4 buitenzwembaden, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa

5 out of 5
Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa
C/ Playa Den Bossa s/n Playa d’en Bossa, Sant Jordi de Ses Salines, Sant Josep de sa Talaia, Ibiza

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 431 van 760 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 212 van 760 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 66 van 760 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 760 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 760 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sanne

Reisde met een groep, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren oke, hele park erg mooi. Paar dingen aan vervanging toe, blijkbaar wordt dat deze winter aangepakt. De bediening in sportsbar van medewerker Alejandro Rodriguez was top. Hij is altijd vrolijk en snel.!
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Lara D'Agostino, Guest Service Manager op 6 nov 2022
Beste Sanne,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij dat we u van dienst konden zijn met ons hotel. We noteren uw feedback en zullen kijken wat we kunnen verbeteren.We verwelkomen u graag opnieuw. Met vriendelijke groet,Lara D'Agostino, Guest Service Manager

8/10 – Goed

Maria

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie grote accommodatie maar mag een update krijgen
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Lara D'Agostino, Guest Service Manager op 6 nov 2022
Beste Maria,Dank u voor uw mooie beoordeling.Wat fijn dat u zo heeft genoten van uw verblijf in Playa d'en Bossa en dat we hiertoe hebben kunnen bijdragen. Ons team dankt u voor het compliment.Tot weerziens.Lara D'Agostino, Guest Service Manager

8/10 – Goed

Johannes

5 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Lara D'Agostino, Guest Service Manager op 2 mrt 2023
Beste Johannes,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met hartelijke groet,Lara D'Agostino, Guest Service Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in mei 2021
Reactie van Eva R, Hospitality Manager op 16 jun 2021
Estimado cliente, Gracias por valorarnos tan positivamente. Esperamos con impaciencia su vuelta. ¡Hasta pronto!

6/10 – Redelijk

diny, bemmel

Reisde met partner
toen we kwamen was het erg rustig net open als ik het had geweten was ik niet gegaan tevens een dag korter omdat onze vlucht was geannuleerd zonder door te geven
7 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Eva R. Hospitality Manager op 24 okt 2019
¡Hola! Thank you for staying with us once more at Palladium Palace Ibiza. Thank you for your review score from your recent stay with us. We look forward to welcoming you again soon. ¡Hasta la vista!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Complex heeft wel onderhoud nodig kom hier al voor de 3 e keer maar alles verouderd wel en heeft niet echt de aandacht van de directie.
4 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig resort, met hele fijne en doordacht vormgegeven zwembaden. Perfecte SPA, direct aan het strand, ruime hotelkamers met goede airco, service (schoonmaak, roomservice, etc) is erg goed. Eten in het buffetrestaurant, en twee van de drie a la carte restaurants binnen het resort was ook prima, met all inclusive een heel goede prijs-kwaliteit verhouding. Het mediterrane restaurant viel ons qua eten wat tegen (niet vies, maar teveel gevoel dat een deel uit een gaarkeuken kwam), maar de locatie van dat restaurant was daarentegen geweldig (uitzicht op zee). Wij gaan zeker terug.
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

E., Landgraaf

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Fijne ligging aan het strand. Meerdere zwembaden. Meerdere restaurants.
4 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Rene Hendrik Jan

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Keurig, erg vriendelijk personeel, prima buffet!
Erg vriendelijk personeel, doen hun uiterste best voor je. Kamers prima, erg netjes en bij de tijd. Erg veel keuze bij het all-inclusieve buffet. Alles is super schoon op het complex. Echter, de tand destijds begint te knagen. Zwembad met entourage en nog wat zaken hebben een renovatie nodig. Complex oogt wat kil buiten, wij miste sfeer! Voor jongelui is het niet de beste keuze!
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Eva R. Hospitality Manager op 21 jun 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw verblijf. Goed om te horen dat u een heerlijk verblijf gehad heeft bij ons! Hartelijk dank voor het delen van uw ervaringen. Wij hopen u graag nogmaals als gast te mogen begroeten bij Palladium Group hotels. Met vriendelijke groet,

8/10 – Goed

David, Gent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service, enkel een negatief punt qua gebruik van de WiFi
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Eva R. Hospitality Manager op 29 mei 2019
Beste David, Hartelijk bedankt voor uw fantastische review en uw verblijf bij ons! Wij vinden het ontzettend fijn dat u heeft genoten van uw verblijf tijdens Palladium Palace Ibiza en dat u onze service als geweldig en goed kundig heeft ervaren. Hier doen wij het voor! Hopelijk mogen wij u weer een volgende keer ontvangen in Ibiza, Met vriendelijke groet, Eva R Hospitality Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed personeel. Net resort. Mooie locatie. Kamer was prima.
5 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Diana L - Hospitality Manager op 26 mei 2019
Beste Klant, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Palladium Palace Ibiza erg op prijs. Uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva R. Hospitality Manager op 9 mei 2019
Dear Guest, Thank you for the time taken to rate us. Best regards,

10/10 – Uitstekend

Ron, Tilburg, NL

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super locatie, aan het strand en dichtbij de gezellige straatjes. Bus voor de deur naar Ibiza stad
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Diana L - Hospitality Manager op 7 mei 2019
Geachte Ron, Het is fantastisch te horen dat U tevreden bent met onze service en instalaties. We hopen U spoedig terug te zien in Grand Palladium White Island Resort & Spa. Tot ziens!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Diana L - Hospitality Manager op 5 mei 2019
Dear Guest, Thank you so much for choosing us as your holiday destination and for providing your amazing rating! Looking forward to see you soon! Kind Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligging. Groen. Vriendelijkheid personeel. Ruime keuze buffet: voor ieder wat wils (eieren bacon bonen danwel rauwkost humus en quinoa bijvoorbeeld.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva R. Hospitality Manager op 6 mei 2019
Beste Klant, Vriendelijk bedankt voor uw vertrouwen in ons hotel en voor het delen van uw ervaring op Expedia. U hebt gelijk, onze locatie dicht bij de vliegveld en de Ibiza stad is ideal. We zijn blij dat u een fantastisch verblijf hebt gehad en hopen je nog eens terug te zien in ons resort. Vriendelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Ashnie

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service
Lijkt op een 5 sterrenhotel maar alleen het eten was lekker. Maar de restaurants zijn te massaal lijkt net een eetschuur. Als je wilt reserveren voor een van de a la carte restaurant moet je vanaf 7:30 opstaan en in een rij gaan staan. En dan blijkt dat het eten die je krijgt de volgende dag in het grote restaurant beschikbaar is. Zwembaden zijn niet verwarmd erg jammer. Handoekje neerleggen en zo zijn er de hele dag geen bedjes meer hotel doet er niks aan. Heel veel lawaai de kamers lijken wel van hout aangezien je de buurman hoort snurken en de gasten hoort overgeven. Eten was wel goed alleen jammer dat de kok achter het warme gedeelte alles in zijn eentje moet doen, pasta maken worstjes bakken en de eieren bakken. Zo onstaan er rijen. Er blijkt ook een Vip bandje te verkrijgen, dan mag je alles van de kaart eten en drinken. Hotel ligt aan een strandje maar dat is zeker niet de mooiste van Ibiza. Stank uit de toilet was zo erg, maar helaas kregen wij geen andere kamer. Dus zijn we zelf maar chloor en wc reiniger gaan kopen. De vrouwen die de kamers schoonmaken dat zijn toppers! Elke dag weer vriendelijk en met keurig schoon. Beetje overdreven Afrikaanse host staat elke dag bij de deur mensen te begroeten en de dapp te doen. Hoeft niet staat veel volwassener en netter. Kids club waren de 2 meisjes hartstikke chago. Merby van de Bossa Bar werkt keihard. Als zijn Spaanse collega weg kijkt als iemand voor de bar staat komt Merby je wel helpen
12 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva R. Hospitality Manager op 5 mei 2019
Beste Klant, Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Palladium Palace Ibiza erg op prijs en zijn blij dat u tevreden was over uw verblijf in ons hotel. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening voor elke gast; uw commentaar is daarom erg belangrijk voor ons. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen. Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva R. Hospitality Manager op 2 mei 2019
Dear guest, Thank you for booking with us. We continue are working daily to exceed our guest’s expectations and would love to have the opportunity to host you again in the near future to offer you a remarkable stay. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Eten fantastisch, restaurants moeilijk te reserveren. Je moest om 8.00 uur in de rij gaan staan om te reserveren, belachelijk.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva R., Hospitality Manager op 4 mei 2019
Beste klant, We zijn blij dat u hebben genoten van uw verblijf bij ons, de beste motivatie voor ons is dat onze gasten tevreden zijn! We hopen u snel weer te zien bij Grand Palladium Palace Ibiza! Aarzel zeker en vast niet om ons persoonlijk te contacteren als we u met iets van dienst kunnen zijn Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Area is very clean Toilets look Nice and clean Garden nice
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva Ruiz, Hospitality Manager op 19 apr 2019
Dear Guest, Thank you for your report about your stay at Palladium Palace Ibiza*****. The review is nice but the rate make us think that we did not fulfill your expectations during your stay. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back to the hotel and offer you a five points experience. Warm regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva Ruiz, Hospitality Manager op 19 apr 2019
Dear Guest, We appreciate your kind words following your recent stay at Palladium Palace Ibiza***** It was a pleasure to welcome you to the hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Eva Ruiz, Hospitality Manager op 19 apr 2019
Dear Guest, We appreciate your kind words following your recent stay at Palladium Palace Ibiza ***** It was a pleasure to welcome you to the hotel. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future. Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Diana Lores - Hospitality Manager op 14 apr 2019
Dear Guest, Thank you so much for your feedback! Kind Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
12 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 7 nov 2018
Bonjour, Tout d´avord, nous voudrions remercier pour séjourner avec nous et pour dédier votre temps à laisser vos commentaires. Nous sommes heureux de savoir que vous avez pasé un séjour agréable dans notre resort. Nous nous réjouissons aussi de lire êtes satisfait avec l´emplacement. Nous espérons vous voir bientôt dans notre Grand Palladium Palace Ibiza. Salutations

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 1 nov 2018
Estimado cliente, Muchas gracias por reservar con nosotros y por esta fantástica puntuación aquí en Expedia. Nos encantaría volverle a recibir muy pronto. ¡Hasta pronto!

8/10 – Goed

hans, heemskerk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Leuk hotel rustig gelegen, aan het strand en toch dichtbij de winkels en het discotheken.
4 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 14 sep 2018
Goeden dag, We zouden je graag willen bedanken voor je positieve reactie op Grand Palladium Palace Ibiza. Het is goed om te horen dat u tevreden was over selectie van ons eten en onze locatie. We hopen u volgend jaar terug te mogen ontvangen. Met vriendelijke groeten,

10/10 – Uitstekend

Jay, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch hotel
Top hotel, dicht bij het strand, ontzettend veel activiteiten voor jong en oud.
7 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 31 aug 2018
Goedemiddag, Hartelijk dank voor het delen van uw feedback op deze site! Wat fijn dat u genoten hebt van uw kamer en dat ons personeel in staat was om u de 5 sterren service aan te bieden die wij streven om aan al onze gasten te bieden. We hopen u gauw te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Onprofesionele receptie, erg goed eten
Bij aankomst ingecheckt konden op het park, kamer was nog niet gereed, Nadat we deze kregen toegewezen, bleek het niet het juiste type te zijn, gewone kamer ipv. Junoir suite, kan gebeuren, weer even wachten en op na de volgende kamer, deze was prachtig met een verbindingsdeur en 2 aparte slaapkamers, wij koffers uitgepakt en alles ingericht ff douchen, staat er opeens iemand voor de deur die in de kamer moet, tussendeur, had niet open mogen zijn, julie moeten eruit, werden gebeld door receptie yes sorry misstake, Dit ontaarde in een zeer onvriendelijk gesprek waarbij meteen mede werd gedeeld dat de sloten werden geblockt, wat ook gebeurde. Wij weer na de receptie, daar werden we zeer kort af te woord gestaan, Waarbij de manager op slot aangaf dat we toch in de kamer mochten blijven. De algehele communicatie, en de omgang van de receptie hebben wij als zeer Onprofessioneel ervaren voor zo'n hotel, lijkt nergens op.
5 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 13 aug 2018
Beste Klant, Allereerst willen wij u bedanken voor het kiezen van ons als uw vakantiebestemming in Ibiza. Het is goed om te horen dat u tevreden was over de selectie van ons eten. Wij willen onze oprechte excuses aanbieden, voor de dingen die voor u niet in orden waren.We zullen uw ontevredenheid over het personeel van de receptie doorgeven aan de hotelmanager. We willen echt dat je terugkomt en ons nog een kans krijgt om uw vakantiebestemming te worden. Ik hoop u graag weer te verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Marco, Gendt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand Palladium Palace is een fantastisch hotel!
Ons verblijf in Grand Palladium Palace Ibiza is zeer goed bevallen. Luxe hotel in goede staat. Mooie zwembaden en andere faciliteiten. Direct aan het brede zandstrand gelegen. Zeer goede all-inclusive formule, zoals meerdere restaurants (ook a la carte inclusief) en premium drinks. Eten lekker en elke dag anders. Personeel zeer hulpvaardig en allemaal vriendelijk. Ligging dicht bij het vliegveld. Wanneer de vliegtuigen via het land opstijgen (ligt aan de wind) zou je daar hinder van kunnen ondervinden, wij hadden daar helemaal geen last van (ik vind dat juist mooi om te zien). Vanuit deze locatie is Ibiza-Stad en de rest van het eiland makkelijk te bereiken.
5 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 24 jul 2018
Beste Marco, Bedankt voor uw tijd vrij te maken om deze reactie te schrijven. Goed om te horen dat de gemoedelijke sfeer, De staat van het hotel en faciliteiten u naar wens is geweest. We zouden y graag willen informeren dat er een beleid is om geen ligbedden te reserveren en we doen ons best om het te volgen. We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Ibiza. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Pascal, Noord Brabant

