Exterieur

Beoordelingen van Novotel Mulhouse Bâle Fribourg

4 out of 5
Novotel Mulhouse Bâle Fribourg
Rue des Cévennes, Sausheim, Haut-Rhin

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 113 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 226 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 86 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 29 van 471 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 471 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Lishi

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The lights of the hotel sign were off so its was hard to see where the hotel was. The night shift staff didn’t speak English. I have been around the globe and in every hotel English speaking staff it’s a given.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Mathieu M. op 27 aug 2022
Concerning the light, it's a new law. Lights must be swtiched off between midnight and 6am.The staff is a new member and he begin to learn english.I wish you a nice dayBest regards

10/10 – Uitstekend

Riead

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Transit hotel
Very convenient pets friendly hotel we used for travel from Italy to the Netherlands. We stayed 3 of us in a comfortable room with exellent mattress. We enjoyed breakfast with sufficient choices. For dinner there are several restaurants in the area.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Mathieu M. op 29 jan 2022
Thank you sharing your comments about your stay in our hotel. I wish you a nice day Best regrads

8/10 – Goed

Asya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Schitterend ontbijt
Geweldig ontbijt veel keuze en vriendelijke service. Eethoek mooi vernieuwd. Kamers zijn een beetje gedateerd, bedden en matrassen zijn nieuw. Hotel is vlakbij de Tesla supercharger van Mulhouse.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Mathieu op 2 sep 2021
Thank Asya for your nice feedback.

8/10 – Goed

nico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Erik

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Ontbijt was heerlijk en goed, veel keus en vers. Hotel zelf is wat vergane glorie. Verlichting buiten het hotel (naam op dak) was er niet zelfs niet bij het bord aan de weg dus het was nog even lastig zoeken. Bij inchecken sjacherijnige dame die zei dat mijn reservering niet te vinden was. Ondertussen was deze dame een andere dame, eerst over de telefoon en daarna aan de balie, aan het afsnauwen dat er helemaal nog niet was betaald voor de kamer. Dit dus terwijl ze ook met onze incheck bezig was wat haar ook irriteerde allemaal. Uiteindelijk toch kunnen inchecken (na weer €100,- borg te moeten betalen..) en werden we naar de kamer weggebonjourd. Hotel is verouderd maar wel netjes en schoon. Zwembad stelt niet veel voor maar is wel prima voor een klein plonsje. Bij uitchecken zei de meneer aan de balie dat we alleen nog onze lunch en diner moesten betalen maar dit hadden wij niet gehad dus uiteindelijk mochten we dan toch gaan. Geen idee of de €100,- borg nog retour is gekomen trouwens, zal ik zo gelijk even bekijken. Rondom het hotel veel zwerfafval. Kortom; hotel is wat verouderd en personeel is erg onaardig, de administratie klopt niet en geeft je dus een gevoel van chaos. Verder wel netjes en schoon, prima bedden en erg lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Daniëlle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima
leuk hotel. heel vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Booked for family with option for exta childrens bed, although our little son could also sleep in big bed with parents. On arrival at MIDNIGHT nothing was possible and we needed to book an extra room for 1 of our children (crazy...) or other option was to leave the hotel with 3 little children at midnight. We needed the hotel until 6AM only, so what a mess to arrange at midnight. Never again ofcourse!!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Mathieu op 25 feb 2019
Dear sir, Room are for a maximum of 4 people not 5. That's why, you can make a booking for 5 people. It's just the law. The size of room allow an maximun occupancy of 4 people. (adults or kids) If you book throught accorhotels.com or novotel.com we have a special offer for family. The second room for 50% of discount. Best regards

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima overnachtingshotel
Prima overnachtingshotel met zwembad, bar en restaurant. Wel enigzins aan renovatie toe.
1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Peter, Den Haag

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Prima hotel voor een verblijf van een nacht.
Het personeel is niet echt gemotiveerd. Ontbrekende items op de hotelkamer worden niet opgelost, en het buitenzwembad bleef een groot deel van de dag gesloten, omdat een medewerker beweerde geen tijd te hebben om de water kwaliteit te testen.
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

