Hotel Restaurant Le César

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en een restaurant in Royat

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Restaurant Le César

Twin kamer | Een bureau, geluiddichte muren, gratis wifi
Tweepersoonskamer | Badkamer | Gratis toiletartikelen, een haardroger, handdoeken
Voorkant van accommodatie
Restaurant
Terras

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Huisdiervriendelijk

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 tweepersoons slaapbank

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
  • 17 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoons slaapbank en 2 eenpersoonsbedden

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Mobiele toegangssleutel
  • 17 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
  • 21 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Mobiele toegangssleutel
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
6 Place Allard, Royat, Puy-de-Dome, 63122

In de buurt

  • Royat Spa - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Place de Jaude - 5 min. rijden - 2.8 km
  • Kathedraal van Clermont-Ferrand - 6 min. rijden - 3.1 km
  • L'Aventure Michelin - 8 min. rijden - 5.2 km
  • Stade Marcel Michelin - 8 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Royat-Chamalières - 6 min. lopen
  • Clermont-Uni-T2C Tram Stop - 15 min. rijden
  • Clermont-Ferrand (CFE-Internationale luchthaven Clermont-Ferrand - Auvergne) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Casino de Royat - ‬3 min. lopen
  • ‪Tarterie de Venise - ‬3 min. rijden
  • ‪La Passerelle - ‬16 min. lopen
  • ‪Le Président - ‬13 min. lopen
  • ‪La Station - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Restaurant Le César

Hotel in het stadscentrum
Met voorzieningen zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, een terras en een stomerij/wasserijservice kom je niets tekort bij Hotel Restaurant Le César. Laad je accu op met een bezoek aan de plaatselijke spa. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een bar en een restaurant.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een continentaal ontbijt (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een lift, vergaderruimtes en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Restaurant Le César beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi, geluiddichte muren en gratis kranten.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met baden of douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met premium tv-zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans, Portugees en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeren ter plaatse alleen op verzoek
  • Parkeerplekken ter plaatse (EUR 7 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: EUR 12 voor volwassenen en EUR 5 voor kinderen
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Mobiele toegangssleutel
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 11.30 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 23.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 10 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Voer- en drinkbakken zijn aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.50 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 12 voor volwassenen en ca. EUR 5 voor kinderen
  • Parkeerkosten: EUR 7.00 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen, ANCV Chèques-vacances en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder en beveiligingssysteem
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Mondkapjes zijn verplicht bij de accommodatie voor gasten die niet gevaccineerd zijn tegen Covid-19
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Nationale beoordeling

ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.

Accommodatie ook bekend onder de naam

HOTEL RESTAURANT CESAR Royat
RESTAURANT CESAR Royat
Restaurant Le Cesar Royat
HOTEL RESTAURANT LE CESAR
Hotel Restaurant Le César Hotel
Hotel Restaurant Le César Royat
Hotel Restaurant Le César Hotel Royat

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Restaurant Le César?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 10 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Hotel Restaurant Le César te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van EUR 7.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Restaurant Le César?

Je kunt inchecken vanaf: 11.30 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Restaurant Le César uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Restaurant Le César een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Restaurant Le César?

Dit wellness hotel ligt in het centrum van Royat, vlak bij Royatonic en Royat Spa. Ook Pierre de Coubertin Nautisch Stadion en Vercingetorix Standbeeld liggen binnen 3 km afstand. Station Royat-Chamalières ligt op 6 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Restaurant Le César

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 39 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 39 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,2/10

Personeel en service

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

armando

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Can’t sleep at all!
8 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

JEAN-MARC

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Fabienne

Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

GUY

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alexandre

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Marie

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jochen

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Olivier

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Mickael

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Youssef

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Wenceslas Sonny

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Très très bof pour un trois étoiles

Porte de la chambre qui se ferme pas Hygiène à revoir
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Volk

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Noëlla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Super sympa

Surtout ne rien changer,
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Thierry

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Alexandre

Negatief: Netheid, personeel en service

voyage professionnel

2 nachten verbleven in november 2022

2/10 – Ontzettend slecht

HERVICHON

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

CAROLINA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Moussa

Reisde met een groep
Nous étions rendu à Marseille le 23/07/2022, après un excellent séjour passé à Nice, pour visiter les Calanques. Suite à l'impossibilité manifeste d'avoir un hébergement AirBN approprié, nous nous étions rabattu sur la réservation d'hôtel sur Internet. Et nous étions tombé sur le site TRIVAGO où il était indiqué un hôtel situé à 9 km du Centre de Marseille à un prix que nous avions trouvé démocratique pour deux nuitées (entrée le 23/07 et sortie le 25/07/2022). Au cours du processus de réservation en ligne, une demande d'acompte obligatoire est apparue. Que fut notre horrible surprise quand le chauffeur de taxi Uber commandé à notre arrivée à la Gare de Marseille Saint Charles nous avait signalé que l'hôtel, en l'occurrence Hôtel - Bar restaurant Le Cesar, se trouvait à plus de 400 km de Marseille et non à 9 km du centre de cette ville. Il a conseillé de supprimer sans frais notre commande. Nous avions immédiatement appelé l'hôtel ( 33 4 73 35 80 15) une première fois (19:42; 15 secondes) sans succès et une deuxième fois (19:55; 7 minutes) avec un contact fort correct et effectif. Sur la base des explications que nous avions fourni, le commerçant nous avait assuré que notre carte Mastercard ne serait pas débité de l'acompte et que cela n'était donc pas nécessaire de bloquer notre carte. Nous avions suivi ces bons conseils dans la confiance. Toutefois l'hôtel a mangé sa parole en débitant notre carte de 130,00 eur. Une arnaque inacceptable pour nous !
2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Comfort kamer

A améliorer

Personnel agréable, mais les services compris ne sont pas présents. (pas de TV, pas de bouchon pour la baignoire,...) D'après leur site internet, l'hôtel a été rénové mais c'est toujours resté à l'ancienne. La situation est bonne pour visiter les volcans et la ville.
1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Willy

1 nacht verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Taye, Paris

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hôtel a éviter

Hôtelier désagréable et mal polis me disant que ma réservation n'est pas valable malgré réservation non remboursable sur EXPEDIA.Fr . Il a tenter de me faire payer une chambre plus chère que j'ai refuser. Femme de ménage ouvre la porte de la chambre a 09h30 du matin alors que nous dormirons avec ma compagne. Je vous decommande cet hôtel.
1 nacht verbleven in september 2018