Relais des 3 Pommes
Hotel met een koffiebar/café en een restaurant in Saint-Vigor-le-Grand
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een regendouchekop
Een bureau
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een regendouchekop
Een bureau
Kledingkast of kast
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

9 Boulevard Winston Churchill, Saint-Vigor-le-Grand, Calvados, 14400
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Première Classe Bayeux
Première Classe Bayeux
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.0 van 10, Zeer goed, 1.011 beoordelingen
De prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 5.00 procent in rekening gebracht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 7 voor volwassenen en ca. EUR 4 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 4 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Relais 3 Pommes Hotel Saint-Vigor-le-Grand
Relais 3 Pommes Hotel
Relais 3 Pommes Saint-Vigor-le-Grand
Relais 3 Pommes
Relais des 3 Pommes Hotel
Relais des 3 Pommes Saint-Vigor-le-Grand
Relais des 3 Pommes Hotel Saint-Vigor-le-Grand
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Relais des 3 Pommes
Beoordelingen
7,4
Goed
7,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
5,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Jeroen
12 jun 2023
Jeroen
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 jul 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
William
4 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs a refresh
William
2 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
William
Reisde met partner
21 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Poul
16 sep 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poul
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Eva
6 sep 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eva
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Carole
23 jun 2024
Carole
1 nacht verbleven in juni 2024
4/10 – Matig
Jacques
21 jun 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jacques
2 nachten verbleven in juni 2024
2/10 – Ontzettend slecht
mischa
27 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mischa
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
ERIC
Zakenreiziger
20 sep 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ERIC
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Nathalie
10 aug 2023
Nathalie
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Sandrine
9 jul 2023
Sandrine
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
descharles
30 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
descharles
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Karine
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karine
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
patricia
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien
patricia
1 nacht verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Mikkel
24 aug 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikkel
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
sylvie
2 aug 2022
sylvie
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Daniel
11 jul 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
3 nachten verbleven in juli 2022
4/10 – Matig
Yvonne, worksop
Reisde met partner
5 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yvonne
2 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
henri
27 mei 2022
henri
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Sylvie
20 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sylvie
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 mei 2022
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten




Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Agnès
10 apr 2022
Agnès
1 nacht verbleven in april 2022
6/10 – Redelijk
Irina
8 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bayeux och Andra världskriget




Irina
2 nachten verbleven in februari 2022