Wimarion Hotel Semarang
Hotel met een volledig uitgeruste spa en gratis valetparkeerservice in Semarang
Fotogalerie voor Wimarion Hotel Semarang





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Grand kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 2 eenpersoonsbedden laden

Grand kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Een balkon
Geluidsisolatie
Open haard
Airconditioning
Lcd-televisie
Een bidet
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Wilis No. 2A, Tegalsari, Candisari, Semarang, Central Java, 50251
Over deze accommodatie
Wimarion Hotel Semarang
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Chanti
Hotel Chanti
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.6 van 10, Uitstekend, 65 beoordelingen
De prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: IDR 50000.0
- Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: IDR 515064.25
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 95000 voor volwassenen en ca. IDR 47500 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 100000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Wimarion Hotel
Wimarion Semarang
Wimarion
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Wimarion Hotel Semarang
9,0
Fantastisch
9,0
Netheid
8,0
Locatie
8,6
Personeel en service
9,0
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 nov 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mohamad
Zakenreiziger
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mohamad
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Ibrahim halabi
6 okt 2025
Positief: Netheid
Ibrahim halabi
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ibrahim halabi
22 sep 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ibrahim halabi
6 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Joseph
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Charles, Leander
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Charles
10 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
WONKOO
Zakenreiziger
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WONKOO
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Khaled
9 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut
Khaled
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Purwanto
19 jun 2024
Purwanto
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
marcelino bayu bagus
Reisde met een groep, Zakenreiziger, Reisde met familie
21 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marcelino bayu bagus
3 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Jae Hyung
28 feb 2023
Jae Hyung
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Hiroo
16 jun 2022
Hiroo
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Reisde met familie
9 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Sebastien
Zakenreiziger
1 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sebastien
1 nacht verbleven in november 2021
2/10 – Ontzettend slecht
young Tae
15 jun 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
young Tae
1 nacht verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
18 aug 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Bersatu
24 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bersatu
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Novi
11 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novi
1 nacht verbleven in oktober 2018
6/10 – Redelijk
vaibhav mathur, semarang
1 mei 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good rooms but service is not at all good
vaibhav mathur
8/10 – Goed
Susilo
26 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel yang nyaman
Susilo
10/10 – Uitstekend
Mia Amanda
4 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








