Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel le Bretagne





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Alle foto's voor Eenpersoonskamer laden

Eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Satellietzenders
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Een strijkplank/strijkijzer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7 Avenue de la Republique, Saint-Nazaire, Loire-Atlantique, 44600
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 1.10 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 18 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 7.40–9.40 per persoon
- Parkeerkosten: EUR 10 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 7 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Nationale beoordeling
ATOUT France, het Franse Bureau voor Toerisme, heeft aan deze accommodatie een officiële sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel le Bretagne
Hotel le Bretagne Saint-Nazaire
le Bretagne Saint-Nazaire
Hotel Bretagne Saint-Nazaire
Bretagne Saint-Nazaire
Hotel le Bretagne Hotel
Hotel le Bretagne Saint-Nazaire
Hotel le Bretagne Hotel Saint-Nazaire
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel le Bretagne
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Bernard, St. Nazaire
14 jul 2013
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
sympathieke en behulpzame directie
Bernard
6/10 – Redelijk
Marcus, Leiden
4 apr 2011
Negatief: Comfort kamer
Budget hotel
Marcus
8/10 – Goed
Pascal
Zakenreiziger
9 sep 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pascal
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Sylvain
6 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvain
1 nacht verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Aline
Reisde met familie
31 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon séjour et un super accueil bon courage
Aline
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Anowar
Reisde met een groep
14 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anowar
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Thérèse
Reisde met een groep
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thérèse
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Thérèse
Reisde met een groep
9 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
séjour très satisfaisant accueil sympa et propreté
Thérèse
1 nacht verbleven in september 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 aug 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Décevant
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
bruno
Reisde met familie
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
séjour le Bretagne
bruno
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Suzanne
Reisde met familie
20 jul 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Suzanne
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
PRISCILLA
Reisde met familie
12 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
PRISCILLA
1 nacht verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Yves
11 feb 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
William
Zakenreiziger
10 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel de centre ville
William
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Marie Christine
25 jan 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Marie Christine
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas terrible du tout
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Blasco, Marseille
Reisde met familie
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Blasco
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Patrick
23 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
accueil peu souriant mais aimable
Patrick
2 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
François-Xavier
19 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
François-Xavier
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
sophie
17 aug 2019
sophie
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
veronique
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
veronique
2 nachten verbleven in juni 2019
6/10 – Redelijk
Arnaud
1 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Très moyen
Arnaud
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Jacques
1 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jacques
3 nachten verbleven in september 2018