Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van htop Royal Sun

4 out of 5
htop Royal Sun
Passeig Maritim s/n, Santa Susanna

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 164 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 54 van 164 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 164 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 164 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 164 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Kim

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Daniel Pérez, Beheerder op 4 jul 2023
Dag Kim,We stellen het op prijs dat u ons beoordeeld heeft.Het spijt ons enorm dat u zo ontevreden was over de hygiëne van ons hotel, dit is nochtans absoluut niet onze standaard. Aarzelt u dan ook niet om dit nog tijdens uw verblijf te melden aan onze receptie, zij hadden u graag een oplossing geboden. Verder hebben we dit intern doorgegeven en ons onderhoudsteam zal dan ook actie ondernemen.In de toekomst staan we graag weer klaar voor u en uw collega's voor een gegarandeerd betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Daniel Pérez, Beheerder

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes met een goed ontbijt. Het zwembad was druk. De animatie was onder ons balkom maar stopte netjes om 23:30. Ook fijn dat er na 00:00 geen geluidsoverlast meer is.
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van R SUN op 15 aug 2019
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en voor uw bezoek. We hopen je snel weer te zien. Met vriendelijke groeten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
hotel was niet proer en geen internet in de hotel ..... kamer was verouderde kamer.ik zal niet meer in zulke hotel bokken
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van R SUN op 4 mei 2019
Gracias por su visita.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Super bien me gusto el alojamiento.😊
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Yassine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
In general is a good Hotel
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Heather

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
October 2023. Disgusting old rooms, breakfast was very mediocre but the restaurant was filthy, all cutlery and plates were dirty. Large physical key that is not safe in a fire as you have to lock yourself in and out the room from the inside with the key, housekeeping let themselves into our room half an hour before we checked out. Only stayed for one night and wish I hadn’t even stayed for that. Unknown red marks on the bedding and a cigarette burn hole, curtains look like they’ve not been changed since 2001, wall paper was peeling off, room smelt really bad, shower curtain was yellow and the shower sprayed all over the bathroom when you turned it on. Twisty hot and cold taps that drip all night in the bathroom and a pull knob on the wall for the toilet flush. My partner didn’t even shower here because the room just felt dirty. Walls were thin so we could hear other people, plus we were put in a room right by the lift so every time someone pressed the button we could hear it ding in our room. Additionally the hotel backs onto the train track so the noise of the train was extremely loud. Pool was in the shade all day and very small. Staff were friendly, none of the issues are their fault. Location was good as the hotel has a door that leads out onto the beach. Avoid at all costs, needs an renovation ASAP.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 15 okt 2023
Dear Heather,Thank you for taking the time to share your review.We are glad to hear that you appreciated our friendly staff and convenient location with direct access to the beach. Your kind words about our team and location are truly appreciated.However, we are truly sorry to hear about the issues you encountered during your stay. We understand that our hotel facilities may not meet the expectations of some guests, as they are indeed dated. We would like to inform you that a complete renovation is planned in the near future to address these concerns. Regarding the cleanliness of the restaurant and room, we take such feedback seriously and will work with our housekeeping team to ensure improvements are made. As for the noise from the train and the lift, we apologize for any inconvenience caused and will take your feedback into consideration for future improvements. Concerning the pool area, it is true that the sun disappears in the afternoon due to natural factors, but we hope you were able to enjoy the beach just steps away from the hotel.We hope to have the opportunity of welcoming you back for a more memorable stay.Kind regards,Daniel Pérez, Manager

6/10 – Redelijk

Wolfgang

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Etwas renovierungsbedürftig
3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Rustan

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ok paikka
Erinomainen sijainti meren rannalla, huoneet perus+, sängyt ok, aamiainen hyvä, uima-allas on. Hinta huippusesongin ulkopuolella hyvin edullinen.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Manfred

