Exterieur

Beoordelingen van InterContinental Santiago, an IHG Hotel

4.5 out of 5
InterContinental Santiago, an IHG Hotel
Av. Vitacura 2885, Las Condes, Santiago, Region Metropolitana

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 102 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 46 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 285 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 285 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tks
3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Daniel

5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

IVAN EUDALDO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nos encantó, la limpieza excelente , el hotel muy bonito. El personal muy amable
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 11 apr 2024
Estimado Iván Eduardo, Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su alojamiento con nosotros. Es algo de lo que nuestro personal se enorgullece, así que valoramos mucho su opinión. Esperamos que vuelva a visitarnos. Cordialmente, Ignacia Jara A.Guest Experience Manager

8/10 – Goed

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Terribly noisy air conditioning and no internet access at the room, WiFi or cables, no help provided during the stay, had to go to the lobby to connect
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 11 apr 2024
Dear Stefan, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies for the disturbance you have experienced during your stay due to the room conditions. Rest assured that these issues will be looked into. We value your comments and welcome the opportunity to serve you again to vindicate your recent stay. Sincerely,Ignacia Jara AGuest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel

4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 27 mrt 2024
Estimado Daniel, Muchas gracias por su evaluación acerca de nuestro hotel. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,Ignacia Jara A.Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Kevin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
While I only stayed one night. The room was spacious and modern. The bed was comfortable and I slept well!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 23 feb 2024
Dear Kevin,Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us.  We hope you will visit us again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Daniel

4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 27 mrt 2024
Estimado Daniel, Muchas gracias por su evaluación acerca de nuestro hotel. Nos alegra saber que disfrutó de su estadía con nosotros. Esperamos que vuelva a visitarnos en el futuro. Atentamente,Ignacia Jara A. Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Daniel

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 27 mrt 2024
Estimado Daniel, Muchas gracias por su opinión acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que fue una experiencia positiva. Esperamos que vuelva a visitarnos. Atentamente,Ignacia Jara A.Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 21 feb 2024
Estimado huésped, Muchas gracias por su evaluación acerca de nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de su experiencia con nosotros. Esperamos recibirlos nuevamente en el futuro para cuidar de su estadía. Cordialmente, Ignacia Jara Guest Experience Managerignacia.jara@interconti.cl

10/10 – Uitstekend

CESAR, Chula Vista

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Ignacia Jara A. op 21 feb 2024
Estimado Cesar, Muchas gracias por evaluar su experiencia de su estadía.Nos complace saber que fue de su agrado y cumplió sus expectativas. Esperamos recibirlo nuevamente en el futuro. Atentamente, Ignacia Jara Guest Experience Managerignacia.jara@interconti.cl

10/10 – Uitstekend

Romina gladys luz, Chatworth

Zakenreiziger, Reisde met familie
Thank you!!
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ignacia Jara A. op 21 feb 2024
Estimada Romina Gladys, Muchas gracias por evaluar su experiencia de su estadía en InterContinental Santiago.Nos complace saber que fue de su agrado. Esperamos que regrese a hospedarse con nosotros para cuidar de su estadía.Atentamente, Ignacia Jara Guest Experience Managerignacia.jara@interconti.cl

8/10 – Goed

Javier

3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Le Roux

Not worth the money
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

V D R

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Ricardo

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location but old property and bad service
5 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Marcelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel, excelente la limpieza y ubicación. Lo malo tener que pedir todo al room service, a pesar de haber dejado garantía el frigobar estaba vacio
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Ban Seuk

4 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Marcelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es muy buen hotel, puede ser excelente.
El check in fue excelente, los conserjes son atentos y tienen buena predisposición. Subiendo a la habitación, el frigobar estaba vacio, esta la posibilidad de llamar al room service las 24hs. pero no es la misma Inmediatez de tenerla a mano. Reservé para dos personas: habia una sola bata y un solo par de pantuflas. En líneas generales el hotel es lindo, habitaciones amplias, limpio. "La vista a la ciudad" de mi habitación King Size Premium (o algo asi)es a un edificio interior. Me falta probar el desayuno. Tiene todo el potencial pero pequeños detalles hacen que la experiencia al cliente sea la mejor
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

GUILLERMO

1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Blanca

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

PABLO

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Jill

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Susana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Silvia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
location
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
No respetan las condiciones de hoteles.com
El hotel en si aceptable, bien ubicado, buen desayuno. En la pagina dice habitación doble hasta para 4 personas, pero cuando llegas dicen que solo es para dos adultos y un niño, y te cobran 20 dólares mas por día, por niño mayor de 12 años, . Las formas de la jefa de recepción de mala manera y tono, te explica que el problema es hoteles.com y no ellos; al final ya estaba ahi con la familia, así que pague el extra pero no me pareció correcto. Por lo demás, todas las otras personas del hotel muy amables, en especial Jose del concierge que nos apoyo con varios tours..
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Raul, Bogota

