Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hôtel le Bellevue





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Satellietzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

28 Grande Rue, Saint-Hippolyte, Franche Comte, 25190
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel Restaurant Au Perce Neige
Hôtel Restaurant Au Perce Neige
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 41 beoordelingen
De prijs is € 118
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.34 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12.00 voor volwassenen en ca. EUR 7 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 7 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: EUR 10.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hôtel Bellevue Saint-Hippolyte
Bellevue Saint-Hippolyte
Hôtel le Bellevue Hotel
Hôtel le Bellevue Saint-Hippolyte
Hôtel le Bellevue Hotel Saint-Hippolyte
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hôtel le Bellevue
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
12 dec 2021
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
20 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Heang
Zakenreiziger
17 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heang
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
cathie
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
res bon sejour
cathie
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
philippe
Zakenreiziger
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer



philippe
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Thomas
Zakenreiziger
1 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une tres belle vue parfait pour ce poser en terass
Thomas
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
christina
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
christina
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Maxime
23 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maxime
1 nacht verbleven in mei 2019
4/10 – Matig
Mickael
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mickael
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
ETIENNE
12 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ETIENNE
2 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Corinne
14 aug 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Corinne
4 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
20 apr 2018
Das Hotel ist an einer verkehrsreichen Strasse gel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2018
8/10 – Goed
Nelly
22 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Nelly
10/10 – Uitstekend
Anne-Sophie
6 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent séjour
Anne-Sophie
1 nacht verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
charles, pontarlier
17 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel accueillant
charles
1 nacht verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
bernard
22 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bernard
2 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Marianne
17 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marianne
1 nacht verbleven in augustus 2017
10/10 – Uitstekend
Karine
3 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karine
8/10 – Goed
PATRICE
24 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer