2 bars/lounges, een poolbar

Beoordelingen van Gran Canaria Princess - Adults Only

4 out of 5
Gran Canaria Princess - Adults Only
Avenida Gran Canaria, 18, Playa del Ingles, San Bartolome de Tirajana, Gran Canaria

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 273 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 229 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 15 van 571 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 571 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Esther Johanna Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Petra, Noord Holland

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamers, fijn balkon. Goede douche. Schoonmaak prima. Ontbijt zeer goed. Diner prima, voor elk wat wils. Personeel behulpzaam bij vragen.
9 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Agustín Miranda. Relaciones Públicas. op 7 mrt 2020
Dear Mrs. Petra, We would like to thank you for taking some time to write your impressions about your holidays with us, it s very important for us as it let us know what we can improve and to know what services are most appreciated by our guests. It also rewards our staff to know you were satisfied with the service you received and that you have enjoyed your time with us. We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 – Uitstekend

suzan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Alles schoon en fris ,het ontbijt geweldig.mooie ligging. in een woord het was hier fantastisch
Uitzicht
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 19 feb 2020
Sehr geehrte Frau Suzan, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Kommentare und Vorschläge mitzuteilen. Das gibt uns die Möglichkeit, unsere Produkte und Dienstleistungen weiter zu verbessern. Es ist sehr erfreulich, diese Art von Lob zu erhalten und zu wissen, dass jeder Gast mit großer Zufriedenheit abreist. Unser Hauptanliegen ist es, dass Sie zufrieden sind und dass sich alle Mitarbeiter darauf konzentrieren. Wir danken Ihnen von Herzen, dass Sie sich für das Gran Canaria Princess Hotel entschieden haben und hoffen, Sie in naher Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Het eten is er heel goed ,met voldoende afwisseling. Zwembad zag er mooi en verzorgd uit, maar hebben er geen gebruik van gemaakt maar. Wij zijn er veel gaan fietsen de bergen in heerlijk bij een temperatuur
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 28 jan 2020
Dear Guest, Thanks for sharing your opinion about Hotel Gran Canaria Princess. It is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it. Our friendly and efficient staff is always motivated by comments like yours. We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ontvangst, vriendelijke medewerker, mooie kamers. Restaurant erg achteruit gegaan in vergelijking met vorig jaar.. Kwaliteit van het eten was veel minder, service personeel ongeïnteresseerd en zaten meer met elkaar te praten dan op te letten. Dit geldt niet voor al het personeel, sommigen waren echt vriendelijk en deden hun best (vooral de jongeren)
6 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 21 jan 2020
Dear Guest, Thanks for sharing your opinion about the Hotel Gran Canaria Princess It is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it. We’re sorry to read your experience with the staff of the restaurant, we ll pass a note to the head of that department to see what has happened and try to improve the service. We want to apologize for any inconvenience you might had. Thank you for sharing it. Reception, the Maitre and the Public Relations are there to help you if you miss something in the buffet and prepare you something you like as soon as we can or organizing it for the next meal. We only use good quality products to cook our food, anyway we take note of your comments and we ll try to improve that point. We have a varied buffet everynight and two theme nights every week: oriental food, canary food, Mexican food, Italian food and gala dinner. We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
12 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 21 dec 2019
Dear Guest, Thank you for taking some time to share your valuation about your recent stay amongst us. We’re very happy you re satisfied with your experience in our Hotel and that you have appreciate it. That will encourage us to keep on working to give the best service we can and try to be better. We wish to welcome you in future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Te weinig personeel in het restaurant, eten soms niet echt warm bij het buffet.Fijne nette kamer, als in het hele gebouw.
7 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 16 dec 2019
Dear Guest, We would like to start off by expressing how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review online. Your evaluation is of special importance to us. The fact that we continue receiving positive reviews like yours is proof of our commitment to consistent and quality service. We’re sorry to read about your experience at the restaurant. There s a maitre in the restaurant who can heat your dish a bit if you want it hotter. Do not hesitate to contact him next time. We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 24 okt 2019
Dear Guest, Thank you for taking some time to send us your valoration of the service you got during your holidays amongst us, it s very important for us and we feel rewarded by knowing that you have enjoyed your time with us. We ll keep on working hard to improve our service, and your feed back will always help us getting better. We look forward to welcome you again in our Hotel on another future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer schoon, deskundig personeel en zeer mooie kamer
10 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 24 okt 2019
Dear Guest, Thanks for sharing your opinion about Hotel Gran Canaria Princess. It is nice to hear that you enjoyed your vacation and we are grateful you took the time to specify it. Our friendly and efficient staff is always motivated by comments like yours. We hope that you will continue to give us the pleasure of hosting you when next you are planning your vacation as we look forward to welcoming you again. Kind regards. Agustín Miranda. Public Relations. Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Agustín Miranda. op 10 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your valoration on line, we re very happy that you have enjoyed your holiday with us and that we have met your expectarions. We ll keep on working hard to keep on giving a good service and try to improve it. We look forward to welcome you in a future holidays. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, ruime kamers met fijn balkon, prima gevarieerd en voldoende buffet, gezellige zitruimten. Minder = overal rokers en het vroege (7 uur 's morgens) reserveren met handdoeken van de ligbedjes terwijl de mensen pas tegen middag komen. Hier zou het hotel strenger mogen optreden en de handdoeken wegnemen.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Agustín Miranda. Holiday Concierge. op 8 jul 2019
Dear guest, First of all, thanks for your comments. We appreciate your trust in us by choossing our hotel for your holiday stay. We are very glad that you enjoyed from the first moment to your departure your stay with us. The most important thing is for us fulfill the request from our guest. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. Your feedback will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction. We take note about your comments about the smokers and the towels in the pool and we ll try to find a solution to that point. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. The best regards from Gran Canaria Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel SENTIDO Gran Canaria Princess****