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, goede all inclusieve.
Mooi hotel complex, dicht bij strand, uitstekende restaurants, goed opgezet, vriendelijk personeel.
4 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 20 jul 2018
Beste Pascal, Wij willen u bedanken voor u reactie. We zijn blij ons hotel, onze locatie, de restaurants, en het vriendelijke personeel naar uw wens is geweest. Onze beste wensen voor u allemaal. We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Resort & Spa. Vriendelijke groeten.

10/10 – Uitstekend

Jay, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beautifull hotel and very friendly staff
Been here for a long weekend with 3 friends and enjoyed every single day. We had 2 rooms with a jacuzzi. Unfortunately one jacuzzi malfunctioned and didn't work for 2 out of 3 nights we were there but we were comped for those nights without any discussion. Beautifull hotel and very friendly staff. Al lot of facilities. I've already booked our second (longer) stay this August with my family. Can't wait to go back.
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 29 jun 2018
Dear Jay, Thank you very much for your feedback. As you know your comments are very important for us so we can follow up on different issues (jacuzzis) and keep improving our services and quality. We are so happy to read that you are coming again in August with your family! thank you for trusting us one more time. We are looking forward to receiving you and offer you a great experience!! Kind regards

6/10 – Redelijk

Manon

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi hotel, zwembaden & direct aan het strand!
Net terug van een mini-break Ibiza in het Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa. Voor dit korte verblijf een prima accomodatie! We kwamen rond 11.00u aan in het hotel, inchecken is offcicieel pas om 15.00u. Maar wat fijn, we werden direct door een vriendelijke medewerker geholpen. De kamer was nog niet klaar (logisch), maar we konden in een mooie badkamer omkleden en daarna onze koffers stallen en direct gebruik maken van alle all-in faciliteiten. Prima service dus! Na 15.00u alsnog de kamer klaar en deze (junior-suite) was mooi en schoon (2 kamers aan elkaar met 2 badkamer, ideaal met 2 tienerdochters!). Het eten in de buffetrestaurants (ook ontbijt) vonden we goed. We hebben elke dag geluncht in het a la carte restaurant aan het strand ('s middags in daar ook een buffet), ligt erg leuk en lekker gegeten. We hebben verder nog 1x gegeten bij het italiaanse a la carte restaurant. Ook goed, wel erg gehaast daar allemaal! We zijn zelf niet echt gecharmeerd van all-in formules, hebben er voor gekozen ivm het korte verblijf en meereizende tieners. Op dit gebied hebben we alleen ervaring met de Grecotels (Kos & Peloponnesos), deze vinden we wel luxer, eten verser en meer biologische keuzes. We hebben verder vooral gebruik gemaakt van het zwembad van het White Island gedeelte en het strand, dit vonden we een stuk rustiger en mooier. Maar je kan van beide hotels (faciliteiten) gebruik maken, dus helemaal prima!
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 26 mei 2018
Beste Manon, Hartelijk bedankt om uw vakantie hier door te brengen en uw ervaringen met ons te delen. We zijn blij dat u maximal hebt kunnen genieten van u kamer en met met lekker eten. WE willen echt dat je terugkomt en ons nog kans krijgt om uw vakantiebestemming te worden. Daarom zullen we het systeem versterken, bedankt. Wij danken u voor het vertellen van uw ervaring om verbeteren. We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Ibiza. Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig hotel met goede service
