Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 175 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
28
Gastenscore: 8 - Goed. 52 van 175 beoordelingen" "
8 - Goed
52
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 175 beoordelingen" "
6 - Redelijk
49
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 175 beoordelingen" "
4 - Matig
22
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 175 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
24
7,0/10
Netheid
7,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
6,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 aug 2011
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Anne
Reisde met partner
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good transit hotel. Met upon arrival and taken to the hotel. Very nice staff
Anne
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jegan, Ajax
10 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
Jegan
1 nacht verbleven in maart 2024
4/10 – Matig
Radhakrishnan
10 mrt 2024
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Below average. At best a transit point
Radhakrishnan
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Swarnalata, Chicago
7 mrt 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is in a quiet location with good amenities. Restaurant has many offers.
Swarnalata
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Matt
Reisde met familie
17 feb 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Handy for the airport - staff tried their hardest and were very accommodating on our requests.
Matt
2 nachten verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Dr Sas
Reisde met familie
22 jan 2024
Positief: Voorzieningen
we did not get the transport from the airport as promised.
Dr Sas
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Chockalingam
Reisde met familie
5 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay for one night. Restaurant and menu could be better, not much of choice
Chockalingam
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Senthamil Selvan
10 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place
Senthamil Selvan
1 nacht verbleven in november 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Ali
Zakenreiziger
9 jul 2023
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
very dull room, small outdated lobby, bed sheets seems not washed for long, white sheets turned grey, not even a tissue box in the room.
Ali
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good airport hotel
Good hotel, very convenient for Colombo airport. Clean and comfortable room and a good breakfast was included in the rate. The airport pick up was also very good and helped make our arrival a bit easier. We would certainly stay again when traveling to and from the airport.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Bob
Reisde met partner
5 apr 2022
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A notre arrivée on nous a fait attendre car quelqu'un allait vérifier que tout était ok dans la chambre, 10min plus tard nous montons à la chambre il y avait 2 cafards morts dans la salle de bain !! De plus le nom de l'hôtel est trompeur il ne se trouve pas dans l'aéroport il est à 15min en taxi !!
Bob
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Lawrence
Reisde met partner
16 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The only thing we did not like was we had a very small breakfast but had to pay for the full buffet breakfast. It would be better if there was a selection choice.
Lawrence
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
John
23 feb 2022
John
1 nacht verbleven in februari 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 feb 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Anil Kumar
Reisde met familie
23 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anil Kumar
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Matthew
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable
Really comfortable and clean room. Everything works as it should. Much different from local hotels in Sri Lanka. The service however wasn’t as good as local hotels - lacked that level of friendliness, at least in my opinion compare to the local places
Matthew
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Trond
6 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trond
1 nacht verbleven in januari 2020
4/10 – Matig
ALPHONSE LA E
27 dec 2019
Positief: Netheid
A simple stay.
Poor quality of breakfast. Egg station person does not know how to make a Spanish omelette, do not know how to handle customer request for coffee.
They are good people but need training.
ALPHONSE LA E
1 nacht verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Lene
26 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and convenient hotel to stay when you have a flight from the nearby airport. Nice atmosphere and nice room, nice restaurant, and shuttle service to the airport
Lene
1 nacht verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 nov 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was ok, staff were relatively friendly and accomodating. The main issue was that it was not actually close to the airport - 6km or so by taxi. In future it would be easier to stay nearer to the train station and catch a taxi in one go
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Peter, Vancouver
Reisde met partner
7 nov 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to the airport; apart from that a very disappointing hotel. It’s dated, the food is awful, room keys don’t work, air conditioning in the room was faulty.
Peter
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
SAGAR, Toronto
28 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Bathroom shower facility needs to be waterproof as it got water out on the floor outside shower facilities!
SAGAR
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 okt 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beware of this hotel
Don’t even bother looking at this hotel. The hotel is horrible and only thing is the proximity to the CMB airport. They mislead customers, they say FREE airport transportation but they charged. Last minute I did not have choice other than paying for the transfer. Beware!!!!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I felt safe & the room was very clean. The staff were friendly & efficient
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Gunaseelan
Reisde met familie
15 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gunaseelan
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Ivan
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel near the airport
Nice big room with decent facilities. This was deluxe room. The bathroom was also clean. The staff were friendly and helpful. The hotel also has a swimming pool and a good size gym.
Ivan
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed for a transit between flights and were so happy when we saw how clean the hotel rooms were. Queen size bed and a lovely big bathroom with bathtub, separate shower and two sinks.
