Fotogalerie voor Owl, Hambleton by Marston's Inns





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
18 okt - 19 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Verwarming
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Waterkoker
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Main Street, Selby, England, YO8 9JH
Over deze accommodatie
Owl, Hambleton by Marston's Inns
Vergelijkbare accommodaties

Best Western Plus Milford Hotel
Best Western Plus Milford Hotel
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 664 beoordelingen
De prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. GBP 8.75 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Owl Hotel Marston’s Inns Selby
Owl Hotel Marston’s Inns
Owl Marston’s Selby
Owl Marston’s
Owl Hotel by Marston’s Inns
Owl, Hambleton by Marston's Inns Hotel
Owl, Hambleton by Marston's Inns Selby
Owl, Hambleton by Marston's Inns Hotel Selby
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Owl, Hambleton by Marston's Inns
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Kathleen
Reisde met partner
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
PAUL
Reisde met een groep
5 sep 2025
Positief: Voorzieningen
PAUL
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
chris
Reisde met familie
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
chris
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Jane
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jane
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
Reisde met een groep
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An excellent stay!
Christopher
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Margaret
22 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Margaret
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Catherine
10 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Catherine
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Carl
Zakenreiziger
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carl
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
T A
30 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
T A
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Sue
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Sue
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jane
22 mei 2025
Jane
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genuine hospitality
Thomas
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Richard
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Richard
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Philip
16 mei 2025
Philip
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Michael
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Michael
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sarah
11 mei 2025
Sarah
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Joanne
Reisde met familie en kleine kinderen
6 mei 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanne
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Simon
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Jordan
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jordan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michael
Reisde met partner
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Stuart
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuart
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ben
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ben
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Shirley
15 feb 2025
Shirley
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gareth
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Definitely be visiting again.
Gareth
1 nacht verbleven in december 2024