2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Jean Paul

14 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Juana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La habitación muy limpia, la comida variada y buenísima, los camareros un trato agradable y cordial
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Carmen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Para nada es 4 estrellas sobre todo las habitaciines
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Yacout

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
J’ai appréciée le calme, le personnel est accueillant, par contre la Clim collective ne refroidit pas suffisamment et la douche un peu vieille!
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Nabil Ben

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Connexion internet médiocre, animations nulles
9 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Jerome

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Bon alors rapport qualité /prix correct,situation super,l’hôtel est vieillissant les chambre plutôt simpliste,mais bon séjour en famille,le restaurant est un peu cantine mais vu le prix faut pas ce plaindre.Je conseil pour petit budget en tout compris 😉
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Aïda

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lugar sencillo con necesidad de reforma en lavabos, puertas, aire. Etc. Buen servicio de limpieza, restauración y atención a los niños. Piscina pequeña pero limpia. Muy buena localización, la playa justo salir del Hotel. Para mejorar: compensar a los huéspedes si las instalaciones fallan y sobre todo no echarles las culpas. Ejemplo: Nos quedamos encerradas en la habitación porque la cerradura no iba bien y la persona de mantenimiento insinuó que hacíamos un uso inadecuado porque habíamos intentado girar dos veces la Llave... esa atención no se puede permitir en un 4 estrellas.
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel and value for MONEY. Highly recomended
9 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Samir

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Daniel Pérez, Directeur op 7 aug 2023
Cher Samir,Nous sommes navrés que votre séjour n’ait pas été à la hauteur de vos attentes et nous aurions aimé en savoir plus sur votre déception. Sachez que le confort de nos hôtes est au coeur de nos priorités et que dans ce but, notre équipe est toujours à votre écoute sur place !Nous espérons regagner votre confiance lors d'un prochain séjour. Bien à vous,Daniel Pérez, Directeur

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très accueillant et face à la mer
10 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Manager op 31 jul 2023
Cher Nicolas,Nous vous remercions pour ce retour très positif.Nous avons une grande joie à lire que vous avez apprécié notre établissement face à la mer.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,

10/10 – Uitstekend

Luis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Calidad precio correcto.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Daniel Pérez, Director op 31 jul 2023
Apreciado Luis,Es genial recibir una reseña tan positiva como la que nos ha dejado. Es fácil deducir de sus palabras que su estancia ha sido realmente agradable y que encontró un precio ajustado a sus gustos para disfrutar de unos días en nuestras instalaciones.Sería muy grato volver a hospedarle en un futuro cercano. Atentamente,Daniel Pérez, Director

8/10 – Goed

Ana Maria

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
El cuarto de baño necesita cambiar grifos y los colchones se clavan los Muelles y producen dolor de espalda.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Daniel Pérez, Director op 22 jul 2023
Estimada Ana María,Gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro htop Royal Sun.En primer lugar, nos alegra saber que nuestro servicio cumplió con sus expectativas y agradecemos sus amables palabras al respecto.En cuanto a sus comentarios sobre el cuarto de baño y los colchones, lamentamos que haya experimentado incomodidades durante su estancia. Tenga en cuenta que nuestro hotel tiene prevista una remodelación total en un futuro próximo, lo que incluye la actualización de las instalaciones y el mobiliario. Entendemos que esto no soluciona su experiencia, pero esperamos que en futuras visitas pueda disfrutar de nuestras mejoras.Le agradecemos nuevamente por sus comentarios y esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida en su próxima visita a Santa Susanna.Atentamente,Daniel Pérez, Director

8/10 – Goed

Dejan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 22 jul 2023
Dear Dejan,Please accept our sincere thanks for this kind feedback.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you on your next visit to our hotel. Best wishes,Daniel Pérez, Manager

8/10 – Goed

Javier

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Daniel Pérez, Director op 12 jul 2023
Estimado Javier,Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Esperamos volver a contar con su presencia muy pronto. Atentamente,Daniel Pérez, Director

