Dorma Coliseum
Hotel met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café in Santander
Fotogalerie voor Dorma Coliseum





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 68
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (Views) laden

Deluxe tweepersoonskamer (Views)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Plaza de los Remedios, 1, Santander, Cantabria, 39001
Over deze accommodatie
Dorma Coliseum
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Bahia
Hotel Bahia
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 1.014 beoordelingen
De prijs is € 81
inclusief belastingen en toeslagen
8 dec - 9 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 13 per persoon
- Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
- Toeslag voor extra bed: EUR 36.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In overeenstemming met nationale en gemeentelijke richtlijnen is airconditioning alleen tijdens bepaalde uren beschikbaar van 01 juni tot 30 september.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Silken Coliseum
Hotel Silken Coliseum Santander
Silken Coliseum
Silken Coliseum Santander
Hotel Silken Coliseum Hotel
Hotel Silken Coliseum Santander
Hotel Silken Coliseum Hotel Santander
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Dorma Coliseum
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Thia
Reisde met partner
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thia
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Stanislaus, Ugchelen
Reisde met partner
10 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stanislaus
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Bertine
2 sep 2024
Bertine
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Leonia Rachella De
29 jul 2024
Leonia Rachella De
5 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Katinka
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katinka
2 nachten verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Wim
28 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Keurig hotel met behoefte aan kamer controle!
Wim
10 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
bart
2 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bart
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jul 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel, goede lokatie
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Carlos Alberto
24 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos Alberto
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dushianthi, Mequon
23 okt 2025
Dushianthi
2 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
CLAUDIO
Reisde met partner
15 okt 2025
Positief: Voorzieningen
CLAUDIO
3 nachten verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
Jing
10 okt 2025
Jing
6 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jorge
Reisde met familie
6 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
4 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met een groep, Reisde met familie
2 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jose
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Dharma, Carolina
Reisde met een groep, Reisde met familie
30 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dharma
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met een groep
28 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Peter
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Pablo Javier
24 sep 2025
Pablo Javier
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
gail
Reisde met partner
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gail
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eric, Santo Domingo
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eric
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Fanny Margarita
19 sep 2025
Fanny Margarita
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Marco, Miami
Reisde met partner
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marco
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
Reisde met partner
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patricia
3 nachten verbleven in september 2025








