Terras

Beoordelingen van Hôtel Le Prieuré

3 out of 5
Hôtel Le Prieuré
44, Rue du Rio, Saint-Marcel, Indre

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 45 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 43 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 9 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 104 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 104 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

carine

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

G.M.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Prima
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met huisdieren
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke ligging, rustig in een groene omgeving.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Kitty

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
amers
We waren met 3personen en ik had kamer 14 op de benedenverdieping en mijn dochter en schoonzoon zaten een verdieping hoger. Mijn kamer was ruim schoon enbed was ruim en sliep heerlijk. De kamer op de boven verdieping was heel erg klein en niet erg schoon . Jammer want daardoor hebben ze minder goed geslapen. De kamer no 14 zal ik bij een volgende reservering zeker weer willen en er ook naar vragen.,
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

R.C.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gemoedelijk
Prima, klein en gemoedelijk hotel. Aardig personeel, die ook nog hun best deden om Engels te praten.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

w a mulder, orliac

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rust en comfort
aankleding eetzaal gedateerd, kwaliteit goed,prettige tussenstop

10/10 – Uitstekend

marcus, The Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel close to the main north-south route.
This small hotel is easy to find and has a lot of safe parking space, the drive way up is a little steep in case you pull a trailer . Friendly helpful staff (speaking English as well). This hotel is divided in two buildings, the rooms are located in a separate building. I was arriving late and had some trouble to find light. Very clean room,looks as it has been lately refurbished. Great French breakfast! Should certainly come here again!

8/10 – Goed

Aarden, Halsteren

Positief: Personeel en service
Goed voor een tussenstop
Het verblijf was prima hoor, goede service, lekker eten, net ontbijt. Leuk hotel, niet groot.kamers iets minder.. Klein, oud, bedden niet echt een aanrader, wij hadden kamer 27. Met 2 kids had ik het ff iets ruimer gezien. 1 van de 2 moet nog in kampingbedje, was weinig ruimte. Moet zeggen restaurant was echt wel goed eten! Ook word er volop aandacht e kids gedacht, speelgoed, en buiten rasveld met een soort van speeltuintje. Lief voor de kinderen, echter kamer mag dan net wat groter en bedden meer confortabeler.

8/10 – Goed

Michel

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon rapport qualité prix
2 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Pascal

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

gerald

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Très bon restaurant
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Irène

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

SERGE

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Air conditioned jewel
Excellent little hotel with a very good restaurant, friendly helpful staff. Rooms slightly dated but clean and well maintained. Well stocked bar in a quiet little lounge off the restaurant. The addition of air conditioning, by far from ubiquitous in similar properties, was a godsend in the hot summer.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Ghislaine

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

NICOLE

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Maurice

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jérôme

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Hôtel confortable proche sortie autoroute A20
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Angelique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A refaire
Hôtel agréable où on a bien dormi. Le personnel est très agréable. Merci pour ce séjour.
3 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

maziere

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Probleme de wifi
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Jean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour à refaire;;;
C'est parfait pour un séjour de passage en voyage...
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

david

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Restaurant with rooms but the restaurant was shut
This is really a restaurant with rooms, this is quite a common feature in France especially close to the Motorway system. The idea being you break your journey from south to north or vice a versa, stop have a good meal with wine and after the meal there is a bedroom. We arrived just as the lunch service was being checked out a little early but we had made good progress on the motorway. A cursory here is your room key was followed by did you get my email, no, Oh the restaurant is closed tonight. I then checked my emails to see if there was one I had missed, no no email, I queried this with the hotel, who then blamed Hotels.com. I then asked was there anywhere which served food tonight! Thankfully the local Cafe in the town Centre served food and were very welcoming. Food was not the Haute cuisine we had hoped for but it was warm and wholesome. Back to bed for an early night as there was no service available. I know that the French do not have a high idea about the bathroom but this beats our all time record for bad design and compactness. I admit to being a large chap, but you had to be a contortionist to use the shower or the lavatory. The bathroom was shoe horned in to the minimum amount of space, yet you could have had a party in the unnecessary hanging space. Undaunted we headed for breakfast where we were pointed in to the breakfast room and left to our own devices. No contact at all. On check out the most junior person served us to get our money and we went.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van La direction op 30 jan 2023
Sir,We are sorry for your dissatisfaction. However, we sent you a message via the box on your booking site telling you that our restaurant was closed. I regret that I cannot attach the screenshots of our message.Indeed, when you arrived on January 1, all of the restaurant's customers were leaving. Either I made you wait for the time to finish with them for about more than an hour in which case you would not have been happy, or what I did, giving you the key quickly so that you could rest in bedroomThe direction