8/10 – Goed

Maria Jose

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Hotel anticuado pero que está conservado, con acceso directo a la playa y a un paso de un paseo lleno de tiendas, ocio y restauración. Estancia agradable, el personal es amable. Volvería a este hotel.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Daniel Pérez, Director op 5 jul 2023
Estimada María José,Muchas gracias por tomarse el tiempo de compartir su experiencia en nuestro hotel.Nos hace felices que haya percibido el trato de nuestro personal con el mismo cariño con el que se le ha brindado así como que su estancia haya resultado tan satisfactoria, ha sido un placer recibirle.Entendemos que nuestro hotel es un poco anticuado, pero nos esforzamos por mantenerlo en las mejores condiciones posibles. Nos complace informarle de que estamos planeando una remodelación total en un futuro próximo para mejorar nuestras instalaciones y ofrecer una experiencia aún mejor a nuestros huéspedes.Es fantástico saber que nuestra ubicación privilegiada con acceso directo a la playa contribuyó de modo tan significativo a su bienestar.Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en su próxima visita a Santa Susanna. Atentamente,Daniel Pérez, Director

10/10 – Uitstekend

jose

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecto para ir en familia, buena comida, gente muy amable, delante de la playa
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Daniel Pérez, Director op 26 jun 2023
Estimado José,Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado una experiencia tan positiva.Gracias por hospedarse con nosotros y por estos minutos que se ha tomado para compartir la buena impresión que se lleva de su experiencia en nuestras instalaciones y, de manera especial, del excelente trato que ha recibido en todo momento.Nuestros chefs también se sentirán felices al saber que han conquistado su paladar.Esperamos tener la ocasión de volver a darle la bienvenida nuevamente. Un saludo,Daniel Pérez, Director

10/10 – Uitstekend

Abdelkader

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Manager op 31 mei 2023
Cher Abdelkader,Merci de nous faire part de votre retour d’expérience.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,

10/10 – Uitstekend

Carolina

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Daniel Pérez, Director op 30 mei 2023
Estimada Carolina,Muchas gracias por la reseña sobre su excelente estancia en nuestras instalaciones.Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Sería un placer que nos honrara nuevamente con su presencia en un futuro próximo. Atentamente,Daniel Pérez, Director

6/10 – Redelijk

Keusseyan

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Correspond pas 4 étoile
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Daniel Pérez, Directeur op 25 mei 2023
Cher hôte,Nous sommes navrés d’apprendre que votre séjour ne vous a pas donné entière satisfaction. Nous aurions souhaité que vous nous en fassiez part sur place et aurions tout fait pour réagir au plus vite et au mieux pour assurer votre confort.Par ailleurs, nous restons à votre écoute pour toutes suggestions nous permettant de continuer à faire progresser la qualité de nos prestations et comprendre votre retour.Bien cordialement,Daniel Pérez, Directeur

10/10 – Uitstekend

Montserrat

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Daniel Pérez, Director op 17 mei 2023
Apreciada Montserrat.Su reseña nos da idea de que pudo disfrutar de una estancia correcta y agradable en nuestras instalaciones. Gracias por elegirnos y por su tiempo a la hora de compartir sus sensaciones.Sería genial recibirle nuevamente en un futuro cercano. ¡Hasta pronto!Daniel Pérez, Director

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

María José

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Salida directa a la playa. Buffet con platitos individuales. Por la noche gente dando voces y portazos por el hotel.
4 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

andre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Jean

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Vacances excellente, personnel tres sympathique. Toutefois l'hotel mériterait un bon rafraîchissement.
7 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Viktor

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vieux, Sale hôtel. Les services sont mauvaise qualité
3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Daniel Pérez, Directeur op 7 sep 2022
Cher hôte,Nous sommes désolés que votre séjour parmi nous n'ait pas répondu à vos attentes.Nous aurions souhaité que vous nous en fassiez part sur place, nous aurions alors pu envoyer une retouche ménage ou vous reloger dans la mesure de nos disponibilités.Nous espérons malgré tout vous revoir pour un meilleur sentiment.Bien cordialement,Daniel Pérez, Directeur

