Cocoon Hotel & Lounge
Luxe accommodatie met fitnessfaciliteiten en een dakterras
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Cocoon Hotel & Lounge





Beoordelingen
7,2 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Hd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Alle foto's voor Kamer (Master) laden

Kamer (Master)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Haeckel Jose de Almeida, 238, Salvador, BA, 41613-100
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Sol Victoria Marina
Sol Victoria Marina
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
7.2 van 10, Goed, 768 beoordelingen
De prijs is € 46
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: BRL 130 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Cocoon Hotel & Lounge
Cocoon Hotel & Lounge Salvador
Cocoon Lounge Salvador
Cocoon Hotel Lounge Salvador
Cocoon Hotel Lounge
Cocoon Hotel & Lounge Hotel
Cocoon Hotel & Lounge Salvador
Cocoon Hotel & Lounge Hotel Salvador
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Cocoon Hotel & Lounge
Beoordelingen
7,2
Goed
8,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
16 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
ANA LUIZA
Reisde met familie
4 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ANA LUIZA
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Celsiane
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lindo Hotel.
Celsiane
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 feb 2020
Excelente custo beneficio
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Fábio
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Otimo
Fábio
5 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
EVA K L DE
18 feb 2020
Positief: Personeel en service
EVA K L DE
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
CLAUDIO
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Favoravel
CLAUDIO
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Matheus
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Matheus
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
10 jan 2020
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
J, Sao Paulo
17 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
J
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Sônia, Natal
Reisde met familie
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Sônia
4 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Elaine
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Elaine
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Elaine
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente... Super recomendo!
Elaine
6 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Natasha
14 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decepcionante
Natasha
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
15 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
MARCELA F
10 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Inventam taxas para pagar no checkout
MARCELA F
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Gerard
3 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le calme en toute simplicité
Gerard
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
MARIA
22 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIA
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
MARIA
21 nov 2018
MARIA
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 okt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Vakantiespecials
- Hotels in Station Heidelberg-Altstadt
- Particuliere vakantiehuizen Inzell
- Hotels in Budva
- Cottages Kroatië
- Hotel-Restaurant & Gästehaus Löwen
- Marigianna Apartments
- All-inslusivehotels in Hawaï
- Hotels in Ieper
- La Torre Resort All Inclusive
- All inclusive hotels in Gran Canaria
- Condominio Villa Rasa - Buzios
- Ona Las Brisas
- Porto Seguro Praia Resort - All Inclusive
- Particuliere vakantiehuizen Hardelot-Plage
- Villa Casagrande Resort & SPA
- Jardim do Vau
- Ahadi Lodge