Maurits, Brussel

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Old stuff from the 1980's (or is it older?)
No way a 4 star. Scruffy and old carpets, furniture, bathrooms,...
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net doorreis hotel
Net doorreis hotel in industriële omgeving net buiten Mulhouse. Goede verbinding met snelweg richting Duitsland, Parijs en Basel. Beschikt over buiten zwembad en restaurant/bar met terras.
1 nacht verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Rob, Voorburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voor doorreis en erg kindvriendelijk. Schone kamers en niet gehorig. Deze boeken we de volgende keer weer als we op doorreis zijn naar Italië.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Camiel, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor 1 nacht
- Hotel verkeerd in verouderde staat - Airco leek niet te werken. Kamers waren erg warm. - De locatie van het hotel is goed voor als je op doorreis bent (langs de snelweg). - De buurt en omgeving zijn verder niets bijzonders. - Vriendelijk personeel - Bewaakte parkeerplaats (poort sluit 's-nachts) - Verder een prima hotel

4/10 – Matig

Rachid, Amsterdam

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Matig
Dit hotel verdient zeker geen 4 sterren en heeft niet de kwaliteit van een Novotel, gebouw en kamers verouderd, eten in het restaurant was niet lekker en te duur. Voor ontbijt betaal je nog eens extra 15.00 euro.

4/10 – Matig

Gerwin, Veenendaal

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geen airco, klimaatsysteem werkt niet, te warm
Voor de prijs een heel prima hotel, maar de warmte op de kamers is niet te doen. Slecht geslapen, niet ideaal voor een lange autorit de volgende dag.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel als tussenstop
Tevreden, warm eten redelijk, ontbijt was goed

8/10 – Goed

Kees, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect hotel voor reis naar het zuiden
Prima hotel dicht bij de snelweg. Mooie kamers voor twee volwassenen en twee kinderen. Uitgebreid onbijt.'s Nachts wel warm gehad omdat airconditioning niet goed werkt

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn zwembad, geen airco
Prima hotel op doorreis naar Italië. Fijn zwembad. Geen airco op de kamer waardoor het 's nachts meer dan dertig graden in de kamer was. Daardoor bijna niet geslapen. Ontbijt was 16 euro per persoon! Wij hebben in de buurt bij een bakkertje ontbeten voor de helft met z'n drieën.
Reactie van Jennifer BONFADINI op 26 sep 2015
Write your comment.Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Mulhouse. I am sorry that your experience did not meet your expectations; allow me to express my sincerest apologies. Please note that this problem was a true exception to our normal practices. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem. All our efforts are concentrated in preventing future occurrences. I would like to reiterate our commitment to high quality standards, and I personally would like to make sure you will experience it during your next stay with us. We are looking forward to welcoming you again at Novotel. Please do not hesitate to contact me during your next visit. Sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Bedden waren prima. Alleen een airco missen we. Het is in de zomer te warm op de kamers. Dus slapen is dan niet geweldig.
Reactie van Jennifer BONFADINI op 26 sep 2015
Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Warm en zwoel.
Wij waren op terugreis van Italie naar Belgie. Het weer was toen over de 30 graden en vonden het spijtig dat er géén airco was op de kamer en hebben bijgevolg niet zo goed geslapen. Verder wèl vrij mooi hotel en lekker ontbijt!
Reactie van Jennifer BONFADINI op 26 sep 2015
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Mulhouse. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely,

8/10 – Goed

Jacquelien

Positief: Netheid, personeel en service

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
op doorreis
Prima hotel op doorreis naar Zwitserland. We hebben de kamer voor 4 personen gebruikt, er was een slaapbank en een opklapbed. Niet heel comfortabel maar voor een nacht goed te doen.

8/10 – Goed

Bruno, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect tussen BE en CH
Ideaal doorrithotel op weg naar CH. Ontbijt eerder duur maar 4-persoonskamer goede prijs!

8/10 – Goed

John, Bunschoten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed doorreis hotel
Door 4 persoonskamers prima geschikt voor gezinnen op doorreis.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mulhouse is een aangename verassing
Op weg naar Italie hier 2 dagen verbleven en Mulhouse bezocht. Echt een leuk stadje. Hotel is netjes en goed verzorgd.

8/10 – Goed

John, Bunschoten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed stopover hotel
Goed hotel, halverwege Nederland en Italië. De vierpersoons kamers (bed en slaapbank) maken het uitermate geschikt als je met kinderen ondewerg bent.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een novotel zoals je verwacht in Frankrijk.
Een typische Novotel. Zeer nette kamers. Een goed, maar niet overvloedig ontbijt. Locatie tegenvallend (industriegebied). Proper zwembad.

6/10 – Redelijk

Maarten Theuwkens, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed ontbijt
ok

6/10 – Redelijk

WEsterlinck

Positief: Netheid, comfort kamer
ok, als doorreishotel maar het avondeten was ronduit slecht. Ik kreeg het vlees niet binnen, service was traag en rommelig, pasta van de kids te gaar gekookt, echt niet lekker, jammer. Voor de rest was alles ok.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Guido

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Op doorreis naar Italie
Hotelovernachting op doorreis naar Italie. Een net hotel voor een redelijke prijs. Prima ontbijtbuffet. Op korte afstand van de autobaan gelegen.

8/10 – Goed

Anouk, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het is een prima 'doorreis' hotel met fijne familiekamers. Er is een buitenzwembad en mijn zoon was zeer blij met de X-box in de hal.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
hotel mulhouse
Wij gaan vaak een tussenovernachtig maken bij novotels maar ook omdat je daar alcohol vrije coctails hebben en gewone en de kids vinden dat geweldig. Dit maal wel coctail maar kreeg het in een frisdrank glas geserveerd zonder maar iets eraan of erop maar mocht wel 10 euro per cocktail betalen. Ook miste ik het douche kapje.

6/10 – Redelijk

D, Amstelveen, Nederland

Doorreis Novotel Sausheim Mulhouse
Een hotel voor een nachtje op doorreis. Douche was klein, airco leverde niet genoeg koeling. Kamer was ruim, bedden waren goed maar voorzien van dekbed. Dat vinden wij altijd te warm. Een auto is wel vereist want de ligging is niet dichtbij een stad- of dorpscentrum. Zwembad is ruim, stoelen aan het terras bevatten alleen maar gaas en zaten niet comfortabel. Barbediening liet op zich wachten.

8/10 – Goed

corinne, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novotel Sausheim Mulhouse
Ruime gratis parkeergelegenheid. De hotelkamer bestond uit een 2-pers bed en een slaapbank voor de kinderen. Van de slaapbank konden 2 volwaardige slaapplaatsen gemaakt worden, met gescheiden beddengoed. Badkamer was netjes en functioneel. Helaas had de kamer geen kluisje. Het onbijt was uitgebreid, lekker en vers. Wij gebruikten ook het diner op het terras bij het zwembad, maar dat viel erg tegen. Porties klein, groente uit blik, en ieder stuk vlees/kip kreeg dezelfde saus erbij, wijn/drank erg prijzig. Al met al een goede ervaring, alleen zouden wij er niet meer eten.

6/10 – Redelijk

Ernst, Haarlem, Nederland

Oke, voor op doorreis
Het hotel is oke, als je op doorreis bent en een nachtje moet overnachten.

8/10 – Goed

c, roosendaal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1
we kwamen laat aan, rond half 9, zijn gelijk gaan zwemmen, jammer dat de zwembad robot niet ff uitgezet werd en dat er hulp verleend werd bij het terugkantelen van de trap..verder echt een goed hotel qua prijs kwaliteit verhouding, hebben heerlijk geslapen. Onze zoon kreeg bij aankomst een knuffeltje en er was een leuke speelhoek en loopautootjes.