Een prachtig hotel waar het aan niets ontbreekt. De thema restaurants zijn uitstekend. Wij gaan hier zeker nog een keer terug.
4 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Eva Ruiz Zamora, Hospitality Manager op 14 mei 2018
Beste klant, Bedankt om tijd vrij te maken om deze reactie te schrijven. We zijn blij dat u maximaal hebt kunnen genieten van onze à-la-carte restaurants. We hopen u volgend jaar te mogen ontvangen. Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Elke, Gelderland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Van alle gemakken voorzien en vlak bij het strand!
Een hele luxe en fijne ervaring. Een voedsel vergiftiging heeft het verblijf helaas een negatieve wending gegeven.
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 30 okt 2017
Beste Elke, vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op Expedia. Het doet ons goed te vernemen dat u heeft genoten van de geweldige en zeer behulpzaam service, hartelijk bedankt. Ik zal uw goede woorden met trots delen met de rest van het team. We willen u ook nog eens uitleggen dat na het informeren over een gast die niet zo goed in het hotel voelde, we onmiddellijk een buitenkant bedrijf genoten hebben om verschillende gebieden van het hotel te controleren en ons te helpen de reden te ontdekken. Na het hebben van de resultaten kunnen we bevestigen dat de oorsprong een virus is die niet alleen hotelgast heeft, maar ook andere bezoekers en bewoners van het eiland. Wij hopen u desondaks nogmaals te verwelkomen in Grand Palladium. Vriendelijke groeten, Iria Salgueiro Social Media

10/10 – Uitstekend

Martin, Bennekom

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel met geweldig personeel
Zeer comfortabel hotel op prachtige locatie dicht bij luchthaven en Ibiza Stad, personeel is echt fantastisch, van bedienend tot animatie personeel erg prettig en klantgericht. Eten ronduit prima! Wij gaan hier zeker terug! Kortom absoluut aanrader
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 25 okt 2017
Beste Martin, vriendelijk bedankt om tijd vrij te maken om deze reactie te schrijven. Wij zijn blij dat u maximaal hebt genoten van onze diensten en faciliteiten. We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Resort & Spa. Met vriendelijke groeten, Iria Salgueiro

8/10 – Goed

JAcqueline , Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genoeg ruimte voor rust en drukte
Het resort is groots opgezet netjes en schoon ,het eten is er heel goed en gevarieerd vriendelijk personeel nette kamers al met al geslaagd
7 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 9 okt 2017
Beste JAcqueline, Hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw feedback op Expedia. Wij zijn blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Het was ons een genoegen u te ontmoeten, en ik hoop dat we u ook een volgende keer weer mogen ontvangen! Vriendelijke groet, Iria Salgueiro Social Media

10/10 – Uitstekend

ivy coen, santpoort.

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastische
Geweldig hotel, heerlijk eten en lieve bediening. Dicht aan zee gratis ligbedden. De bus naar ibza stad stopt voor het hotel.
7 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Isabell Dawils Social Media op 4 okt 2017
Beste ivy coen, vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op Expedia. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van de faciliteiten, de goede sfeer, de heerlijk eten en de lieve bediening. We bedanken u voor de suggesties voor het kledings voorschrift. Uw kommentaren zijn heel belangrik voor ons. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in Grand Palladium Palace Ibiza Resort & Spa. Vriendelijke groeten Isabell Dawils Social Media