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reeds voor de derde keer verbleven in Sentido Princess. Een aanrader!
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Agustín Miranda. Holiday Concierge. op 19 apr 2019
Dear Guest, We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Sentido Gran Canaria Princess. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations. We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need. Best Regards, Agustín Miranda. Holiday Concierge Hotel Sentido Gran Canaria Princess****

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
De kamer en het zwembad was goed. Ik heb alleen in een hotel nog nooit zoveel chagrijnige mensen (personeel) meegemaakt. Bij de receptie en restaurant.
9 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Agustín Miranda. Holiday Concierge. op 15 apr 2019
Dear Guest, First of all, I would like to thank you for taking the time to write a review about your recent stay at SENTIDO Gran Canaria Princess. We are very concerned to learn of your disappointing experience during your stay and would like to apologize for any inconvenience you experienced. We re sorry that we were not able to meet your expectations. We take note of your comments about the personal , and we ll try to improve those points. We will make sure the department in charge receives your feedback; this is what makes us improve to give you a better service. There s a Holiday Concierge, Reception and all our staff that will be pleased to try to find a solution to any problem you get during your holidays. Please do not hesitate to contact them. We look forward to having another chance to welcome you back, under more favorable circumstances. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke medewerkers, behulpzaam en relaxed. Ontbijt en Diner uitstekend! Voldoende keuze en vers bereid. Kamers schoon en ruim, bedden prima. Heerlijke douche, volop genoten
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Agustín Miranda. Holiday Concierge. op 2 apr 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We value all guests’ feedback as an opportunity to continue improving our services and products for our guests. It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction, our main commitment is your entire satisfaction and all the staff is focus on that. We thank you sincerely for choosing the SENTIDO Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

8/10 – Goed

Elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed maar let op diner
Het is een mooi en schoon hotel. Ontbijt is goed, diner moet je vroeg zijn, als je na 20.30 komt zijn de koks weg en de bakken praktisch leeg. Ook vonden wij de kwaliteit minder dan andere jaren qua eten.
14 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Agustín Miranda. Holiday Concierge. op 26 feb 2019
Dear Mrs. Elisabeth, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We re sorry to read about the problem at the restaurant . We ll do our best to improve that point. Reception, the Maitre and the Holiday concierge are there to help you if you miss something in the buffet. The restaurant is open til 21.30h with a complete buffett, anyway we ll pass this note to the maitre for him to check that this is being respected. We only use good quality products to cook our food, anyway we take note of your comments and we ll try to improve that point. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Keurige kamers in behoorlijk groot hotel, gelegen aan drukke doorgaande weg. Taxi en bus stoppen direct voor hotel. Winkelcentra en restaurants in directe nabijheid. Ontbijtbuffet naar behoren. Diner halverwege openingstijd geplunderd.
7 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Agustín Miranda. Holiday Concierge. op 28 feb 2019
Dear Client, We want to thank you for taking some time to share with us your comments and valoration, that helps us to improve our Hotel. We re sorry to read about your comment about the restaurant . We ll do our best to improve that point. There s a constant replacement of the trays of the buffett from the beginning til the end of the dinner. There s a maitre, waiters and cooks ready to help you if you miss anything in the restaurant, don t hesitate to contact them for a quick solution. We expect that you have enjoyed other services of our Hotel and to welcome you in the future. Kind regards. Agustín Miranda. Holiday Concierge.

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
winter toper
gewoon super good hotel
13 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi gezellig zwembad met leuke bar, jammer v geluidshinder door straat direct erachter. Standaard 4 sterren hotel. Ontbijt is ook standaard buffet maar niet fijn, miste variatie, dat kon beter voor 4 sterren
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi verzorgd hotel, in rustige buurt, maar toch op wandelafstand van strand en centrum.Mooie ruime verzorgde kamer en uitstekende buffetten, zowel voor ontbijt als avondmaal. Adults only is ook een pluspunt.
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

graute

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het hotel is een aanrader de ligging is top geweldige tijd doorgebracht wij gaan zeker nog een keer terug
7 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Stephanie, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn en schoon hotel. Met de taxi of lopend ben je zo bij YUMBO. 10 min lopen van het strand en YUMBO. Persoonlijk zit ik liever bij Maspalomas in de buurt, dan zit je echt op t strand. Zwembad en lig gedeelte is prachtig! Eten is ok, veel varkensvlees. Lunch gedeelte vond ik niet lekker. Ontbijt was ook veel varkensvlees. Verder prima hotel! Aanrader! Wat ik gek vond is dat je 2 euro per dag moest betalen voor de strijkijzer, nog nooit eerder meegemaakt.
5 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Davy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, heel lekker eten, vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Joey, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi en proper hotel, goeie ligging op wandelafstand van zowat alles
7 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Noe, Dordrecht

Negatief: Personeel en service
Niet voor herhaling vatbaar
Bij aankomst van het hotel, konden wij gemakkelijk onze auto kwijt. Ideaal! Wel raar dat op de momenten dat het druk was en de auto op een andere plek gezet moest worden, wij de dag erna een briefje op de ruit hadden. Of wij hem anders konden parkeren anders werd die weg gesleept. Erg apart, als je van het eigen personeel/beveiliging hoort dat de auto daar moet staan. Bij inchecken weinig tot geen uitleg. Erg raar voor een hotel met best veel sterren! De kamer was prima! Best ruim. Het eten was te doen. Helaas elke ochtend voor een bedje rennen, waardoor wij vaak naar het strand gingen. Het personeel mag ook wel wat vrolijker zijn!
12 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel; vriendelijk en net personeel, uitgebreid lekker en afwisselend eten. Prima voorzieningen, zeket een aanrader!
11 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Jo, Antwerpen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer mooi hotel.
Zeer mooi hotel met grote kamers, goede bedden, prachtig zwembad en vriendelijk personeel.
7 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, verzorgd hotel. Geen bemerkingen over het hotel Vriendelijk personeel Lekker eten
7 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Martijn, Sevenum

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel!
Hotel ziet er goed uit. - All-inclusive is echt een must. - Zwembad en wellnessgedeelte zijn fantastisch. - Eten is het restaurant is prima, maar niet bijzonder en ook niet gezellig. De restaurantjes aan de boulevard in "Faro de Maspalomas" zijn kwalitatief veel beter en vele malen gezelliger. - Hotelkamers zien er erg goed uit en de badkamers zijn ook erg goed. Het bed is helaas niet zo bijzonder en vonden wij veel te hard. - Ligging van het hotel is ook prima en taxies zijn bijzonder gemakkelijk te vinden.

8/10 – Goed

Nick, Brussel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Princess sentido adults only
Groot hotel met ruime nette kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Lang uitslapen kan zonder probleem. Op wandelafstand van Yumbo . Ontbijtruimte niet aangenaam, te groot, te lawaaierig, lijkt op een refter.

