Le Village Hotel y Cabañas
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis ontbijt en een spa
Fotogalerie voor Le Village Hotel y Cabañas





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Single Room Standard laden

Single Room Standard
Alle foto's voor Double Room Standard laden

Double Room Standard
Alle foto's voor Double Room Superior with View laden

Double Room Superior with View
Alle foto's voor Suite Junior laden

Suite Junior
Alle foto's voor Triple Room Standard laden

Triple Room Standard
Standaard tweepersoonskamer, uitzicht op bergen
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Alle foto's voor Chalet Classic with Garden View laden

Chalet Classic with Garden View
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tte. Gral. Roca 820, San Martín de los Andes, Neuquen, 8370
Over deze accommodatie
Le Village Hotel y Cabañas
Vergelijkbare accommodaties

Le Chatelet Hotel
Le Chatelet Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 94 beoordelingen
De prijs is € 65
10 dec - 11 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (21%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (21%).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel y Cabañas Village San Martin de los Andes
Hotel y Cabañas Village
y Cabañas Village San Martin de los Andes
y Cabañas Village
Y Cabanas Le Village
Hotel y Cabañas Le Village Hotel
Hotel y Cabañas Le Village San Martín de los Andes
Hotel y Cabañas Le Village Hotel San Martín de los Andes
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Le Village Hotel y Cabañas
8,4
Zeer goed
8,8
Netheid
10
Locatie
8,6
Personeel en service
10
Milieuvriendelijkheid
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Marcio T
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Marcio T
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
ERIC
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ERIC
2 nachten verbleven in januari 2024
4/10 – Matig
Pablo
Reisde met partner
23 mei 2023
Negatief: Personeel en service
Pablo
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Maria
Reisde met een groep
22 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
1 nacht verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Marty
Reisde met partner
13 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marty
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
18 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
3 jan 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
CARLOS ALBERTO
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Impresionante
CARLOS ALBERTO
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019