10/10 – Uitstekend

Andrew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Morgane op 27 jan 2024
Bonjour Monsieur, nous vous remercions pour cette très belle note et sommes ravis de lire que tout s'est bien passé pour vous. Au plaisir de vous accueillir de nouveau au sein de notre établissement. Cordialement,

8/10 – Goed

Askaridis

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
An unpleasant smell in toilet ,excellent breakfast ,clean big room with comfortable double bed and a not so warm réception!Overall a good impression of our stay in this hotel.Only some details to improve!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Matthieu Dennebouy Directeur op 24 jan 2024
Good morning, Sir,Thank you for taking the time to give us your feedback on your stay with us.I will double my vigilance on my reception team who should have given you the warmest welcome.I apologize for the inconvenience.SincerelyMatthieu Dennebouy Director

4/10 – Matig

John

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schlecht
Das Personal war eigentlich nett aber von der Sauberkeit her, Komfort und Zustand war es sehr schlecht; alte Möbel, altes Gebäude, altes Badezimmer, nicht ganz saubere Decke für unser Kind. Eine alte Lampe hat die ganze Nacht "gezischt". Schlecht geschlafen. Wir kehren dort nicht zurück.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Matthieu Dennebouy Directeur op 24 jan 2024
Guten Tag HerrVielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns ein Feedback nach Ihrem Aufenthalt bei uns zu hinterlassen.Leider muss ich feststellen, dass Ihr Aufenthalt nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat.Wir sind uns bewusst, dass unsere Zimmer nicht modern sind und ich möchte Ihnen mitteilen, dass die Umbauarbeiten Mitte Februar beginnen werden.Ich würde mich freuen, Sie wieder begrüßen zu dürfen, damit Sie die Veränderungen, die, wie ich Ihnen versichern kann, konsequent sein werden, genießen können.Ich entschuldige mich aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie bei Ihrem letzten Besuch erlitten haben.Mit freundlichen GrüßenMatthieu Dennebouy Direktor

10/10 – Uitstekend

Geisa Cristina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom custo benefício
Quarto amplo, limpo e camas confortáveis. Hotel antigo e afastado do centro. Bom custo benefício. Café da manhã bem servido e de boa qualidade.
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Morgane op 9 jan 2024
Good afternoon, thank you for your feedback. We are happy to read that your stay was good. Renovation for rooms are planned for in few weeks. Hope to see you again. Best regards,

4/10 – Matig

Carine

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Rapport qualité/prix incohérent Prestation propreté conforme à un hôtel de moins de 100€
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Matthieu Dennebouy op 29 nov 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un avis suite à votre séjour.Je constate malheureusement que celui ci n'ait pas été conforme à vos attentes.Nous allons rentrer dans une phase de grandes rénovations de toutes nos chambre début 2024.Nos chambres seront donc remises au goût très bientôt.Espérant compter sur votre retour pour que vous puissiez apprécier les changements.Matthieu DennebouyDirecteur

10/10 – Uitstekend

Soufiane

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
clean and friendly hotel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Matthieu Dennebouy op 29 nov 2023
Bonjour,Merci pour cette excellente note suite à votre séjour chez nous.A très bientôtMatthieu DennebouyDirecteur

6/10 – Redelijk

Damien

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Décevant !
Nous sommes extrêmement déçu de ce séjour chez l’enseigne Novotel! L’extérieur de l’hôtel est froid et aucun aménagement accueillant n’est fait… Le parking est grand. L’accueil du personnel est agréable. Les chambres sont d’un autre temps: Moquettes vieilles et usées, meubles et encadrement de portes abîmées, absence de décoration (La chambre est d’une tristesse !), propreté douteuse … Concernant le restaurant, rien d’exceptionnel: le repas a été décevant (viande dure). Le rapport/qualité prix n’y est pas ni sur l’hôtel ni sur le restaurant ! Cet établissement est Extrêmement cher pour le service rendu. Nous ne comprenons pas les 4 étoiles. Nous ne renouvellerons pas l’expérience chez novotel.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Matthieu Dennebouy Directeur op 16 okt 2023
Bonjour,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser un message suite à votre séjour chez nous.Je constate malheureusement que celui ci n'a pas comblé vos attentes.Nous sommes conscients que notre hôtel affiche un aspect vieillot, c'est pourquoi nous le rénovons entièrement sur le premier trimestre 2024.Espérant que vous vous laisserez tenter par le redécouverte de notre établissement et des changements qui y ont été apportés.