10/10 – Uitstekend

Olena

7 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 13 mrt 2023
Dear Olena,Many thanks for this high rating.We are happy we were able to cater to all your needs.Thank you again.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Daniel Pérez, Manager

8/10 – Goed

Amine

3 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Daniel Pérez, Directeur op 23 aug 2022
Chère Amine,Nous sommes ravis que vous ayez passé un bon séjour.N'hésitez jamais à nous faire part sur place de vos impressions.Nous essayerons toujours d'agir au mieux afin d'assurer votre confort.Au plaisir de vous recevoir à nouveau,Daniel Pérez, Directeur

10/10 – Uitstekend

Daphné

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
⛱ Sublime séjour à l'hôtel Royal Sun...nous étions idéalement situés , avec vue sur piscine ( laquelle nous avons pu largement profiter tous les jours surtout tôt le matin et soir tard pour un plouf en amoureux )et transats face à notre habitation mais également une vue sur mer 🏝 Juste exceptionnel...Quelle chance de pouvoir profiter de la plage juste en face , de la belle terrasse de l'hôtel avec pas mal d'animations en soirées mais également à proximité de la superbe avenue oú boutiques , bars , restos et animations rythment l'été pour nos escapades nocturnes. De même que le personnel est d'une extrême bienveillance, toujours souriant et à l'écoute. Le restaurant est juste au top
4 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Daniel Pérez, Directeur op 12 aug 2022
Chère Daphné, Merci d'avoir pris le temps de rédiger ce charmant commentaire. Nous sommes enchantés que votre séjour se soit parfaitement déroulé et que vous ayez apprécié l'emplacement de notre hôtel ainsi que l'amabilité de notre équipe. Merci d'avoir souligné également la qualité de notre restaurant. Ce serait un plaisir de vous revoir, Daniel Pérez, Directeur

2/10 – Ontzettend slecht

Lauren

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in was time consuming. The rooms are filthy. The best part about this trip was leaving. The beach is overcrowded and inundated peddlers. The AC broke and we were treated as if it was our fault. The AC, btw, really doesnt mean anything. Its just barely there circulation- no temp control. The bed might as well have been a sheet of plywood and the pillow was smelly. Do not book this hotel.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 2 aug 2022
Dear Lauren, Thank you for taking the time to share your feedback. We are grateful for feedback from our recent guests as this can highlight areas for improvement. We are sincerely sorry for this regrettable experience and will immediately be looking into these concerns. We urge our guests to inform us at the time of any issues so that we may find an adequate solution. We hope we can provide you with an improved stay in the future. Kind regards, Daniel Pérez, Manager

4/10 – Matig

jacob

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Disappointed in the room, bed was super hard and very uncomfortable. There was parties and music going on outside till 0300, couldn’t sleep much because of it. Wasn’t a 4 star hotel in my mind.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 1 aug 2022
Dear Jacob, Thank you for taking the time to review your stay. We are sorry to read that your stay didn't quite meet your expectations. Our challenge is to make sure that we suit all our guests' tastes; our beds and pillows are of great quality, but it is not always possible to get this completely right for everyone. Nevertheless, we always welcome feedback from our guests, your comments have been noted and will be taken into consideration for future improvements. We regret that you had a disturbed night and can only offer our apologies. Please do not hesitate to let our team know of any concerns at any time and we will do our best to find a comfortable solution for you. We hope you will come and stay with us again. Best wishes, Daniel Pérez, Manager

6/10 – Redelijk

Pablo Agustin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 29 jul 2022
Dear Pablo, We acknowledge with thanks your rating about your recent stay. We're sorry your experience hasn't been fully satisfying. We would certainly like to learn more about that in a private message. We hope to welcome you back for a return visit, Best regards, Daniel Pérez, Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
8 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 8 jul 2022
Dear Guest Thanks for your rating of our hotel. We are sorry we were not able to meet all your requirements. We would appreciate it if you could provide us with some more information. We look forward to welcoming you again. Best regards, Daniel Pérez, Manager

