MBI Resort Songkhla
Hotel met een lokale shuttleservice en fitnessfaciliteiten in Sadao
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor MBI Resort Songkhla





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Executive suite, bad laden

Executive suite, bad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Een bidet
Alle foto's voor Honeymoon suite, 1 kingsize bed, bad laden

Honeymoon suite, 1 kingsize bed, bad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Alle foto's voor Familie suite, bad laden

Familie suite, bad
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een apart bad en aparte douche
Een bubbelbad
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

888 Moo 7 Kanchanavanich Rd., Samnakkam, Sadao, Songkhla, 90320
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Satit Grand View Hotel
Satit Grand View Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.2 van 10, Zeer goed, 98 beoordelingen
De prijs is € 19
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante borgsom: THB 500 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. THB 120 voor volwassenen en ca. THB 80 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 1200 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 5)
- Kindertarief voor de luchthavenshuttle: THB 1200 (enkele reis), (van 4 tot 11 jaar oud)
- Parkeerkosten: THB 10 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
MBI Resort Songkhla Sadao
MBI Resort Songkhla
MBI Songkhla Sadao
MBI Songkhla
MBI Resort Songkhla Hotel
MBI Resort Songkhla Sadao
MBI Resort Songkhla Hotel Sadao
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over MBI Resort Songkhla
Beoordelingen
7,8
Goed
8,4/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
3,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Scott
Reisde met een groep
13 feb 2023
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Do not waste your money
Scott
2 nachten verbleven in februari 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Chitra Devi
Reisde met familie en kleine kinderen
14 aug 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chitra Devi
1 nacht verbleven in augustus 2022
4/10 – Matig
Sammuel
Reisde met familie
29 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Sammuel
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Zu Xian, Alor setar
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfort stay
Zu Xian
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
CHEANG
7 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHEANG
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Heong, Ipoh, perak
Reisde met familie
20 apr 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heong
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
FaizalMS, Sg Petani
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
FaizalMS
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Basant
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Decent but a bit run down hotel
Basant
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
SIN YAN
20 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Not too bad
SIN YAN
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Farida
2 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Farida
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
wan wuu
31 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wan wuu
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 feb 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
很有渡假feel的酒店
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
chi vai
19 dec 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
整洁及有一个大泳池的酒店
chi vai
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 dec 2016
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Unfriendly staff as if you owe them money
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
TAI FONG, Singapore
29 aug 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAI FONG
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Mazni, Kuala Lumpur
12 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worth Staying
Mazni
8/10 – Goed
LAI KIM, Penang
11 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

LAI KIM
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jul 2016
Positief: Netheid