Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor SEAKUB HOTEL





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Panorama tweepersoonskamer laden

Panorama tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

6 Pl. du Maréchal Foch, Royan, Charente-Maritime, 17200
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.25 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 15 voor volwassenen en ca. EUR 15 voor kinderen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over SEAKUB HOTEL
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
10/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Nathalie
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nathalie
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Thierry
Zakenreiziger
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thierry
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sylvie
23 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien.
Sylvie
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
DESCHAMPS
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DESCHAMPS
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Géraldine
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Géraldine
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Gérald
Zakenreiziger
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bel hôtel
Gérald
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Jérémy
21 mrt 2025
Jérémy
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Aurelia
Zakenreiziger
11 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique
Aurelia
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Fabien
Zakenreiziger
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabien
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
nicolas
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nicolas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Valérie
Reisde met familie
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valérie
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Didier
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Didier
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Annabelle
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annabelle
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Coralie
Zakenreiziger
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coralie
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Amelie
Zakenreiziger
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amelie
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
John Paul
Reisde met familie
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John Paul
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Laurent
11 nov 2024
Laurent
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Valérie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel méritant un séjour


Valérie
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Helena
Zakenreiziger
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helena
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yves
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yves
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
ERIC
Zakenreiziger
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très satisfait
ERIC
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Frédéric
3 okt 2024
Frédéric
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024