Fotogalerie voor Hotel Delfin





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
7 okt - 8 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee laden

Deluxe tweepersoonskamer, uitzicht op zee
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee laden

Superior driepersoonskamer, balkon, uitzicht op zee
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Obala Vladimira Nazora 4, Rovinj, 52210
Over deze accommodatie
Hotel Delfin
Vergelijkbare accommodaties

Eden Hotel by Maistra Collection
Eden Hotel by Maistra Collection
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 575 beoordelingen
De prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
2 nov - 3 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 70 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Delfin Hotel
Hotel Delfin Rovinj
Hotel Delfin Hotel Rovinj
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Delfin
8,4
Zeer goed
9,0
Netheid
8,0
Voorzieningen
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Steve
Reisde met partner
5 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steve
5 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia Vivian
Reisde met een groep
4 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia Vivian
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Nilanjana
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Nilanjana
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Nela
Reisde met partner
15 aug 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nela
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Tommy
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tommy
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Maureen
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maureen
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Anne
1 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anne
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Susan, Brookfield
Reisde met partner
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susan
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Vladimir
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vladimir
6 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Yushi, Brno
Reisde met familie
15 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Yushi
2 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Martin
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
3 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Wolfgang
Reisde met familie
10 aug 2024
Positief: Netheid, voorzieningen
Wolfgang
3 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Xavier, LA VERRIERE
Reisde met partner
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Xavier
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Ingunn
19 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ingunn
4 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Marina, West Palm Beach
Reisde met partner
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marina
3 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Hyun Kyong
7 okt 2023
Positief: Netheid
Hyun Kyong
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Wolfgang
4 okt 2023
Wolfgang
1 nacht verbleven in oktober 2023
4/10 – Matig
Jacques
27 sep 2023
Jacques
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Michael
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Siv
26 sep 2023
Siv
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Andrew
17 sep 2023
Andrew
6 nachten verbleven in september 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 sep 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stinky room, stinky service.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met familie
10 sep 2023
Positief: Voorzieningen
Jose
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
LEN
3 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
LEN
2 nachten verbleven in september 2023