Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 12 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
8
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 12 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 0 van 12 beoordelingen" "
6 - Redelijk
0
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 12 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 12 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Didier
Reisde met familie
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un rêve
Séjour exceptionnel et fantastique
Didier
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relation op 15 nov 2023
Chers Hôtes,Merci d’avoir pris le temps de partager vos impressions.Nous sommes honorés d’un tel commentaire et nous vous remercions sincèrement pour vos compliments. Vous servir fut un réel plaisir et nous sommes ravis que votre expérience fût à la hauteur de vos attentes. Soyez assuré que nous transmettrons vos commentaires à l’ensemble des équipes !Nous serions heureux de vous recevoir pour de nouveaux instants magiques dans votre belle maison Tropézienne. Cordiales salutations,L’Equipe du Byblos
10/10 – Uitstekend
Aminata
Reisde met partner
7 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is beautiful and clean. Great employees, they were so polite and helpful.
Aminata
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Guest Relation op 13 sep 2023
Dear Guest, Thank you very for the time given to share impression. We are honored to learn that we were able to exceed your expectations during your recent at hotel Byblos.Kindly be assured that your comment have been forwarded to all our Byblos Team. We are looking forward to welcome you again at Hotel Byblos. Warmest Regards, Guest Relation
10/10 – Uitstekend
rosana
Reisde met familie
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rosana
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Relation Manager op 9 jun 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your high notation!We truly hope to welcome you back for your next visit in Saint-Tropez.Best regards,Guest Relation Manager
8/10 – Goed
rosana
2 mei 2023
rosana
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Relation Manager op 18 mei 2023
Dear Guest,It was a great pleasure to welcoming you and we absolutely value and appreciate your great notation.We look forward to welcoming you back in our Home.Kindest regards,Guest Relation Manager
10/10 – Uitstekend
marie laurence
31 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un séjour de rêve
Une déconnexion enchantée
marie laurence
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relation op 2 nov 2022
Chère Madame,Nous vous remercions pour le temps accordé à partager vos impressions et sommes reconnaissants de votre commentaire.C’était un plaisir de vous accueillir au Byblos et nous sommes heureux de savoir que votre séjour fût à la hauteur de vos espérances. Nous vous attendons avec impatience pour un prochain séjour dans notre belle Maison. Chaleureuses salutations,L'Equipe du Byblos
10/10 – Uitstekend
Walter
Reisde met partner
28 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best breakfast ever
Walter
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relation op 2 nov 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Having your feedback represents a real opportunity to improve our services. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your our breakfast.We will be honored to welcome you for a future stay and more wonderful souvenirs.Warmest regards, The Byblos Team
10/10 – Uitstekend
Caroline
Reisde met familie
23 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles zu unserer vollsten Zufriedenheit!
Caroline
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Guest Relation op 25 okt 2022
Dear Guest,We would like to thank you for the time given to share your impression and are grateful for your notation. Your satisfaction is our priority, we are therefore glad to read your satisfaction about your stay. We will be honored to welcome you for a future Tropezian stay. Warmest regards, The Byblos team
10/10 – Uitstekend
Sean
Reisde met familie
1 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel
Sean
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Guest Relation op 15 jun 2022
Dear Sean,
We would like to thank you for the time given to share your impressions and are grateful for the notation.
It was a pleasure to host you at Byblos and we are looking forward to welcome you soon for more unforgettable memories.
Best regards,
Byblos Team
10/10 – Uitstekend
lynnei
27 mei 2022
lynnei
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Richard
Reisde met familie
16 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Richard
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van Guest Relation op 19 apr 2022
Cher client,
Merci d'avoir pris le temps de noter votre séjour.
Nous sommes ravis que vous apprécié les moments passés dans notre Maison.
Dans l'attente du plaisir de vous revoir prochainement au Byblos,
Bien à vous,
L'équipe du Byblos
2/10 – Ontzettend slecht
Gustavo
28 aug 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer