Sangkla Resort

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan een rivier met een aanlegplaats en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sangkla Resort

Receptie
Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, individueel gedecoreerd, een bureau
Exterieur
Lobby
Terrein van de accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
  • 16 m²
  • Uitzicht op de heuvels
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Balkon
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
  • 16 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
50/11, Sangkhla Buri, Kanchanaburi, 71240

In de buurt

  • Sangkhla Buri-promenade - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Mon-brug - 3 min. rijden - 1.2 km
  • Bodhgaya-pagode - 5 min. rijden - 2.7 km
  • Wat Wang Wiwekaram-tempel - 5 min. rijden - 2.7 km
  • Khao Laem Lake - 20 min. rijden - 17.2 km

Restaurants

  • ‪สวนแมกไม้รีสอร์ท - ‬3 min. rijden
  • ‪ร้านป้าหยิน ขนมจีนน้ำยาหยวกกล้วย - ‬7 min. rijden
  • ‪ครัวรุ่งอรุณ - ‬2 min. rijden
  • ‪ตำอร่อย - ‬18 min. lopen
  • ‪ศรีแดง - ‬2 min. rijden

Over deze accommodatie

Sangkla Resort

Hotel in de buurt van Mon-brug
Bij Sangkla Resort zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een jachthaven en een terras. Het plaatselijke restaurant met Thaise gerechten, Krua Sankla, serveert ontbijt, lunch en diner. Voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een kluis bij de receptie, vergaderruimtes en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een bagageopslagruimte, een portier/piccolo en een waterkoeler
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel ingericht en bieden gemakken zoals airconditioning en aparte zitruimtes en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte eetruimtes.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • Balkons, aparte zitruimtes en aparte eetruimtes

Gesproken talen

Engels en Thai

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.00 uur
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Krua Sankla

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Receptie met beperkte openingstijden
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Portier
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan een rivier
  • In de bergen
  • Jachthaven
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Leuningen in de gangen
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Tegelvloer in de kamer
  • Trapleuningen

Meer

  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Toegang via buitengalerij
  • Verwarming
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 19.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor late check-in tussen 12.00 uur en 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

De accommodatie brengt 7 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
De receptie is dagelijks tussen 07.00 uur en 21.00 uur geopend.
Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig bij de receptie.
Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 14.00 uur te arriveren. 
Gasten kunnen kiezen of ze zelf schoonmaken voordat ze uitchecken of THB 0 betalen voor de schoonmaak als ze uitchecken.

Renovaties en sluitingen

De volgende voorzieningen zijn gesloten op woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag:
  • Eetgelegenheid/eetgelegenheden

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen THB 300.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: THB 300 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor late check-in tussen 12.00 uur en 15.00 uur
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: THB 300.0 per nacht
  • Toeslag voor beddengoed: THB 300 per persoon, per nacht (je mag ook je eigen beddengoed meenemen)
  • Toeslag voor handdoeken: THB 0 per persoon, per nacht (je mag ook je eigen handdoeken meenemen)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 7 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Sangkla Resort Sangkhla Buri
Sangkla Resort Hotel
Sangkla Resort Sangkhla Buri
Sangkla Resort Hotel Sangkhla Buri

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Sangkla Resort?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Sangkla Resort te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sangkla Resort?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 19.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Tegen een toeslag kun je tussen 12.00 uur en 15.00 uur laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Sangkla Resort uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Sangkla Resort?

Dit hotel ligt aan een rivier, op 1,6 km van Sangkhla Buri-promenade en binnen 5 km afstand van Mon-brug en Bodhgaya-pagode. Ook Onderwatertempel en Wat Wang Wiwekaram-tempel liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Sangkla Resort

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 35 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Joseph, Hamilton

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Old and tired.
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
ห้องพักที่ได้ต้องลงบีนไดชันมาก ไม่เหมาะกับผู้สูงอายุ ต้องยกกระเป๋าขึ้นลงห้องพักเอง อาหารเช้าเป็นขนมปังกับกาแฟ/โอวัลติน ห้องพักพอใช้ได้
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Thanachit

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Supaporn

2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Peamai, Chonburi

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
วิวที่พักจากห้องสบายตา ช่วงเย็นจะเห็นพระอาทิตย์ตกดิน สวยงาม ช่วยผ่อนคลายความเครียดได้เยอะเลย ห้องสะอาดน่าอยู่ ไม่มีกลิ่นอับ อาหารเช้า ข้าวต้มอร่อยดีเเค่ควรจะเพิ่มผักสลัดนิดหนึ่งจะ perfect มากค่ะ
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sangkla resort is nice clean place to stay in Sangklaburi, with friendly accommodating staff, but travellers staying at this resort must have their own transport to visit the local tourist attractions. Breakfast was very good for Asian food. Western style food was more limited but adequate. The only downside was that fried eggs are not kept warm !
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ห้องพักใหม่ ไม่มีกลิ่นอับชื้น เงียบสงบ เหมาะสำหรับการพักผ่อน ห้องนำ้กว้างถูกใจคะ(พักห้อง 132 ) หมายเหตุ เรื่องกลิ่นอับชื้นสำคัญมากสำหรับการพักผ่อน เคยพักในโรงแรมที่สังขละ 3 ที มีกลิ่นอับทุกที่. แต่ที่นี่ในโซน 132 ไม่มีกลิ่น อากาศถ่ายเทดี ขอรับรองคะ
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Surat

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

KRISSADANG

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
สะอาดดี สงบร่มรื่น เย็นสบาย น่าพัก ราคาย่อมเยาว์ บรรยากาศดีมาก
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

shigehiko

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

のんびり夕食も食べられる宿

月曜に宿泊したので空いていたというのがあるかもしれないが、広々とした設備を楽しめた。 部屋のベランダから川を見下ろせるのが寛げてよかったが、併設レストランは部屋より高い位置にありさらに良い景色が見えた。 併設レストランで夕食を食べたが、料理はおいしく問題なし。飾りのビール看板がたくさんありその見かけ通りビールの購入もできたので、街に出ることなくのんびり夕食を楽しめた。 サンクラブリーのどこに泊まるか迷う場合、ここなら高確率で失敗はない。
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer

静かなホテル

ホテルはバスターミナルやモンブリッジからは遠いため、モーターサイの利用が必要です。 売店やコンビニなども近隣には有りませんが、その分静かです。 街に行くときにはフロントでモーターサイを呼べます。 コテージ形式の部屋は独立しており、ゆっくりと過ごすことが出来ました。 レストランの料理は美味しくいただけましたが、バリエーションは少なめです。 フロントのスタッフさん一名は少し英語が話せますが、その他の方は全員タイ語しか喋れないので、タイ語が少しは分からないと不便ですが、皆さんとてもフレンドリーでした。 今回3泊しましたが、宿泊客は全員タイ人ばかりでローカルの気分に浸れます。 機会があればまた宿泊したいです。
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ชอบทำเลและสภาพห้อง วิวหลังห้องก็สวย หักคะแนนนิดเดียวตรงที่ห้องมีกลิ่น ไม่ใช่ห้องเดียว ห้องที่มาด้วยกันสามห้องมีกลิ่นหมดเลยแต่ไม่ได้แย่
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
น่าจะมีกาน้ำร้อนนะ เพราะถ้าน่าหนาว ควรมีให้ใช้ จะได้กินกาแฟ พร้อมดูบรรยากาศ ระเบียง ซึ่งสวยใช้ได้เลยค่ะ
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
แจ่มจริงๆ ที่พักดีกว่าในรูปอีก บรรยากาศดีสงบ ถ้ามีโอกาสจะมาอีกครับ
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

清潔なリゾートホテル

清潔なリゾートホテルでした。レストランが中にあります。立地はあまり良くありません。観光スポットや商店街まではバイクタクシーが必要です。
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personnel très affable se mettant en quatre pour nous organiser des visites
2 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
พนักงานบริการดี ยิ้มแย้มแจ่มใส ห้องพักสะอาดมีสิ่งอำนวยความสะดวก มีร้านอาหารในตัว บรรยากาศร่มรื่น ใกล้สถานที่เที่ยวเดินทางสะดวก
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Sunisa

Positief: Netheid

ภาพรวม

ดีพอประมาณ
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Jeshua

Positief: Netheid, personeel en service

尚可

住宿的品質尚佳,但是離夢橋和夜市太遠。最重要的是沒明確地址,造成App地圖導向錯誤地點,而且只留電話聯絡方式對外國人要找住宿地點是一大難題!
1 nacht verbleven in januari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
อาหารอร่อย พนักงานบริการดี พูดสุภาพ ห้องพักใหม่และสะอาด
1 nacht verbleven in december 2018