Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, 1 slaapkamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1 G Uzbekistan street, Samarkand, Samarqand viloyati, 140100
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Nizamov Hotel
Nizamov Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Zakelijke services
- Wasservice
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: UZS 41200.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor vroeg inchecken: UZS 200000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat alle betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie wordt geaccepteerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Ishonch Samarkand
Ishonch Samarkand
Hotel Ishonch Hotel
Hotel Ishonch Samarkand
Hotel Ishonch Hotel Samarkand
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Ishonch
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Kodai
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kodai
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Anders
21 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Anders
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 okt 2024
Positief: Personeel en service
観光立地が良い
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Özlem
9 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Özlem
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Maryam
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maryam
3 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Assad Asadullah
21 sep 2024
Assad Asadullah
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Rise
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I like this hotel !
Rise
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
KANA, yodogawaku osaka
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KANA
2 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Takeharu
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeharu
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
RYO
7 mrt 2024
RYO
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Wilson o
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Maravilhoso
Wilson o
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Violeta
Reisde met familie
7 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Violeta
2 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Nicholas
24 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value, straightforward hotel
Nicholas
2 nachten verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Raymond
Reisde met een groep
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raymond
1 nacht verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Markku
14 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Markku
2 nachten verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
paolo
1 nov 2019
paolo
2 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Jinha, seoul
31 okt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jinha
2 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
インド君, 東京
25 okt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
インド君
2 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
pilar
Reisde met een groep
24 okt 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Excellent location. Good friendly service.
pilar
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
14 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Tomasz
25 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Koszmarne spanie w ładnym obiekcie
Tomasz
2 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Soneva Jani
- Hotel Valkenhof
- Camping Parc de la Brenne
- Ramada Resort by Wyndham Kusadasi
- Hotels in Santa Pola
- Bahia Principe Grand Bavaro - All Inclusive
- SAVHOTEL FIERA BOLOGNA
- Victoria Mobilehome Camping Ville Degli Ulivi
- Scandic Hamburg Emporio
- Bed & Breakfast Bonjour
- Hotels met sauna in Brussel
- Hotels met waterpark in Sicilië
- Fletcher-hotels in Ouderkerk aan de Amstel
- LOOKEN INN Lingen by Hackmann
Pakketten
Vakantiehuizen