Fotogalerie voor Hotel Colbert





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Boulevard Du Commandant Passicot, Saint-Jean-de-Luz, Pyrenees-Atlantiques, 64500
Over deze accommodatie
Hotel Colbert
Vergelijkbare accommodaties

Campanile Saint Jean De Luz
Campanile Saint Jean De Luz
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
5 okt - 6 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.45 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 12 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Colbert Hotel
Hotel Colbert Saint-Jean-de-Luz
Hotel Colbert Hotel Saint-Jean-de-Luz
Hotel Colbert Saint-Jean-de-Luz
Colbert Saint-Jean-de-Luz
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Colbert
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 aug 2025
Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pascale
Reisde met een groep
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascale
8 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Tracey
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracey
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
David
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
cedalia
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
cedalia
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
michele
Reisde met een groep
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
michele
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Ouiem
20 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ouiem
4 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Héctor Manuel
18 jun 2025
Héctor Manuel
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
MICHIKO
15 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MICHIKO
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Grainne
12 jun 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Grainne
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christine
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
jean
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Karen
Reisde met partner
6 jun 2025
Positief: Netheid
Karen
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Breda
3 jun 2025
Positief: Netheid
Breda
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Patricia
1 jun 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très mauvaise insonorisation
Patricia
1 nacht verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Michel
29 mei 2025
Negatief: Netheid, comfort kamer
État de la chambre
Michel
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
MASUMI
Reisde met een groep
28 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MASUMI
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Patrick
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patrick
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
WILFRIED
Zakenreiziger
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
WILFRIED
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chantal
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chantal
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pierre
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un sans faute !
Pierre
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
cailleaud
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super comme d'habitude
cailleaud
2 nachten verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Benjamin
6 mei 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Benjamin
1 nacht verbleven in mei 2025