Exterieur

Beoordelingen van ibis budget Caen Nord Mémorial

ibis budget Caen Nord Mémorial
ZA Le Clos Barbey, Saint-Contest

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 23 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 47 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 109 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 109 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Voldoende hotel voor 1 overnachting
Voor de prijs een schone kamer gekregen. Trappen waren wat krakerig en kamer was denk een soort container bouw. Verder schoon. En om te slapen prima.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Fabien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait 👍
Accueil super sympathique, personnel très sympa, simple et efficace !!!!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Laurent réception op 1 feb 2024
Bonjour,Merci pour votre agréable retour.Avec plaisir.Cordialement.Laurent réception.

10/10 – Uitstekend

Géraldine

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Léo op 28 jan 2024
Merci pour votre excellente note sur hotel Géraldine! Au plaisir de vous revoir très vite dan notre établissement.Cordialement, Léo, La Réception.

8/10 – Goed

Serge

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sébastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Bon rapport qualité prix Bon petit déjeuner
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sandrine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon marché
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Raymond

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Raymond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Première étape.
La chambre répondait à notre attente.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Philippe - Réception op 11 jul 2023
Merci pour votre retour.Nous espérons vous revoir très vite.A bientôt

6/10 – Redelijk

Bertil

2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

KURAN

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Philippe - Réception op 11 jul 2023
Merci pour votre noteA bientôt

8/10 – Goed

Claire

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and easy
The hotel was fine - someone was there to check us in though we had been sent a code. The room was tidy and clean. The breakfast was simple but perfectly acceptable. Only down side was the couple having a screaming row outside our window for what seemed like an hour but there was no one around to ask them to stop as they would not stop when we asked
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Philippe - Réception op 11 jul 2023
Merci pour votre commentaire.Effectivement, la réception est ouverte 24/24 -7/7, ce qui est très pratique pour nos clients.A bientôt.

8/10 – Goed

Ingeborg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Okay stay
The first room we were given had an overpowering smell of cigarettes.we were given another room straight away.
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Yann

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

WILLIAM

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Rémy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Rémy op 7 mrt 2023
Monsieur Rémy,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Ibis Budget Caen Mémorial.Dans l'attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l'expression de nos sentiments les meilleurs.La réception,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

justine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio

2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

JEROME

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Bien pour le prix
Bon accueil Odeur désagréable dans la chambre 221 Petit déjeuner très convenable
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Elmehdi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour fantastique
5 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christian

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il devrait y avoir un ascenseur Le son de la tele est trop faible
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

CECILE

Reisde met familie
Se situe dans une zone mal entretenue ou en travaux et l’hôtel lui même est en travaux (échafaudage) : pas très avenant
3 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

sandrine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
🙂
Syper bien reçu, personnnel très sympathique. La chambre était propre mais exigue et minimaliste avec une forte odeur nous obligeant a ouvrir la fenêtre jour et nuit (202). Petit dejeuner basique en adéquation avec le prix proposé.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Karine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Établissement propre. Personnel accueillant
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Massamba op 22 apr 2022
Madame, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à ibis budget Caen Nord Mémorial. C’est avec plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe en particulier notre personnel d'étage qui fait le maximum pour vous satisfaire au mieux. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame, en l’expression de nos sentiments les meilleurs. Mr NDOUR Massamba Directeur Adjoint

10/10 – Uitstekend

D'halescourt

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Veronique

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TRES SALLE
TRES DECUE NOUS AVONS ETE A CELUI DE BAYEUX RIEN A DIRE MAIS LA CRASSEU TOILES D ARAIGNEE DOUCHE SALLE ET DE L URINE DERRIERE LE WC LA PROCHAINE FOIS ON HESITERA CERTAINEMENT DOMMAGE J AI PAS PRIS DE PHOTOS
1 nacht verbleven in januari 2022

6/10 – Redelijk

Alain

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Je m'attendais à mieux...
Chambre rudimentaire, tabouret, tablette trop petite pour travailler, échelle lit mezzanine dans le visage... Agencement au global pas terrible. Manque une prise dans le cabinet de toilette, pas possible de brancher un rasoir donc!! En revanche, personnel très accueillant et sympathique.
1 nacht verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Adeline

Positief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Berengere

1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Amelie

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Arnaud

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Francis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je suis resté qu'une seule nuit
1 nacht verbleven in juni 2021

2/10 – Ontzettend slecht

sabrina

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Jacques

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Attention pas de veilleur de nuit, seulement une borne. Pour une réservation passée après 21h, des problèmes pour entrer.
1 nacht verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Houda

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

D.Jäger, Zürich

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Gefallen hat mir die Freundliche Dame am Empfang, und der Sitzplatz drausen und die Parkiermöglichkeiten. Nicht gefallen hat mir das Bett und das Zimmer. Die Bettwäsche war oben weiss und unten gelb, in der nacht hat es mich überall gebissen zum glück gibt es ja eine Dusche. Aber ich war schon entäuscht von der Hygiene vom Bett.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Sylviane

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel passable... juste pour dormir pres de Caen
Séjour sans plus. Lits pas finis à notre arrivée. Pas assez propre à mon goût. Des traces douteuses sur les murs.... Bon pour le prix. C’est juste un endroit pour dormir Proche de caen
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal stopover for Caen ferry port.
Good location, clean room, free WiFi. Friendly reception. Only negative room was too hot, cold heater did not work. If you opened window road noise would prevent sleep.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Sarah

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon accueil. Parfait pour un séjour d’affaire
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rapport qualité prix 👍👍👍
3 nachten verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Eden Natura

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Romain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel correct
4 nachten verbleven in mei 2020

10/10 – Uitstekend

melissa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

THEOT

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Thomas

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le numéro de resa n'ouvrait n'était pas accepté par la borne😤
2 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2020