Costa Marlin Hotel
Gezinsvriendelijke accommodatie met gratis ontbijt en een sauna
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Costa Marlin Hotel





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Suite Luxo laden

Suite Luxo
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Privébadkamer
Een minibar
Een kluis
Mobiele toegangssleutel
Suite Super Luxo
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Gratis babybed
Televisie
Een bubbelbad
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Rua Horacio Brabosa Alves, 1355, Guiriri, Sao Mateus, Espirito Santo, 29946-540
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Porto Marlin Hotel
Porto Marlin Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
7.2 van 10, Goed, 32 beoordelingen
De prijs is € 62
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: BRL 70.0 per dag
- De toeslag voor faciliteiten is inclusief gebruik van: de sauna
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Costa Marlin Hotel Sao Mateus
Costa Marlin Sao Mateus
Costa Marlin Hotel Hotel
Costa Marlin Hotel Sao Mateus
Costa Marlin Hotel Hotel Sao Mateus
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Costa Marlin Hotel
Beoordelingen
6,2
6,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
5,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
28 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Marcelo
Reisde met familie
23 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcelo
1 nacht verbleven in oktober 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 sep 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Falando francamente.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
23 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Elias
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Elias
3 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 jun 2019
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Henrique
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Henrique
3 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Orlando
20 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frustrante
Orlando
4 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Jéssica
17 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jéssica
6 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
16 jan 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
IZABEL FERREIRA
16 okt 2018
Positief: Personeel en service
IZABEL FERREIRA
4 nachten verbleven in oktober 2018