Paragon Hotel Seminyak

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa, in de buurt van Seminyak Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Paragon Hotel Seminyak

Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad
Lobby
Junior Suite Balcony with Pool View | Kameruitzicht
Lounge
Terrein van de accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Spa
  • Zwembad
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
16 van 16 kamers weergeven

Familie tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Slaapkamers
2 badkamers
Een diep ligbad
Een haardroger
Een bidet
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Junior Suite Pool Access

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Minikoelkast
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
  • 37 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Junior Suite Balcony with Pool View

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Airconditioning
Minikoelkast
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
  • 35 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, balkon (Breakfast)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een balkon of patio
Airconditioning
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, balkon (Room Only)

Hoogtepunten

Een balkon
Airconditioning
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
  • 25 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Premier with Bathtub

Hoogtepunten

Airconditioning
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 26 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Premier Plus

Hoogtepunten

Airconditioning
Een vaatwasser
Lcd-televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 29 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Balcony Breakfast

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Junior Suite Balcony With Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier Room With Bathtub

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Balcony Room Only

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Family Double Room

  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Junior Suite With Pool Access

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premier Plus Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Business Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Premier Plus with Pool View

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Raya Batu Belig No. 555, Seminyak, Bali, 80361

In de buurt

  • Seminyak Beach - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Desa Potato Head - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Eat Street - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Petitenget tempel - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Seminyak-plein - 19 min. lopen - 1.7 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 33 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kynd Community - ‬10 min. lopen
  • ‪Mauri Restaurant - ‬12 min. lopen
  • ‪NOAA Social Dining - ‬14 min. lopen
  • ‪Dough Darlings - ‬11 min. lopen
  • ‪Merah Putih - ‬11 min. lopen

Over deze accommodatie

Paragon Hotel Seminyak

Hotel met een chique stijl in de buurt van Seminyak Beach
Paragon Hotel Seminyak biedt voorzieningen zoals een bar aan het zwembad, een terras en een stomerij/wasserijservice en ligt dicht bij Seminyak-plein en Eat Street. Gun jezelf een massage, een manicure/pedicure of een lichaamsbehandeling bij Kay Spa, de plaatselijke spa. Bij het plaatselijke restaurant, ajna, kun je genieten van Indonesische gerechten. Voorzieningen zoals een bar en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een gratis lokale shuttleservice, een 24-uurs receptie en conciërgeservices
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 118 gastenkamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Bidets, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, vaatwassers en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) tussen 07.00 uur en 17.00 uur
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • ajna

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad
  • Terras

Volledig uitgeruste spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Reflexologie
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Balzaal
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Lcd-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Afwasmachine
  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 375000 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 375000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 07.00 uur tot 21.00 uur.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Paragon Suites Resorts Hotel Seminyak
Paragon Suites Resorts Seminyak
Paragon Suites Resorts
Paragon Seminyak
Paragon Hotel Seminyak Hotel
Paragon Hotel Seminyak Seminyak
Paragon Hotel Seminyak Hotel Seminyak

Veelgestelde vragen

Is Paragon Hotel Seminyak voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad. Het zwembad is geopend van 07.00 uur tot 21.00 uur.

Zijn huisdieren welkom bij Paragon Hotel Seminyak?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Paragon Hotel Seminyak te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Paragon Hotel Seminyak?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Paragon Hotel Seminyak uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Paragon Hotel Seminyak een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per voertuig.

Waar ligt Paragon Hotel Seminyak?

Dit wellness hotel ligt in Batubelig, binnen 2 km afstand van TAKSU Bali-galerij en Seminyak Beach. Ook Legian Beach en Seminyak-plein liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Paragon Hotel Seminyak

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 20 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 89 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 89 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

rico

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall i would recommend
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

HIROSHI

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
The view from our room and the cleanliness was very nice. Most of the staff was really nice and helpful, but a few staff members were sometimes significantly late or forgetful when asked to clean the room or deliver things to the room.
6 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Puveneass

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Joan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Shusaku

5 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Thorne

3 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Winona Anne-maree

Reisde met familie en kleine kinderen
The staff tried to add on extra stuff that we didn’t get
14 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Gerald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kylie