8/10 – Goed

Roy, maastricht

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel. Goede uitvalsbasis
Prettig verblijf gehad in dit mooie hotel! Van hier uit mooie uitstapjes gemaakt. Het vliegveld ligt op 10 minuten afstand, zo kun je tot de laatste minuten genieten van de zon van Ibiza
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 2 okt 2017
Beste Roy, Hartelijk dank voor uw verblijf en voor uw feedback op Tripadvisor. Wij zijn blij te horen dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons. Het was ons een genoegen u te ontmoeten, en ik hoop dat we u ook een volgende keer weer mogen ontvangen! Vriendelijke groet, Iria Salgueiro Social Media

10/10 – Uitstekend

Mariejanne, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch resort
Een prachtig resort direct aan zee (minpuntje is het ontbreken van een strandbar). Verder voorzien van alle gemakken. Een nieuw sportscafe waar je 24 uur per dag een drankje en hapje kunt bestellen. Voor herhaling vatbaar.
3 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Isabell Dawils Social Media op 1 okt 2017
Beste Mariejanne, wij willen u vriendelijk bedanken dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het doet ons deugd te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf in ons resort en dat het Sportsbar voor u naar wens is geweest. Wij bedanken u voor de suggesties voor het meubilair en de strandbar. Wij waarederen alle feedback die wij van onze gasten ontvangen. We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Ibiza. Vriendelijke groeten Isabell Dawils Social Media

10/10 – Uitstekend

angelique, belgium

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel. Close to the beach. Nearby airpor
Beautiful room, good restaurants, fine pools, good cocktails. Lovely stay
4 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 25 sep 2017
Dear angelique, thank you so much for sharing your feedback on Expedia! We are pleased to read that you have had a lovely stay thanks to our facilities and their great location close to anything! We are looking forward to your next stay! Have a lovely day, Iria Salgueiro Social Media

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We hebben een heerlijk weekend gehad, heerlijk gegeten in de buffetrestauarants en in het a la carte restaurant dichtbij het strand. De ligging van het resort is ook super, dichtbij het strand, winkels en de bus naar Ibizastad stopt voor het hotel. Het personeel is ook super vriendelijk!
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 8 sep 2017
Beste gast, Hartelijk bedankt om je ervaringen mee te delen. Wij zijn verheugd om te lezen dat u heeft genoten van uw vakantie in onze resort. Goed om te horen dat het buffet, de restaurants en de ligging. Het was een genoegen u te mogen verwelkomen en hopen dat wij die kans nogmaals zullen krijgen. Vriendelijke groeten, Iria Salgueiro Social Media

8/10 – Goed

Vlinder, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in Playa d'en Bossa
The hotel was perfect. It is a pitty there are no facilities on the beach from the hotel only a few beds and a volleyball playground. You can't get drinks on the beach. The music in the swimming pool area can be better. there was no music or heavy rock. I think that lounge music is nice for everyone.
7 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 4 sep 2017
Dear Vlinder, thank you so much for your great feedback! We are so glad that you have liked our room and our great location nearby, as you have said, Hï and Ushuaïa! Regarding the sunbdes or facilities on the beach, it depends on the City Countil. We do our best to get as many sunbeds as we can but we will take into account your suggestion! We are looking forward to your next visit! Have a lovely day, Iria Salgueiro Social Media

8/10 – Goed

rowan, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel, veel last van kinderen en schreeuwende Franse en Italianen
4 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 24 aug 2017
Geachte rowan, vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring op Expedia. We zijn blij dat u van ons hotel genoten hebt. We zullen ook rekening houden met uw suggesties over de kinderen, onze excuses. Ons hotel is familievriendelijk. Vriendelijke groeten, Iria Salgueiro Social Media

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotel dicht bij het strand
Geen vijf sterren hotel want zwembad gedateerd en goedkope plastic bedden buiten. Erg dicht op elkaar op het strand. Je mag bedje niet op een ander plekje zetten. Het andere zwembad is echter wel netter en met mozaïek tegels. Stuk rustiger hier voor ouders met kids. Junior suite was heel schoon en zeer ruim met twee badkamers en balkons. De a la carte restaurants waren qua kwaliteit erg goed. Buffet restaurant massaal maar wel prima eten. Het publiek is zeer divers van jong tot oud. Voor ieder wat wils dus en lekker dichtbij het strand. Jammer genoeg geen hotel bar op het strand. Vermaak voor kids is top!
6 nachten verbleven in juni 2017
Reactie van Isabell Dawils Social Media op 5 jul 2017
Beste gast, Bedankt voor uw tijd voor het incullen van deze comentaar. Goed om te horen dat het eten en de restaurants voor u naar wens is geweest. We zijn blij dat u maximaal hebt kunnen genieten van uw mooie kamer en de vermaak voor de kids. We bedanken u voor de suggestie voor het bedjes. Wij waarederen alle feedback die wij van onze gasten ontvangen en streven elke dag naar verbetering, dank u. Wij hopen u desondaks nogmalls te verwelckomen in Grand Palladium Palace Resort & Spa om uw verwachtingen te overschrijden. Met vriendelijke groeten Isabell Dawils Social Media