10/10 – Uitstekend

JENNETTE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent holiday at Htop royal Sun
My 4th stay at Htop royal sun I will be back again in August 22. The hotel offers all I need, friendly staff, good food & the hotel is directly on the beach. The town has plenty of shops, bars & restaurants. Transfer is 35 minutes from girona airport in July 2022 it was 57 euro. I was the all inclusive option & it’s definitely value for money.
4 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 8 jul 2022
Dear Jennette, Thanks for this great review and your kind recommendation. It is always a pleasure to welcome returning guests, thank you for choosing to stay with us once again. Our team works hard to ensure that every guest has the best experience possible, and your comments inspire us to continue with our efforts. We look forward to seeing you again very soon. Best wishes, Daniel Pérez, Manager

8/10 – Goed

Juan Carlos

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Daniel Pérez, Director op 29 jun 2022
Estimado Juan Carlos, Muchas gracias por la valoración con un rating del 80% de satisfacción por su parte. En su próxima visita, haremos todo lo posible porque esa puntuación sea máxima. Estamos realmente contentos de que se lleve una excelente impresión. Saludos cordiales. Daniel Pérez, Director

8/10 – Goed

Dawn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Old fashioned but clean.
Overnight stay very comfortable. Old fashioned but clean. Morning receptionist very helpful, extremely good.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Daniel Pérez, Manager op 6 sep 2021
Dear Dawn, We are grateful to you for sharing your review. It is a pleasure to know that you had a comfortable stay and appreciated our high standards. Thank you for your kind words about our team, which will be passed on. We hope to welcome you again on another occasion. Best wishes, Daniel Pérez, Manager

6/10 – Redelijk

MONICA ISABEL

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Anticuado
El hotel esta anticuado y la comida poco variada y de mala calidad
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Daniel Pérez, Director op 4 sep 2021
Estimada Monica Isabel, Apreciamos que haya dedicado unos minutos a enviarnos su reseña sobre su reciente experiencia con nosotros. Nos apena que su experiencia no haya cubierto sus expectativas y que percibiera nuestras instalaciones un poco anticuadas. Con respecto al buffet, nos sorprende su apreciación dado que la rotación y variedad de productos es constante; en casos así, rogamos señalar cualquier insatisfacción al maître que estará encantado de poder ayudarle. Quedamos a su entera disposición. Un saludo cordial. Daniel Pérez, Director

8/10 – Goed

Carola

Todo estuvo bien
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Daniel Pérez, Director op 1 sep 2021
Estimada Carola, Estamos muy agradecidos por su reseña. Nos alegramos de que su experiencia le haya dejado tan buenos recuerdos y sensaciones. Le estaremos esperando cuando regrese. Atentamente. Daniel Pérez, Director

2/10 – Ontzettend slecht

Gabrielle

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A fuir
Hôtel horrible et sale, on a abrégé notre séjour, chambre vieille et sale, buffet horrible produits bas de gamme.....ne mérite en aucun cas ses 4 étoiles !!!!!
Drap sale
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Daniel Pérez, Directeur op 1 sep 2021
Chère Gabrielle, Merci de partager votre avis avec nous. Nous sommes désolés de prendre connaissance de ce manquement inhabituel. Nous aurions souhaité que vous nous en fassiez part lors de votre séjour, nous aurions alors pu envoyer une retouche ménage ou vous reloger dans la mesure de nos disponibilités. En attendant, un rappel a été fait à notre équipe d'entretien. Nous espérons sincèrement que vous nous donnerez l'opportunité de regagner votre confiance par un séjour à la hauteur habituelle de nos prestations. Bien à vous, Daniel Pérez, Directeur