Hotel La Giralda
Koloniale accommodatie met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een bidet
Regendouchekop
Alle foto's voor Triple Room Standard laden

Triple Room Standard
Alle foto's voor Double Room Standard laden

Double Room Standard
Alle foto's voor Quadruple Room Standard laden

Quadruple Room Standard
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Belgrano 655, Salta, Salta
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Colonial Salta
Hotel Colonial Salta
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Airconditioning
9.0 van 10, Fantastisch, 163 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (21%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (21%).
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, EHBO-doos en raambeveiliging
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL GIRALDA Salta
GIRALDA Salta
HOTEL LA GIRALDA Hotel
HOTEL LA GIRALDA Salta
HOTEL LA GIRALDA Hotel Salta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel La Giralda
Beoordelingen
7,2
Goed
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
30 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
María soledad
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
María soledad
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Tim
1 feb 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Budsjettvennlig hotel i sentrum
Tim
2 nachten verbleven in januari 2020
2/10 – Ontzettend slecht
carolina
12 jan 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No es lo que parece.
carolina
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
5 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Ema
10 sep 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pésima estadía en La Giralda
Ema
4 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 aug 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
25 jul 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Matías, Villa María Córdoba
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matías
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
19 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
M.
Reisde met familie
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service
M.
9 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Matias armando
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matias armando
5 nachten verbleven in april 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
28 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Pilar
9 feb 2019
Positief: Netheid
Pilar
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Martine
3 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon emplacement excellent rapport qualité prix
Martine
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
norberto
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
norberto
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019