende keer! Met vriendelijke groet,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Joost

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yes, it was me who woke you all up by the fire alarm. Sorry, just clouds from the shower. And yes, it was me who ran away to catch the train to Paris. Which I caught. Hope you still had a good day, albeit with a bit of a sudden start 😁

10/10 – Uitstekend

Jasper

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located and very clean
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterda op 14 mrt 2023
Dear Jasper,We appreciate that you took the time to review your recent stay.We are delighted to hear that we met your expectations. Our team members always work hard to create a memorable experience for our guests in a comfortable and clean environment, and feedback like this inspires us to keep up the good work.Furthermore, we are happy that you found our location to be ideal for your needs.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Carlos, General Manager at The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Rolf

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

Roos

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Jan-Willem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamers, voor een heel redelijke prijs. Bij de receptie zijn ze vriendelijk en behulpzaam. Dat er fietsen gehuurd kunnen worden is erg handig. Met 20 minuten ben je op de fiets bij Ahoy, als je naar een concert gaat. 10 minuten fietsen naar Hotel New York & Fenix Food Factory, voor een hapje & drankje. En binnen 10 minuten lopen ben je bij de kubuswoningen en Markthal. Prima locatie dus!
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van (Natalie) op 30 jan 2023
Hey there Jan-Willem!Thank you for taking time to leave us a review, we really appreciate the feedback. We love that you loved us! And of course, that you appreciated being close to all the coolest hotspots ;) Can’t wait to see you again! The Social Hub

4/10 – Matig

Margriet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel is allervriendelijkst en servicegericht! Mijn kamer was ruim maar met gebreken: licht deed 1 minuut, in de badkamer op 3 plaatsen grote vochtplekken waarbij uit 1 water uit plafond drupte: forse lekkage. Ik kreeg snel nieuwe kamer en gratis ontbijt waar bijna alles werkte… douche leek het niet te doen, er ontbrak iets op de knop waardoor ik dacht dat hier douche mee bediend moest worden maar layer bleek dat je door moest draaien nadat kraan voor bad eerst aanging… nergens te lezen. Inrichting studentikoos waarbij verwarming op beide kamers niet goed werken. Prijs kwaliteit ver iit balans. Personeel meldde mij dat er veel lekkages zijn, raar dat er dan boekingen zijn. Renovatie op zijn plaats
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van The Social Hub Rotterdam op 22 jan 2023
Beste Margriet,Bedankt voor het achterlaten van de review! Wat fijn om te horen dat je onze service als goed hebt ervaren. We willen graag onze excuses aanbieden aan de mindere ervaring die je hebt gehad met de kamers! We zijn voortdurend bezig om ons hotel te verbeteren en zullen je feedback hierin meenemen.We hopen je snel weer te zien bij ons te zien of bij een van onze andere locaties. Happy travels!- Pawl The Social Hub Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Hannie

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Desiree

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed
Reactie van (Natalie) op 15 jan 2023
Hello there! Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,The Social Hub

10/10 – Uitstekend

Leny

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Rene

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer was goed. Vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Natalie op 7 jan 2023
Hi there Rene!Thanks for the feedback! We're constantly looking to improve our hotel experience, so hearing from you really helps.We are flattered to read your comments and super happy that our staff was able to make you feel welcome! We will pass your comments on to the team! ;) Until the next time, The Social Hub

10/10 – Uitstekend

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
is prima accomodatie
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Natalie op 29 okt 2022
Hello there! Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,The Social Hub

8/10 – Goed

Brord

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Carollien

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Eerste indruk is goed. Leuke sfeer, voelt je welkom. Maar wat een ontzettend slecht bed hadden wij! Bijna niet kunnen slapen. En daar heb ik dan flink voor betaald!
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Franck

1 nacht verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

CHRIS

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Nancy

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Carina

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Gerrit

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Kamer had niet de gevraagde inloopdouche. Werd herstelt. Nieuwe kamer niet schoon en de volgende dag geen schone handdoeken. Prijs ontbijt gezien gebodene te hoog. Personeel uiterst vriendelijk
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Lucie op 26 jun 2022
Hi Gerrit, Thank you for taking the time to leave us a review. 😊 We are very sorry to hear that your experience with us did not meet your expectations, nor ours. We will be communicating your feedback to our team regarding the cleanliness issue as all of our rooms should be perfectly cleaned and ready for any of our guests. As for the lack of towels, this issue will also be raised as our hotel guests should receive housekeeping service every other day (not every day) and therefore get a change of towels as well. Despite those problems, we do hope you had a good time with us and we are happy to know that you were warmly welcomed by our staff. Thank you again for your feedback and we hope to see you soon! 😊 Lucie | The Student Hotel Rotterdam

10/10 – Uitstekend

Mevr

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Mooi net hotel
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Sanne | Assistant Operations op 13 jun 2022
Hi! Thank you for writing this review! It's always nice to receive good feedback on our services. We hope to welcome you again soon!

10/10 – Uitstekend

Guus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern, schoon en klantvriendelijk hotel.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Juliette op 11 jun 2022
Hi there! Thanks for the feedback! We're constantly looking to improve our hotel experience, so hearing from you really helps. We are flattered to read your comments and super happy that our staff was able to make you feel welcome! We will pass your comments on to the team! ;) Until the next time, The Student Hotel Rotterdam

8/10 – Goed

Petra

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het enige minpuntje is, dat we om 18.15 uur pas konden inchecken omdat de kamer nog niet schoon was. Normaal gesproken is inchecken vanaf 15 uur. Verder alleen maar tevreden, prima kamer, lekker bed, gezellige plek om te ontbijten of een drankje te doen, erg vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van The Student Hotel | Lucretia op 17 apr 2022
Hi Petra, Bedankt voor je review en eerljke feedback! Dit helpt ons heel erg. Nogmaals onze excuses dat jullie langer hebben moeten wachten totdat de kamer klaar was. Wij zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit de volgende keer wel goed gaat.

8/10 – Goed

Sanne de

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van TSH Rotterdam op 13 apr 2021
Hi there, Thank you so much for the feedback! We love to hear that you were able to have such a good time with us and to feel included in our amazing community! Hope you visit us again soon, either here or in one of our other equally amazing locations ;) Until next time! The Student Hotel Rotterdam

8/10 – Goed

Stephanie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Deluxe studio
Een nacht in een deluxe studio verbleven, zelf vond ik het niet echt deluxe en had het een standaardkamer kunnen zijn. Service en ontbijt was netjes geregeld, heerlijk geslapen en alsnog fijn verblijf gehad!
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Paul, Voorschoten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gezellig hotel met al die studenten. Kamer was erg mooi. Restaurant was ook prima.
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Slecht
Bonusnacht ingewisseld na 10x de accomodatie bezocht. Bij vorige boeking een upgrade gehad van de kamer. Fijn! Bij inwisselen van de bonusnacht het kleinste bed ooit gehad (twijfelaar), de piepkleine tv met moeite aan de praat gekregen....fijn: alleen Ned 1, de afstandsbediening deed het niet. Geen koelkast op de kamer. Het uitzicht was niet om aan te zien. Echt een domper op het verblijf, waarbij ik dacht dat een "beloning " echt een beloning zou zijn op eerdere boekingen....dus een fijne kamer! Helaas
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed
Mijn verblijf was fijn geen enkel probleem
1 nacht verbleven in april 2020
Reactie van MB op 28 apr 2020
Thank you for your review! We hope to see you soon!

8/10 – Goed

Bernice

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Jasper op 29 mrt 2020
Thank you Bernice!!!