Italiaanse gerechten

Beoordelingen van Hotel Bocaino

3 out of 5
Hotel Bocaino
Calle Malecon, San Rafael del Yuma, La Altagracia

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 31 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 31 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spectacular setting with great views from both the room patios and the adjacent restaurant. Excellent food as well.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Edoardo op 29 mrt 2024
Thank you very much!!!

8/10 – Goed

Lurden, hyattsville

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel very unique, beautiful ocean view, very quiet and safe area perfect for a relaxing weekend, restaurant food very good and fair price, personnel friendly. Hotel rooms need more amenities, very plain, they need to have a least mini fridge, better bed sheets and pillows and blankets, 19 inch tv is way old fashion, no WiFi available in the room, air conditioner works well but no remote to turn on and off
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Edoardo op 29 mrt 2024
Thank you

10/10 – Uitstekend

Rene

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hermoso lugar super limpio durante el almuerzo Iris nos hiso sentir como en casa con su amabilidad y servicio. La pubtualidad y servicio de Melani durante nuestro desayuno excellente servicio. Solo el ultimo dia el joven de turno no tenia nada listo a la hora del desayuno y tuvimos que salir sin desayunar. Fuera de eso muy bueno todo.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Edoardo op 29 mrt 2024
Muchas gracias!

8/10 – Goed

Linh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Edoardo op 4 jul 2023
Thank you so much!

10/10 – Uitstekend

James

1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Kevin

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We really enjoy the hotel accommodations. Staff, on site restaurant / bar and relaxing location makes it a destination to return to.. . It’s a very local vibe smaller village.Friendly note ; they require cash or local tender for payment of stay. Thanks to all at Hotel Bocaino for a memorable stay.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Edoardo op 16 apr 2023
Thank you so much! We waiting for you soon!Edoardo

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Klaus

6/10 – Redelijk

Evelio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MUST BRING CASH TO PAY HOTEL!!!!!!!
Beautiful location, comfortable room and nice staff. What made our stay terrible is the fact they do not accept credit cards and www.hotels.com did not disclaimed it on their listing. At 7pm when we arrived they asked for the full amount cash (yes, we supposedly paid half online, but it was just a deposit) there is no ATM within 30Km/20miles around, Boca de Yuma is a little town. We ended up driving over 1 hour to get cash from the ATM (included a high fee from it because our accounts were from USA) and almost $150 in Uber. Ridiculous! this situation literally ruined our short stay, breakfast was included (as per the website and my receipt) but at the reception we were told nothing was included with our room...... Absurd!!!! The owner was in the hotel the last day and I bet he saw the frustration in our faces and after back and forth with the staff about the included breakfast, he decided to offer us a free dinner. Thanks for that. This place has a lot of potential, but definitely needs A LOT of improvement, specially in the payments area. I wish I could recommend this place because I really like it, but based on my personal experience, I would wait a couple of years until technology gets there.
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Away from the crowds
Beautiful views, low-stress environment
Swimming hole
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Edoardo op 9 aug 2022
Thank you very much!

10/10 – Uitstekend

Jesse

4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Juana B.

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Edoardo op 8 jul 2022
Muchas gracias!

10/10 – Uitstekend

Javier

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La calidad de atención, seguridad y limpieza le hacen brillar. La naturaleza y la vista desde las habitaciones a encargan del resto para una experiencia inolvidable.
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Edoardo op 24 jun 2022
Muchas gracias!

2/10 – Ontzettend slecht

Maria

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very poor, also owner try to take full amount when they had already took half of the deposit when i first booked the hotel and had to pay the other half when i arrive to the hotel. Owner tried to rip me off. I wont recommend that hotel to no one
6 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Joy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vue incroyable
Très joli hôtel, la chambre donne sur un petit jardin avec vue sur la mer. Réveil incroyable ! Le restaurant est très bon. Portions plus que généreuses par contre petit-déjeûner assez simple. Le personnel est très sympa.
3 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Oscar, Santa Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful and simple spot. Will do again in the future
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Lionel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Farida

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'endroit est très bien placé en face de la mer, la chambre est spacieuse, les sanitaires sont très bien avec eau chaude. Le seul problème proximité avec un très grand restaurant qui est bondé le week-end avec musique trop forte jusqu'à tard le soir. Piscine ouverte à tout le public moyennant rémunération avec musique également .
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour d 1 nuit pt dej inclus ds une très grande chambre sympa avec vue sur la mer. Terrasse privative donnant sur une pelouse devant la mer. Pas de plateau thé/café/bouilloire Restaurant à côté pour les repas.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Hans-Jürgen

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schöne Lage in einem interessanten kleinen O.
Die Lage des Hotels ist wunderbar. Das Restaurant hat eine tolle Terrasse und bietet ein solides Preis- Leistungsverhältnis.
2 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Stephen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful, comfortable, good service and food. I wish there was hot water.
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Edoardo op 14 dec 2021
Thank you, i try to solve hot problem because we have, i don’t know was happen.