10/10 – Uitstekend

BC, V

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi en schoon hotel. Fantastisch personeel. Eten is van zeer hoge kwaliteit. Er is wel hier en daar wat onderhoud noodzakelijk.
6 nachten verbleven in mei 2017
Reactie van Isabell Dawils Social Media op 5 jun 2017
Beste BC, Bedankt om tijd vrij te maken im deze reactie te schrijven. We zijn blij dat ons eten nnar uw wens is geweest en zal uw complimenten aan het personeel doorgeven. We bedanken u voor de suggesties. We hopen u snel terug te zien in Grand Palladium Palace Resort & Spa. Vriendelijke groeten Isabell Dawils Social Media

10/10 – Uitstekend

René, Geldrop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wat een GEWELDIG hotel!
We hebben enorm genoten van het hotel. Meerdere top zwembaden en volop ligbedden! Het eten en drinken; gewoonweg super... geen goedkope drank of standaard eten. All inclusive krijgt een nieuwe dimensie. Het buffet is heerlijk, maar het zijn de drie restaurants die écht uitzonderlijk zijn. Een super leuke sfeer en top personeel. Aanrader... zelfs het parkeren en avondprigramma zijn tot in de puntjes verzorgd!
6 nachten verbleven in mei 2017
Reactie van Isabell Dawils Social Media op 4 jun 2017
Beste René, Allereerst bedankt om deze positieve reactie te schrijven. Goed om te horen dat u hebt enorm genoten van het hotel. We zijn dan ook zeer tevreden dat u maximaal hebt kunnen genieten van de selectie van ons eten en drinken en de faciliteiten van ons hotel. We zijn blij dat u een goed verblijf hebt gehad en hopen je nog eens terug te zien in Grand Palladium Palace Resort & Spa. Vriendelijke groeten Isabell Dawils Social Media

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Normaal, netjes hotel
Hotel ziet er netjes uit. Staat is goed, niet super mooi maar normaal en netjes.
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 13 mei 2017
Beste gast, Wij willen u bedanken voor u reactie. Graag hopen wij jullie allen volgend jaar terug te zien. Met Vriendelijke Groeten, Iria Salgueiro Social Media

8/10 – Goed

jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel !
Was mooi hotel met erg aardig personeel.vond er alleen savonds niet veel te doen voor volwassenen en tieners.geen gezellige bar met dj of zo Wel een sportbar maar was bedoeld voor tv kijken.eten meer dan perfect
Bij zwembad
Prachtig restaurant met uitzicht op zee
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 9 mei 2017
Beste Jacqueline, Wat zijn we blij met zo een positieve feedback. We zijn dan ook heel tevreden dat je bij ons ook gelukkig geweest bent. We geven zeker de complimenten door aan ons personeel en we hopen je zeker terug te mogen ontvangen volgend jaar. Vriendelijke groet, Iria Salgueiro Social Media

8/10 – Goed

Chung, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk Resort!
Goed onderhouden hotel. Vriendelijk personeel. Eten zeer goed en uitgebreid. Buffetrestaurant vonden wij beter dan de a la carte restaurants. Leuk animatie programma voor jong en oud. Zeker de moeite waard om terug te gaan!
Reactie van Iria Salgueiro Social Media op 6 mei 2017
Goede morgen, Wij zijn heel erg blij om uw ervaringen te lezen en vinden het heel fijn dat u deze deelt op de Expedia gemeenschap. We zijn blij om al uw mooie complimenten te horen. Wij hopen u te mogen verwelkomen op uw volgende vakantie. Met vriendelijke groeten, Iria Salgueiro Social Media