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Do NOT book to stay here. They have a NO refund policy so when you actually see the property you can't change to another better hotel. The "gym / fitness centre" does not have working equipment so you can NOT use anything there, I don't even think the airconditioning in there works as it was very hot when I tried to use the cable machine that is broken. The "pool view junior suite" overlooks a construction site which can be quiet loud some days. The linen is OLD I even had a cover with a hole and frayed. The towels have stains on them. You do not get the daily water bottles as advertised & I had to ask for them. The breakfast is very poor compared to other places I have stayed in Bali over the last 14 years. The staff are friendly and it is not their fault the property is old and worn out and the gym equipment is broken.
11 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Jen

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Mandy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Stayed in a Junior Suite. Only given 1 key card. Told too busy didn't have spare. Had to ask for hand/small towels - again "busy" would give if they had any. Room very clean. Bed comfortable. Breakfast very basic - we went out for breakfast. Staff all very nice, polite and friendly but all very young. Nobody senior seemed to be in charge. Overall reasonable hotel. Would stay again but not in a hurry.
4 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Karianne

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anbefales ikke

Hadde booket rom til 3, fikk bare 2 håndkler. Etterspurte et ekstra håndkle, men det fikk vi ikke. Skittent sengetøy. 1 av 4 stikkontakter på rommet virket. Føneren virket heller ikke. Positivt med lyse rom og balkong. God frokost.
3 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

Paul

Positief: Personeel en service
The rooms are quite dated and the bed is not very comfortable. I would suggest putting a top sheet under the blanket - a separate sheet - because at times it got hot because the blanket is too heavy for the temperatures in Bali. I would suggest using a lighter blanet too.
2 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Michael

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Too much has been out sourced. Bedroom/bathroom had old manchester and ratty towels. Curtains in bathroom had a lot of visible mould. After informing manager it still took 2 days to replace curtain.
7 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Daniel

Positief: Personeel en service
It is best to book this hotel for its advantageous location. However, considering it is rated 4 stars I was let down by the cleanliness of the linen and the overall age of the hotel. All the staff were patient and provided great service.
5 nachten verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Jordyn

2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Saliha

2 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Esra

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Værste 4. Stjernet hotel

Vi ankommer til et 4-stjernet hotel der er alt andet end 4 stjerner. Hygiejnen er i bund, servicen er i bund. Ingen vedligehold på bygningen og værelserne. Vores bruser var ødelagt i det første værelse, så det sprøjtede med vand på toilettet og i resten af badeværelset. Dyne, gardiner og håndklæder var så beskidte, badekaret var ikke rengjort. Så fik vi et nyt værelse hvor bruseren ikke var helt i stykker. Dyner, håndklæder og gardiner var stadig beskidte. Restauranten var også gammel og beskidt. Selvom vi havde morgenmad med i pakken, valgte vi at spise det ude hver dag. Værste oplevelse af et 4-stjernet hotel. Det hotel skal lukkes ned eller ryge ned til 1 stjerne. Det er dsv ikke mere værd…
6 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Filippa

3 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

overall fine, only construction sound unfortune

There is a big construction building right next door which is sound conflicting.
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Ka-Fai

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Zaber, Hong Kong

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Convenient location.
2 nachten verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Simon

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Never again!

Started off with an awful check in, receptionist just pointed and said “room that way” very rudely. Photos must be 15 years old. At breakfast I asked for a white coffee and was told by the waitress “ you want milk you pay me money!! “ Shocking place.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

julie Ann

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Before you read my appraisal remember you are travelling to a 3rd world country. Firstly this hotel has fantastic staff. They are not top of the range rooms if you want 5 star, go elsewhere and pay more. Each room is kept clean and well stocked but the poor staff are only working with what they have been provided. Buffet breakfast is rice and noodles but this is Asia and that is what Asian people eat. Pastries, cereals and fruit is plentiful. We thoroughly enjoyed our stay and would return. For the owners:- your bed linen and towels need upgrading.
8 nachten verbleven in mei 2023