10/10 – Uitstekend

Nikolay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Edoardo op 15 dec 2021
Thank you so much

10/10 – Uitstekend

katherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
me encanto el sitio muchos paisajes bonito lugar...la comida rica
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Gonzalo Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel, dirty town
Overall the experience was perfect. The hotel met all expectations. We really enjoyed the room, the view of the hotel and the restaurant. And the pool helps when it is very hot. The only bad thing about the trip was the dirtiness of the town. The 3 tourist places that exist in the town were overflowing with dirt. Locals left trash everywhere and ruined such beautiful places.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
24 hour salt water pool. Amazing views, great kitchen, and staff.
5 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Edoardo op 18 mei 2021
Muchas gracias por todo, los esperamos pronto. Edoardo at hotel Bocaino

8/10 – Goed

Sonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Claro que SI!
Para descansar y pasarla tranquilos, en un lugar que nos permite conectar con la naturaleza y un hermoso mar. Un despertar hermoso! Paisajes Bellos!! La comida GENIAL 😀 Agua caliente en el baño! 🤗 En mi gusto volveré (varias veces más)...
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Edoardo op 5 apr 2021
Muchas gracias, los esperamos pronto! Edoardo Maffei

10/10 – Uitstekend

Leticia, Estados Unidos

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente hotel me encanto un poco antiguo pero muy bueno
1 nacht verbleven in februari 2021
Reactie van Lumi op 8 feb 2021
Gracias por tomar el tiempo de calificarnos. Nos gustó mucho oír que les encantó. El hotel es de estilo rústico para complementar el entorno. Esperamos verles por el hotel pronto.

10/10 – Uitstekend

JEAN-DANIEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Lumi at Hotel Bocaíno op 27 nov 2020
Gracias, Sr. Vénite por tomar de su valioso tiempo para escribirnos una reseña. Nos encanta saber que la pasó bien durante su estadía. Esperamos regrese en un no muy lejano futuro. Nuevamente, gracias.

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fish was not fresh at all but service at table was good . Room was not clean and without hot water . The owner of place a very rude and arrogant person . Great views but definitely not a friendly place to advice
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van El Arponero op 12 nov 2020
I don´t understand why someone who doesn't like food (not fresh) wants to eat the same food in the same restaurant again the next day.....Masochist? About cleanness just take a look at Airbnb and Booking reviews: those speak for themselves. Anyway our guests know that we work hard and seriously to always take care of them. Thanks

4/10 – Matig

Wilmary

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Needs better management
The view stunning, the room was clean, The problem was Lack of communication about the services they provided, example no hot water we had to ask, to clean room we had to ask, breakfast they ran out and would not get more, to be honest it felt like they did not cared about the service they provided because if they did they would be proactive and not just do the bare minimum, that it was how it came across, lovely place, best one in the area, needs better management and an overhaul done if not there would not be repeat customer, and sincerely has lots of potential, will come back when things are revamped.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Lumi op 1 jan 2020
Thank you, Mrs. Diaz, for taking the time to write us a review. We thank you for all the compliments to our hotel and we do sincerely apologize for the experience you have described having. We do, in fact, care about each of our customers, which is why it saddens us to hear that your experience was not positive. In fact, we do have hot water at the hotel and our policy (from experience) is for guests to not be interrupted during they stay to clean rooms unless they ask. There should have been a sign in your room to request this service. We apologize if this was not communicated properly to you. As for breakfast, you are entirely in you right to request more, especially since it is made to order. We are unsure what could have happened there and will investigate to prevent such incidents in the future. We, again, thank you for your comments. We will take each one into consideration to make our hotel better for our guests. We do hope you consider our hotel in the future and take full advantage of what Boca de Yuma has to offer.