Hayat

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras en een 24-uurs receptie in Sarajevo

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hayat

Lobby
Een minibar, een kluis op de kamer, gratis wifi
Lobby
Zitruimte lobby
Woonkamer

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Abdesthana 27, Sarajevo, 71000

In de buurt

  • Stadhuis van Sarajevo - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Sebilj-fontein - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Baščaršija-moskee - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Gazi Husrev-Beg-moskee - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Latijnse Brug - 7 min. lopen - 0.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Podlugovi - 36 min. rijden
  • Sarajevo (SJJ-Internationale luchthaven Sarajevo) - 12 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ćevabdžinica Petica Ferhatović - ‬5 min. lopen
  • ‪Morica Han - ‬6 min. lopen
  • ‪Buregdžinica Bosna - ‬5 min. lopen
  • ‪Slastičarna Saraj - ‬4 min. lopen
  • ‪Aksaraj Coffee&Cakes - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Hayat

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij Hayat van faciliteiten zoals een dakterras, een tuin en een bibliotheek. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een bagageopslagruimte en een lift
  • Een 24-uurs receptie, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Hayat zijn voorzien van gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met baden of douches en haardrogers

Gesproken talen

Kroatisch, Engels, Duits, Servisch en Sloveens

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Bibliotheek

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Geen schoonmaakservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Kabelzenders

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 12.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 10.30 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Deze belasting wordt per seizoen aangepast en geldt mogelijk niet het hele jaar lang. Er gelden mogelijk ook andere uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 januari tot 5 januari betaal je BAM 4.00 per persoon, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 6 januari tot 30 juni betaal je BAM 3.00 per persoon, per nacht.
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 juli tot 31 augustus, BAM 4.00 per persoon, per nacht
  • De stad heft de volgende belasting: van 1 september tot 24 december, BAM 3.00 per persoon, per nacht
  • De stad heft de volgende belasting: van 25 december tot 31 december, BAM 4.00 per persoon, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hayat Hotel Sarajevo
Hayat Sarajevo
Hayat Hotel
Hayat Hotel
Hayat Sarajevo
Hayat Hotel Sarajevo

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hayat?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hayat te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hayat?

Je kunt vanaf 12.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hayat uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.30 uur uit te checken.

Biedt Hayat een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hayat?

Dit hotel in Sarajevo ligt binnen 5 minuten lopen van Duivenplein, Sebilj-fontein en Kerk van de Heilige Aartsengelen Michaël en Gabriël. Ook Stadhuis van Sarajevo en Izetbegović Museum liggen binnen 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hayat

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 21 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 21 beoordelingen

7,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

MARCELO

Positief: Netheid, personeel en service

Diversidade cultural e muito frio.

O Hotel fica no centro histórico de Sarajevo e o staff é muito educado. Não é da rede Hyatt, o dono do hotel tem esse sobrenome. O quarto é pequeno, não tem elevador. Como todo centro histórico as ruas são ínfimas e você tem que navegar nelas pra chegar no hotel.
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Emir

4 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Salievski

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ser gut
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Muamer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Zijad

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Room have no air conditioning,very poor air circulation
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

GALAL

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

nabil

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A fuir

Hotel à eviter sur plusieur point : - odeur de cigarette dans les chambres non fumeur. - un drap qui fait office de couette pas pratique quand il fait froid. - renseignez vous avant si ils sont bien encaisser le paiement car a mon arriver jai eu la surprise du réceptioniste qui na rien eu mais apres avoir appeler les services hotel.com le probleme a ete resolu. - chambre pas tres propre. Bref hotel à éviter
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

10/10 – Uitstekend

Emira Merdanovic

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Senad, Zenica

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Mycket bekväma sängar

Det var bästa hotellvistelse i mitt liv......Det var rena nöjen att vara där,,Så upplever jag det i alla fall.

10/10 – Uitstekend

Amsa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Mare, SWE

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Great location – city center

Close to the city, 3 minutes by foot. Besides that, the hotel was not what I have expected. The service was bad; the staffs were always busy talking on the phone. Old towels in the bathroom and poor cleaning. No air-condition in our room.

6/10 – Redelijk

Matt, NZ

Positief: Personeel en service

Noisy

The hot water didn't last very long, not long enough for two people to shower. Was really noisy outside until around 11:30pm at night with speakers blasting some religious propaganda. The breakfast was basically stale bread and jam with some processed ham and cheese. The bed was comfy and actually a queen bed not two singles joined together like many other places we had stayed. In the end you get what you pay for.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Varování pro všechny, tento hotel nebrat. Jediné pozitivum na něm je jeho poloha blízko centra. Ale malinkaté pokoje, téměř neprojdete kolem postele, neudržovaná koupelna, neodtékající umyvadlo.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

gut für kurze Stadtbesichtigung

Leider war die Duschwanne defekt und somit das badezimmer immer nass ; rezeption war sehr freundlich und wir konnten das Zimmer schon morgens ab 8 Uhr beziehen >> Lage zum Zentrum ist ideal

8/10 – Goed

Dick, Chicago

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Paul, Kent, England

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This modern hotel is located up a hill a few minutes' walk from the old town. My room was next to the local mosque and only had net curtains, but I still had a good sleep as there was hardly any noise and no overlooking. The room was a good size and comfortable although there was no air conditioning. The breakfast was perhaps limited in terms of choice, but the quality was fine.

8/10 – Goed

Some Guy, Istanbul

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

better than expected

i stayed at some hostels at the trips i made earlier to sarajevo but i needed a better hotel this time coz this trip was for business. i was worried about this hotel though because i felt the price cheap... however, the room was larger and nicer than i expected. the staff was helpful about everything.. i really enjoyed staying there..

6/10 – Redelijk

Olev, Helsinki, Finland

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not Impressed

The bathroom was in a bad condition. It had visible mold and strong smell of mold as well.