10/10 – Uitstekend

Franck

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Jerome

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel que je recommande fortement
Super séjour accueil très sympa
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Le Prieuré op 2 dec 2022
Merci pour votre adorable commentaire.Au plaisir de vous revoirToute l'équipe du Prieuré

8/10 – Goed

Hervé Le

Positief: Netheid, personeel en service
établissement globalement satisfaisant , très bonne table au restaurant
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

VIRGINIE

1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

antoine, le perreux sur marne

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mauvais concours de circonstances. J avais réservé plusieurs semaines à l avance dans le cadre d un Road trip. J avais précisé souhaiter une chambre calme. Effet canicule entre temps. L hôtel m avait informé 10 jours avant mon séjour par mail que la clim dans les chambres étaient cassée. Nous étions les deuxièmes arrivants. Et une chambre sur parking m a été attribuée. Un ventilateur avait été installé dans la chambre. Mais impossible de garder les fenêtres fermées même avec un ventilateur. Nous avons donc dormi la fenêtre ouverte sur parking avec voitures partant tôt et réverbères allumés. J aurais pu ne rien dire mais … des chambres avec vue sur jardin existaient et auraient permis de dormir, un chien a gémit toute la nuit dans une chambre adjacente, et le patron que j ai vu au moment du paiement ne m a même pas demandé comment s était passé le séjour, ou proposé un geste commercial. En résumé les moins sont les équipements et le patron. Les plus sont le reste du personnel très agréable et avenant et la carte du restaurant.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Hugo

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Jean Luc

1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Patrice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle étape gourmande.
Belle étape gourmande. A ne pas manquer le restaurant de l'hôtel et sa célèbre poule noire du Berry avec sa sauce aux truffes. Les chambres ont une excellente literie et les salles de bain sont fonctionnelles et spacieuses. Un excellent rapport qualité prix pour l'ensemble.
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Martine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Notre chambre etait tres bien et très propre. La literie parfaite. Juste peut-être prevoir un rideau pour la sdb wc car ouverte.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

eric

1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Patrick

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Le Prieuré op 4 mei 2021
Nous vous avons reconnu malgré votre publication en anonyme. Vous avez fait une erreur dans votre réservation et nous devons en payer votre insatisfaction. Nous vous avons remboursé, malgré avoir perdu 3 chambres dans ces conditions de travail ralenties. Cela ne vous dérange point de nous faire perdre un manque à gagner.

8/10 – Goed

Lucie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Pied à terre lors de notre passage dans la région. Bonne literie. Etablissement calme et facile à trouver. Merci.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Monique

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

sylvain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

lola

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

jose

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Évitez à tout prix le restaurant.
Chambre, propreté, petit déjeuner : ras, plutôt bien même si un peu cher. Quelle déception pour le restaurant. Un menu à 26€ mérite autre chose qu un morceau de melon avec une tranche de jambon et une coupe de fraises avec de la crème fouettée. Le restaurant veut la jouer gastronomique mais il n y a aucune finition dans l assiette. Un autre exemple : sur la carte le restaurant propose un accord mets et vins. Nous avions choisi cette formule. 3 plats, 3 verres de vins différents. Nous avons pu bénéficier du premier verre avec l entrée. Rien avec la viande en revanche. Lorsque nous l avons fait remarquer la responsable rétorque qu'il s'agit d'un oubli et nous propose le vin alors que le plat est fini ce que nous refusons. Au dessert, nouvel oubli que je suspecte d'être volontaire du fait de notre remarque précédente. Par contre sur l'addition figure les trois verres. Je le fais remarquer et là pas une excuse,pas un geste commercial pour nous offrir les 2 verres servis. Lamentable.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bonne adresse.
Personnel très disponible dans un établissement de très bonne facture. A recommander.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bien
Bon séjour lors de mon déplacement professionnel
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Steeve

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le prieuré
Tres bon accueil. Tres bon hotel j'ai beaucoup apprécié je recommande cet hôtel
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019