Fotogalerie voor La Casa de Jose





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 slaapkamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Plasmatelevisie
Aparte slaapkamers
Een ventilator
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
Oven
Alle foto's voor Twin kamer, privébadkamer laden

Twin kamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
Oven
Kookgerei, borden en bestek
Een kookplaat
Alle foto's voor Familie loft, 2 slaapkamers laden

Familie loft, 2 slaapkamers
Hoogtepunten
Een koelkast
Ledtelevisie
2 slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Een magnetron
Een kookplaat
Gemeenschappelijke keuken
Alle foto's voor Driepersoonskamer, privébadkamer laden

Driepersoonskamer, privébadkamer
Hoogtepunten
Een koelkast
Plasmatelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Een magnetron
Oven
Kookgerei, borden en bestek
Een kookplaat
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Los Algarrobos 220, San Pedro de Atacama, Antofagasta, 1410000
Over deze accommodatie
La Casa de Jose
Vergelijkbare accommodaties

Vicuña lodge
Vicuña lodge
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Schoonmaakservice
9.0 van 10, Fantastisch, 133 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (19%). Niet-inwoners die betalen met een buitenlandse kaart of bankoverschrijving en die een geldig paspoort en toeristenvisum hebben, zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (19%).
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Casa Jose B&B San Pedro de Atacama
Casa Jose San Pedro de Atacama
La Casa Jose San Pedro Atacama
La Casa de Jose Bed & breakfast
La Casa de Jose San Pedro de Atacama
La Casa de Jose Bed & breakfast San Pedro de Atacama
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over La Casa de Jose
9,0
Fantastisch
9,0
Netheid
8,0
Locatie
9,6
Personeel en service
8,6
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
MEMc
Reisde met familie
29 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MEMc
4 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Ghislaine
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ghislaine
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Renata
15 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Renata
7 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Anna
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anna
5 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Edu
6 mrt 2019
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Edu
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 feb 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Stefano
24 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super!
Stefano
4 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Cherylyn
5 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A good stay
Cherylyn
3 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 feb 2019
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
RL
Reisde met familie en kleine kinderen
5 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
RL
5 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Franz
2 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Äusserst hilfsbereit und freundlich
Franz
3 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
HI KOOK
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HI KOOK
3 nachten verbleven in januari 2019