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Main carpet in-front of the elevators has masive stains Bathroom of the room extremely noise once flushed, plus the water tank did not release the water properly Shower with half a door.
4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Francisco

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked for two nights and both days was not able to take shower because there was no hot water, the staff at the hotel was terrible never received a responde about the water temperature issue and decided to leave, the manager at the hotel offered an upgrade for my next stay. I will never stay in that hotel.
2 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Josue Eduardo Martinez

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo excelente
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

ignacio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Beatriz, North Hollywood

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was okay, need recycling garbage can in the room, coffee machine difficult to make it work. I requested to change room because my was too dark but none gave me any answer. Location is good but I wasn't impress with the service.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Patricio

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente alternativa. En nuestro caso, una estadía corta con nuestra bebé. Pedimos comida a la habitación, usamos la piscina temperada, estuvo todo excelente.
1 nacht verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Rodrigo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Been in same hotel before, service excellent but need better maintenance in the bathroom. Water coming out from the shower stall. Old telephones but overall great place to stay.
2 nachten verbleven in januari 2022

4/10 – Matig

Alan

Negatief: Personeel en service
Good location rude staff
Clean room slow service and rude staff at the front desk. Nice location very expensive parking good restaurants around
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Francisco

1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Luciana op 22 feb 2020
Thanks for your feedback! So glad to hear your experience was a 5/5!!

10/10 – Uitstekend

GUILHERME

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Luciana op 22 feb 2020
Dear GUILHERME, Thanks for your feedback! We´re so glad to hear that your experience with us was a 10/10!!! Hope to see you soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was in a nice safe district close to restaurants. Not the most interesting area.
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Luciana op 22 feb 2020
Thanks for your feedback!

2/10 – Ontzettend slecht

Nicolas

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

JIN KANG

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Luciana Valderrama- Guest Experience Manager op 29 okt 2019
Thank you so much for you feedback and for choosing InterContinental Santiago! We hope to see you again very soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Luciana Valderrama- Guest Experience Manager op 29 okt 2019
Thank you so much for you feedback and for choosing InterContinental Santiago! We hope to see you again very soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien ubicado, cómodo y conveniente, excelente relación costo calidad
4 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Peggy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent stay in Santiago!
Excellent service. I was able to get my room early upon arrival with no problems. Concierge was so helpful in planning day excursions for me. Loved the quiet swimming pool!
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Luciana Valderrama- Guest Relations Manager op 7 okt 2019
Thank you very much for sharing your experience at InterContinental SANTIAGO!!! The feedback from our guests is extremely valuable to us and makes us better every day! At InterContinental Santiago we always aspire to aim higher and we seek to deliver the best quality of service to our guests. Our goal is to create great hotels that our guests love and when we receive positive feedback like yours it reinforces us that we are on the right path! We hope to see you again soon! Thank you so much for your time!hank you very much for sharing your experience at InterContinental SANTIAGO!!! The feedback from our guests is extremely valuable to us and makes us better every day! At InterContinental Santiago we always aspire to aim higher and we seek to deliver the best quality of service to our guests. Our goal is to create great hotels that our guests love and when we receive positive feedback like yours it reinforces us that we are on the right path! We hope to see you again soon! Thank you so much for your time! Sincerely, LUCIANA VALDERRAMA Training and Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Luciana Valderrama- Guest Relations Manager op 7 okt 2019
hank you very much for sharing your experience at InterContinental SANTIAGO!!! The feedback from our guests is extremely valuable to us and makes us better every day! At InterContinental Santiago we always aspire to aim higher and we seek to deliver the best quality of service to our guests. Kind Regards, Luciana Valderrama Training & Guest Relations Manager

10/10 – Uitstekend

Jorge

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy buena opcion
Muy buen hotel, centrico y personal super amable.
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Luciana Valderrama op 24 sep 2019
¡Gracias por su feedback, Estamos para servirle!

10/10 – Uitstekend

Fernando

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Luciana Valderrama op 24 sep 2019
¡Gracias por su feedback, Estamos para servirle!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Manager op 29 sep 2019
Your feedback is extremely valuable to us because it gives us the guidance of which areas we need to improve to be better each day. First and foremost I would like to start by apologizing to you for the situations you experienced at our hotel. I really hope you can give us a second chance to show you we are capable of doing better and providing you with high quality service you deserve.

6/10 – Redelijk

Julio

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guest Relations Manager op 29 sep 2019
Your feedback is extremely valuable to us because it gives us the guidance of which areas we need to improve to be better each day. First and foremost I would like to start by apologizing to you for the situations you experienced at our hotel. I really hope you can give us a second chance to show you we are capable of doing better and providing you with high quality service you deserve.

8/10 – Goed

Juan, Panama

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome staff, but I wish they would change the breakfast menu every other day.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Luciana Valderrama- Guest Relations Manager op 29 sep 2019
I would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback in regards to your experience at our Hotel. Your opinion is extremely valuable to us because it gives us the guidance of which areas we need to improve to be better each day. Thank you! We hope to see you soon