Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Hotel Byblos Saint-Tropez

5 out of 5
Hotel Byblos Saint-Tropez
20 Avenue Paul Signac, Saint-Tropez

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 12 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 12 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

10/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Didier

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un rêve
Séjour exceptionnel et fantastique
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relation op 15 nov 2023
Chers Hôtes,Merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions.Nous sommes honorés d’un tel commentaire et nous vous remercions sincèrement pour vos compliments. Vous servir fut un réel plaisir et nous sommes ravis que votre expérience fût à la hauteur de vos attentes. Soyez assuré que nous transmettrons vos commentaires à l’ensemble des équipes !Nous serions heureux de vous recevoir pour de nouveaux instants magiques dans votre belle maison Tropézienne. Cordiales salutations,L’Equipe du Byblos

10/10 – Uitstekend

Aminata

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is beautiful and clean. Great employees, they were so polite and helpful.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relation op 13 sep 2023
Dear Guest, Thank you very for the time given to share impression. We are honored to learn that we were able to exceed your expectations during your recent at hotel Byblos.Kindly be assured that your comment have been forwarded to all our Byblos Team. We are looking forward to welcome you again at Hotel Byblos. Warmest Regards, Guest Relation

10/10 – Uitstekend

rosana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relation Manager op 9 jun 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your high notation!We truly hope to welcome you back for your next visit in Saint-Tropez.Best regards,Guest Relation Manager

8/10 – Goed

rosana

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relation Manager op 18 mei 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your great notation.We look forward to welcoming you back in our Home.Kindest regards,Guest Relation Manager

10/10 – Uitstekend

marie laurence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un séjour de rêve
Une déconnexion enchantée
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relation op 2 nov 2022
Chère Madame,Nous vous remercions pour le temps accordé à partager vos impressions et sommes reconnaissants de votre commentaire.C’était un plaisir de vous accueillir au Byblos et nous sommes heureux de savoir que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nous vous attendons avec impatience pour un prochain séjour dans notre belle Maison. Chaleureuses salutations,L'Equipe du Byblos

10/10 – Uitstekend

Walter

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best breakfast ever
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relation op 2 nov 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Having your feedback represents a real opportunity to improve our services. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your our breakfast.We will be honored to welcome you for a future stay and more wonderful souvenirs.Warmest regards, The Byblos Team

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles zu unserer vollsten Zufriedenheit!
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relation op 25 okt 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your stay. We will be honored to welcome you for a future Tropezian stay. Warmest regards, The Byblos team

10/10 – Uitstekend

Sean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relation op 15 jun 2022
Dear Sean, We would like to thank you for the time given to share your impressions and are grateful for the notation. It was a pleasure to host you at Byblos and we are looking forward to welcome you soon for more unforgettable memories. Best regards, Byblos Team

10/10 – Uitstekend

lynnei

3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Richard

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relation op 19 apr 2022
Cher client, Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour. Nous sommes ravis que vous apprécié les moments passés dans notre Maison. Dans l'attente du plaisir de vous revoir prochainement au Byblos, Bien à vous, L'équipe du Byblos

2/10 – Ontzettend slecht

Gustavo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2021