10/10 – Uitstekend

Casper, Bleiswijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een uitstekend hotel zonder kinderen
Wij zijn hier voor 11 dagen geweest en hebben het uitstekend naar ons zin gehad. Aangezien het hotel kindervrij is heb je geen last van kinderen en is het hotel gericht op volwassenen, dit merk je bijvoorbeeld bij het eten. Het hotel is volledig gerenoveerd en ziet er piekfijn uit. De annimatie is gezellig al zouden de avondshows wel beter kunnen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
heel gewoon hotel
te veel personeelsleden niet erg geïnteresseerd en weinig vriendelijk, wifi ontvangst - zowel de gratis als betaalde versie is ondermaats, kamerpoets heel beperkt en onzorgvuldig (handdoeken vergeten terug te leggen, geen douche gel...), technisch probleem met bvn signaal, werd verschillende malen bekeken maar niet opgelost

10/10 – Uitstekend

giovanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les spectacles , les animations, la piscine, la chambre, la terrasse le professionalisme du personnel tout était parfait.. par contre dommage qu'il n'y ait pas de transfert de l'hôtel à l'aéroport.
6 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

william david

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Very clean, staff were friendly, and food was great. I would definitely be back.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 4 mei 2024
Dear Mr. David,We would like to express how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review online.Your evaluation is of special importance to us. The fact that we continue receiving positive reviews like yours is proof of our commitment to consistent and quality service.We ll pass your comments to the head of the departments, that will encourage our staff to keep on working hard in giving you the best service we can.We look forward to the opportunity of welcoming you back again soon.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very nice. The food was great.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 4 mei 2024
Dear Mr. Rafael,We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Gran Canaria Princess.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel and we are very happy that we met your expectations.We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Jose, Miami Beach

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice large All Inclusive resort with nightly entertainment.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 4 mei 2024
Dear Mr. Jose,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Sharlene

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is nothing I can complain about food excellent, facilities excellent
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 17 apr 2024
Dear Mrs. Sharlene,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

10/10 – Uitstekend

Marie

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
From check in to check out first rate service Food high standard plenty of options even for a vegetarian
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 17 apr 2024
Dear Mrs. Marie,Thank you for taking the time to share your feedback, it will be very useful for us in order to improve our service.We are very happy that you have enjoyed your experience with us and proud when we read how much you appreciate it and that we have met your expectations, that s our main goal. We thank you sincerely for choosing the Gran Canaria Princess and we wish to have the opportunity to welcome you again in the near future.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 – Goed

jerome

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très satisfaisant dans l'ensemble
9 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 17 apr 2024
Cher M. Jerome,Merci beaucoup pour votre aimable critique et d'avoir pris le temps de nous l'envoyer.J'apprécie vraiment votre geste en mon nom et au nom du personnel. Votre gratitude et votre gentillesse comptent beaucoup pour nous tous et nous motivent à travailler plus fort et plus heureux chaque jour pour vous offrir le meilleur service.Nous serons heureux de vous accueillir à nouveau bientôt dans cet hôtel.Sincères amitiés.Agustín Miranda.Relations Publiques.Hôtel Gran Canaria Princess.

8/10 – Goed

Shervon

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff and property was lovely. Location to everything was very walkable Menu was a bit basic and lacked seasoning
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 17 apr 2024
Dear Mr. Shervon,We highly appreciate your comments you have published regarding your stay at our hotel Gran Canaria Princess.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us so much and we appreciate the nice words that you have posted. We will forward your comments to the staff. We are paying special attention to the service level in the hotel .We’re sorry to read about the problem at the restaurant. We ll do our best to improve that point. Reception, the Maitre and the Public Relations are there to help you if you miss something in the buffet and prepare you something you like as soon as we can or organizing it for the next meal.We would be delighted to welcome you again soon and remain at your disposal for anything you might need.Best Regards,Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess****

10/10 – Uitstekend

Marion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only disappointed with the drinks in all inclusive,,,the usual cheap and nasty,but everything else was top notch!!
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 17 apr 2024
Dear Mrs. Marion,Thank you very much for your kind review, and for having taken some time to send it to us.I really appreciate your gesture on my name and on behalf of the staff. Your gratitude and kindness means very much for all of us and it motivates us for working harder and happier everyday in order to give you the best service.We take note about the drinks and we send your comments to the food and beverages departament for them to check it. We will be pleased to welcome you again soon in the hotel.Kind regards.Agustín Miranda.Public Relations.Hotel Gran Canaria Princess.

