Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hotel Patilla

2 out of 5
Hotel Patilla
Calle Elche, 29, Santa Pola, Alicante

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 44 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 117 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 117 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allesdik in orde Zeer goed uitgebreid ontbijtbuffet
1 nacht verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de service aan het onthaal was slecht op 2 mensen na en het ontbijt was zeer slecht voor de kamers en netheid daar is niks op aantemerkenvoor ons hoeft dit hotel zeker niet meer er zijn nog 2 andere hotels in santapola die wij al hebben gedaan en die veel beter zijn
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Patricia op 27 mei 2019
We are sorry that your stay has been uncomfortable. We are always trying to change for the better. Thank you for your comments. Best regards.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de prijs alles in orde, behalve het matras. Deze was onaangenaam en veel te zacht.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Patricia. op 7 jun 2019
Bedankt voor uw opmerkingen.

6/10 – Redelijk

Christien

Positief: Personeel en service
Hotel zonder uitzicht
Als raskampeerders vonden we het lastig om in een hotel te verblijven, temeer daar de kamer was gelegen aan een soort put zonder uitzicht.
8 nachten verbleven in december 2017

4/10 – Matig

nathalie

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Neil, Las Pocicas, Spain

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to town centre, restaurants, shopping etc. Clean a d quiet,
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Value for money.
Restaurant was closed so breakfast was in the cafe downstairs, the choice was awful and the staff where not pleasant, but for the money this hotel is great value.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Vilma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
Basic hotel but very clean. Staff is very friendly and welcoming. Very conveniently located just in the heart of Santa Polla. All the amenities are just in 5 mins walking distance from the hotel. I only have 2 recommendations for hotel Patilla- make the walls more soundproof and get some English channels on tv. Everything else was fantastic.
4 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Unfreundliches Personal , wenig Gastfreundschaft , belanglos
7 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
El personal atento y agradable. Pero el baño no me gusto nada, daba sensacion de suciedad
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price charged did not expect a decent breakfast, but it was self-service including eggs bacon, juices, cold meats, as much tea/coffee and toast as you wanted. Good start to the day. No rushing you out of your room on check out day. Great central location for a winter break.
3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Måns

5 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicado. Huele mucho a humedad y a viejo pero las camas son muy comodas. Estaria bien una pequeña reforma.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Patricia op 6 nov 2019
Muchas gracias por su valoración.

8/10 – Goed

Claudio

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Patricia op 6 nov 2019
Muchas gracias por su valoración.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Patricia op 6 nov 2019
Muchas gracias por su valoración.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Mycket bra läge. Närhet till hamnen, restauranger och affärer.
11 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Patricia op 21 nov 2019
Tack så mycket för din feedback.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
It’s positive in the centre of Santa Pila is great. Proximity of transport is good. Menu is rather limited, especially for a vegetarian Restaurant staff are extremely helpful and kind. Front desk staff appear rather indifferent
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Patricia op 6 nov 2019
Thank you very much for your comments.

8/10 – Goed

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
Can not moan about this hotel it was in a great area and most of staff were friendly except for the odd couple .
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Patricia op 10 okt 2019
Thank you very much for your comment.

2/10 – Ontzettend slecht

Vilius

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poor nutrition. (breakfast) The air conditioner in the room releases condensation which drips fast on the floor. There was no charge for renting a safe. The last day demanded payment of 30 €.
10 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Patricia op 10 okt 2019
Thank you for your comment. We are very sorry about your experience and we hope you could give us another opportunity, so we can solve all of this.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Relación calidad precio y su restaurante. El pulpo exquisito los camareros muy profesionales.
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Patricia op 2 okt 2019
Muchas gracias, estamos encantados de que su estancia haya sido así de buena.

10/10 – Uitstekend

DAVID

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Spanish old style Hotel right in the middle of Santa Pola, festival on as well, right past the door, well done Patilla and staff, lovely stay we will be back.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Patricia op 22 sep 2019
Thank you very much, we are glad you liked it! See you soon!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Mycket lyhört! Saknades uppmaning om tystnad efter ett visst klockslag, vilket ordnades efter påpekande. Bra o trevlig personal. Frukost ok. Hundar är tillåtna, vilket bör uppmärksammas om man lider av allergi.
9 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Patricia op 2 okt 2019
Muchas gracias por su opinión y puntuación.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Patricia op 22 sep 2019
Muchas gracias por su puntuación.

6/10 – Redelijk

Elodie

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Patricia op 22 sep 2019
Muchas gracias por su puntuación.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy bien. Céntrico y cerca de todo. Solo le faltaría una piscina.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Patricia op 22 sep 2019
Muchas gracias por su comentario. ¡Ojalá tuviéramos piscina!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien las habitaciones y el aire acondicionado perfecto..
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Patricia op 2 okt 2019
Muchas gracias por su comentario.

10/10 – Uitstekend

Jacqui

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very basic but clean hotel, would stay again
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Patricia op 20 aug 2019
Thank you very much for your comment. We are glad you were comfortable. :)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Patricia op 19 aug 2019
¡Muchas gracias!

8/10 – Goed

Fride

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Helt greit hotell; grei beliggenhet, grei frokost, hyggelig betjening.. Litt støy fra gaten utenfor. Bedre enn forventet av et 2 stjerners hotell :)
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Patricia op 21 aug 2019
Tusen takk for kommentaren din. :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Für den Preis absolut empfehlenswert. Freundliches Personal, alles schnell und reibungslos.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Patricia op 19 aug 2019
Vielen Dank!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen
Limpieza y mantenimienti bueno. Personal de recepcion o especialmente amable.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Patricia op 19 aug 2019
Muchas gracias por su comentario.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really lovely Hotel , spotlessly clean , lots of breakfast choice, staff that were friendly and approachable. Pretty decoration it’s perfect to come back to after a day at the beach ,air conditioned room,felt very safe. Doors are manned by the reception..Santa Pola is a delight (almost don’t want everyone to know :)) Great location and a charming Restaurant. The Hotel is really easy to find from the bus station ,it’s five minutes to the Marina where you see the fishermen and all the boats to Tarbarca Island. You have beaches both sides and it’s lined with cafes and restaurants. Thank you Expedia 😀
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Patricia. op 24 jul 2019
Thank you very much for your comments. We apreciate it and hope you come back.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location good restaurant ,short walk to all of Santa Pola,s facilities .
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Patricia. op 24 jul 2019
Thank you for your comments.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Patricia op 17 aug 2019
Muchas gracias.

8/10 – Goed

Pedro

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Patricia op 17 aug 2019
Muchas gracias.

10/10 – Uitstekend

Nigel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was what it says on the tin.Cheap but clean and staff excellent. Good brekie set us uo for the day. Previous comment have said noisy obviously still dreaming. Centre of town near castle and Square yet mins from the beach. Didnt eat dinner but it was well filled with spanish eating so say no more. Patilla we will happily return........
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Patricia. op 5 jun 2019
Thank you very much for your comments.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I letti singoli in realtà erano ad una piazza e mezza quindi estremamente confortevoli; personale cordiale e buon servizio di ristorazione. Ottimo rapporto qualità/prezzo.
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Patricia. op 7 jun 2019
Grazie mille!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Nos decepciono la reacción del personal al quejarnos de que en nuestra habitación no iba el aire acondicionado, hacia un calor sofocante y no hicieron nada hasta el día siguiente, que fue ya después de mucho insistir, cuando nos dieron el mando del aire acondicionado...
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Departamento de recepción. op 24 mei 2019
Sentimos mucho su mala experiencia y agradecemos la sinceridad. Las críticas constructivas son oportunidades para mejorar nuestro servicio y calidad. Esperamos que nos de otra oportunidad y, aunque no fuera posible, continuamos agradecidos por su comentario. No será en vano. Un saludo.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusta la tranqiilidad y el trato personal. Comodidad en las habitaciones.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Departamento recepción. op 24 mei 2019
Muchas gracias por su comentario. Nos alegra que se encuentre cómodo.

6/10 – Redelijk

Bo

Bo Stockholm
Ok place for what you pay for
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Patricia op 27 mei 2019
Thank you for your comment.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
We arrive very late at night and the hotel receptionist was very friendly and helpful. However, this was the only receptionist who was helpful, all the other reception staff we encountered were really unprofessional; they were either outside smoking or talking to someone in the restaurant, many times we found the reception unmanned. When we had a query and approached reception most times we were not acknowledged and we had to wait for the receptionist to lift her head from her computer screen. The hotel itself is rated two star and is basic but the rooms are and public areas are very clean and tidy. The bathrooms are OK and there is always hot water. I have stayed in three star hotels where the rooms weren't as good as this. The walls are thin and there is a lot of noise from adjoining rooms and corridors. The place is well situated for the beach, shops and castle. Breakfast is the usual buffet and not very exciting. The restaurant, however, is another story! I have never been made to feel so unwelcome anywhere in my life. When we tried to order the waiters would turn their back and ignore us or simply walk away! When we did get service it certainly wasn't with a smile! Food and drinks were slammed down on the table in front of us. One evening we ordered a round of drinks at 10.55pm, shortly after 11.00pm we were told the restaurant closes at 11.00 and were asked to leave as they needed to clean the place. They could have told us the closing time before we ordered.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Patricia op 27 mei 2019
Thank you for such a complete comment. We are trying to change for better. Best regards.

8/10 – Goed

Anne, Skåne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Läget är centralt Frukosten sådär Kan tänka mig att bo där igen
5 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Patricia op 27 mei 2019
Thank you for your comment.

8/10 – Goed

Linda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good basic hotel.
Good value for money hotel slap bang in the centre. Was offered the choice of bed in room, double or two singles. Clean and comfortable. Only grouse was walls very thin so some noise from the room next door. Basic choice for breakfast of hot or cold. For a short stay it was perfectly acceptable.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Patricia op 25 jan 2019
Thank you very much. We must work everyday to make guests feel comfortable in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Annasdotter, Göteborg

Great location in a nice part of Santa Pola with restaurants and shops near by. Walking distance to the main bus stoo. It is a nice place to stay at
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Jackie, Altea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Although it is quite basic, it is clean, functional and close to the Castillo and the town Centre. The staff were very polite and helpful, which the Spanish generally are, even with the often rude english. I was impressed.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Mrs Colette A

Good Family Run Hotel
Nice hotel in good location . Good to have fridge in room and individual aircon unit. Bar/restaurant very pleasant and reasonably priced. Nice staff.
2 nachten verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Patricia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Never again
It was ok at the beginning, but had a few problems. 1- We found the rooms need sound insulation! You can hear if the guests next door (or upstair) talk, walk, flush the toilet or have a shower. 2- The cleaning was very basic, just the floor, replenish of toiletries etc, and beds made. But later on we realised that the bed sheets and towels were nlt changed regularly! We stayed for 2 weeks and on the second week we realised that even though we left the towels in the shower to be replaced, they were not! The same with the bed sheets! 3 - Someone from the bar told me.off because my husband sat down in the main cafeteria dronkonf his own milkshake even though he ordered a toasted sandwich. This waiter talked to me instead of to my husband (Im asuming because I speak Spanish and I was translating for mt husband with the staff at the bar) but he got very close to my face and was not discreet at all. So everyone from the cafeteria was looking at me, and I was not even the one drinking the milkshake! 4 - We were not given rhe a/c machine control until we went to reception one day to ask how could we change the settings as it was still quite hot in the room. But the control didn't work. 5- One afternoon there was a strong smell of marihuana on the 1st floor. The receptionist did not seem bothered when I called to let them know. 6- I did not feel the receptionists were taking our concerns and complaints seriously (cafeteria waiter, a/c, marihuana smell, noise, etc) Won't be coming back
4 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Natalia

hubiese preferido cama de matrimonio a dos camas pequeñas, ya que el viaje lo realicé con mi pareja. el aire acondicionado del hotel dejó de funcionar la misma noche que llegamos, por lo que no se pudo dormir bien.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2018