The staff were very helpful and friendly too.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Evelyn
23 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location
Good location for the airport friendly staff
Evelyn
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Evelyn
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place great staff
Great location for the airport Lovely big room overlooking the pool
Staff super helpful even though we arrived at 02.0 0 am
Evelyn
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 apr 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, 20 mins to the airport. Clean and decent staff. Only complaint I have is that I called the property the day before to ask if the shuttle service to the airport is included and I was told yes. However to be dropped off at the airport they charge you 2000 slr. They were not very nice about it when I told them about the phone call on the previous day. Be warned!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
David
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
One night stay close to airport
David
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
18 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is about unfair to comment as my family and I only stayed as it was close to the airport and our flight arrived in the middle of the night. The staff were efficient and helpful. The beds comfortable and the shower was hit with good water pressure. We did not have breakfast.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Yusufali op 19 feb 2019
Dear Guest,
Thank you very much for your review abiut our Hotel, It is much appreciated and motivational for the positive comments with regards to the Associates helfullness and efficency, snd the comfortable beds and the Shower. Always there is another time to try our Breakfast.
2/10 – Ontzettend slecht
Kim Jhew
11 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
My wife paid the breakfast with her credit card at the hotel..
The next day she receuved 3 spurious transactions!
Kim Jhew
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Yusufali - Quality Assurance Manager op 14 feb 2019
Dear Kim,
Thank you for taking the time to review our Hotel on the website, we are concerned to read that your card had 3 saspious transactions, just to keep you and the public informed that the Ramada Katunayake does not charge any credit card without the card physically produced to the point of Sales counter.
I am sorry to hear about the said incident.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dear Guest,
Thank you for taking the time and placing a review for the Hotel, we are very pleased to read the positive comments regarding the clean Hotel and the friendly staff,
Please accept our apologies for the inconvenience caused to you due to the unavailability of the Wi-Fi for your room, your comments have been forwarded to the relevant department for immediate action.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 feb 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
A
1 jan 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel staff very accomodating to get a non smoking room at check in. Also happy to assist with airport transfer.
On the negative side the hotel needs a bigger higher sign at entrance. Very easy to miss when driving and trying to find the property. Not easy if you do not know the loxation.
Staff did not know how to check out when paid via expedia.
A
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Yusufali op 5 jan 2019
Dear A,
Thank you for sharing your wonderful review. We are looking forward to welcoming you back soon.
Also, with regards to your request upon check-out for a copy of the invoice, its is regretted to advise that any online travel agent reservations their is no invoice created as we have block payments at the end of the month. Your room charges are paid to expedia.com and is confirmed in their booking confirmation.
Rgeards
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
.........................................nice hotel to the beach
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Yusufali op 26 dec 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your 5 star review on Ramada Katunayake. We are glad to hear you had a wonderful stay.
Hope to see you soon.
Best regards
6/10 – Redelijk
DD, Berkeley
Reisde met partner
15 dec 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s very convenient from the airport and their transportation staff is wonderful. But I fell through the chair (I weigh 130lbs), plugpoints didn’t work, and while the room was spacious it seemed worn. It’s giod to sleep but watch your rear end...
DD
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Yusufali op 16 dec 2018
Dear DD,
Thank you for your review and for praising the Transportation team, and the location. we do apologies for any inconvenience caused in other areas.
Best regards
6/10 – Redelijk
yuta
23 sep 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dear Mr. Yuta,
Thanki you for your feedback, we have advertised on expedia that the Ramada Katunayake front desk is open 24 hours a day and seven days a week.
Looking forward to seeing you again soon.
6/10 – Redelijk
carl
14 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Family stay before flight back to uk
Typical airport hotel. Nice staff and rooms as expected. Drinks and breakfast very expensive.
carl
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Marcus
10 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
So much to improve...
The hotel employs wonderful people but it is badly managed. There were so many little issues one could improve within a a couple of days but nobody cares about them. I’ll come back soon but only because of the friendly staff at the reception, restaurant, housekeeping.
Marcus
1 nacht verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
Yoshi, singapore
30 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This time we have selected this hotel because very close to airport.
But, we will not select this hotel anymore in the future.
They have to improve a lot of things.
Yoshi
3 nachten verbleven in november 2017
6/10 – Redelijk
Priyantha
20 nov 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxed few day near airport after arriving S L.
Facility what the hotel advertise in Hotels.com was not originally there. This was made uncomfortable for guests. As an example, there must be a spa as well as in-room massaging but nothing was available. I felt it was a sort of misleading their customers who booked the hotel through Hoteles.com.