8/10 – Goed

Ashwin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and the room was very clean and comfortable, as was the entire hotel. It was only the included buffet that was a bit inconsistent and disappointing
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 19 mrt 2024
Dear Mr. Abinashi, Thank you for lettinf us know how your holidays were, we re glad that you have enjoyed them.We ll pass your comments to the management and the chef for them to check the service and improve it, we re sorry for the inconvinience.We d love to welcome you back.Kind regards.

8/10 – Goed

Vebjørn

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 19 mrt 2024
Dear Guest Vebjorn,Thank you for your valoration, We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Philip

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just spent a week at the Gran Canaria Princess. We were really happy with this professionally run hotel. From the first moment a welcoming and professional reception staff, to the restaurant and bar staff who were very attentive and the housekeepers who made up our room every day. We were all inclusive and found the range of food and drink on offer to be excellent. We are not fussy people who insist on drinking certain brands but were aware we can pay for them at the bar, or simply go all inclusive plus, we stayed All Inc. The hotel was clean throughout, the quiet bar area had a very good feel to it and we enjoyed relaxing here in the evenings. The pool patio area is quite large. The dress code is explicit but isn’t implemented at the restaurant in the evenings. Many a time we saw people in pool wear eating in the evening. We saw a young group who brought their friends in that were not staying in this hotel most days who not only had drinks from the all inclusive self service, but also attended meals that they clearly hadn't paid for.
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 19 mrt 2024
Dear Mr. Linehan,Thank you for your kind words. We re glad that you were happy with your stay with us.We ll inform the maitre to check that the service is being controled, thank you for telling us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

8/10 – Goed

gael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Il y a quelques efforts à faire : pour les chambres, literie et sbd OK, en revanche le simple vitrage rend l'impression que vos voisins qui discutent sur le balcon sont sur votre lit. De même les rideaux sont tamisant et pas occultant, vue les leds fixées sur les palmiers en facade des chambres, il serait nécessaire de revoir ce point. Question nourriture c'est pas mal, j'ai vu mieux mais aussi moins bon. Animations musicales pratiquement tous les soirs. Globalement plutôt positif.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 27 feb 2024
Cher M. Dizet,Merci de nous avoir envoyé vos commentaires. Nous sommes heureux que vous ayez été satisfait de la plupart des aspects de votre séjour chez nous.Nous transmettons une note aux responsables des départements concernés pour qu'ils vérifient les services que vous avez mentionnés et les améliorent.Nous espérons vous accueillir à nouveau dans notre hôtel.Mes salutations.

8/10 – Goed

Ingvild

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra
9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 27 feb 2024
Dear Mrs. Ingvild,Thank you for your kind words. We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

8/10 – Goed

Cassandra L

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would have been nice to have music playing around the pool area. The ramp towards the blue bar was quite steep. We seen a lady slip and hit her head
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 24 feb 2024
Dear Guest ,Thank you for sending us your comments. We re glad that you were happy with most of the sides of your stay with us.We pass a note to the heads of the departaments involved for them to check the services you have mentioned and improve them. We ll check the music that should be playing from the Coco Loco Bar in the middle of the pool and the conditions of the ramp from the Blue Bar that follows all the safety rules, but we ll see if it needs any additional thing that can make it even better.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Ben, Grays

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice clean hotel with plenty of activities going on. I particularly liked the heated pool which is great in the winter and also the easy access to all the facilities. Staff are very friendly and helpful and the hotel is kept immaculate. Would definitely recommend.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 23 feb 2024
Dear Mr. Ben,Thank you for your kind words. We re glad that you were happy with your stay with us.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Dimitroula

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its a very nice Hotel, clean and beautiful outside the pool area, but the pool water was very cold ,that slmost no body was in ever. People are so crazy to get the best spot around the pool, in order to tan that some are so greedy and selfish, that are reserving the long chairs very early in the mornings. The food was plenty and good,the personel people working very fast and hart to please us👏👏👏🙏🙏🙏 I wish they could make some better desserts.
8 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Agustín Miranda. Public Relations. op 23 feb 2024
Dear Mrs. Dimitroula,Thank you for sending us your comments. We re glad that you were happy with most of the sides of your stay with us.We pass a note to the heads of the departaments involved for them to check the services you have mentioned and improve them.We hope to welcome you back in our Hotel.Kind regards.