Exterieur

Beoordelingen van ibis Senlis

3 out of 5
ibis Senlis
72 Avenue du General de Gaulle, Senlis, Oise

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 84 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 131 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 302 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 302 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Johan

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Vincentius

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een tussen stop mooi dorp
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Thijs

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a putty there was no airco. The restaurant is good.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
Het restaurant was slecht bediening ongeïnteresseerd bezig Je eten wordt neergezet op een manier van hier is vreten en verder hou je kop
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

karin

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Andries

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
It's adequate, we stayed for one night, passing through to Disney. Last september we slept here aswell, in the separate building which seems refurbished, this time we got a room in the main building which seemed more outdated.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel, prettig personeel, uitstekend ontbijt, ruime en nette kamer.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Karel Hofs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
uitstekend
Mooie ruime kamers erg stil. goed ontbijt vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Tineke

Prima hotel ,met op loopafstand het schattige plaatsje Senlis. Goed hotel met heerlijk ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een overnachting. We hadden een 3 persoons kamer, waarvan 1 bed een opklapbaar bed was. En dat was niet zo geweldig. De rest was goed.

6/10 – Redelijk

wilhelmus, Rotterdam

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet bepaald volmaakt
Verkeerde kamer gekregen. Aardige receptionist. Ontbijt rommelig. Niets was eenvoudig te Vinden. Geen waterkoker op de kamer. Geen airco maar wel lekker warm

6/10 – Redelijk

Familie Middelveld, Emmen

Positief: Netheid, personeel en service
Geweldige service !!
We hadden geen idee van wat we zouden kunnen verwachten. In een woord geweldig, niet een grote kamer, maar keurig verzorgd en schoon, met personeel, die zich goed wisten uit te drukken in de Engelse taal met een leuke vorm van humor tijdens de bediening en ook nog eens heerlijk gegeten tot aan de patat toe heerlijk bereidt !! Ik zeg, tot een volgende keer!! Vriendelijke groeten, Familie Middelveld.

2/10 – Ontzettend slecht

wendy Rezette, Wormerveer

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slecht
Slechte bedden, kleine kamer leek wel een zolderkamer, slechte service zeiden dat wij niet betaald hadden terwijl we dat wel hebben gedaan, door bewijs te laten zien ( mailtje) zag ze het in 1 keer.ontbijt was slecht jus dórange was op en werd niet bijgevuld.

4/10 – Matig

Kaatje, Drenthe

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor doorreis, maar meer niet
Kleine kamers, maar wel schoon. Prima verblijf voor op doorreis, maar meer niet. Personeel is zeer basis, geen bediening op terras. Dorpje Senlis is leuk.

6/10 – Redelijk

kees, venlo

Negatief: Netheid
1 nacht doorreis slaaphotel
Voor een nachtje ok . Voor meerdere nachten vind in de kamers toch wat klein, dus niks voor mij. Maar, vergeleken met her zogenaamde ibis styles (all seasons) is het normale ibis een weelde. Wat een waardeloos zootje zijn die "styles hotels". Binnen accorgroep ga ik vanaf nu toch alleen maar novotel En beter.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
prijs /kwaliteit een correcte prijs kamers zijn net en basic ingerict

8/10 – Goed

c.be, senlis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
vreemd vonden we datmen eerst dacht dat we nog moesten betalen toen we uitcheckten. Het probleem was gelukkig snel opgelost.

8/10 – Goed

moeder en dochter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij de snelweg
Senlis was een heel mooie, oude dorp, 2 km van het hotel.

8/10 – Goed

b

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een nacht op doorreis: was netjes
prima, 1 nacht, verder geen idee van omgeving oid.

6/10 – Redelijk

Maarten, Netherlands

Ibis Senlis
Reasonable hotel, dining was fine, very good buffet. Really a surprise that the cook prepares large buffet each day.

8/10 – Goed

Guillaume

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Bruno

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hôtel bien
Accueil très bien personnel très bien. Défaut de la chambre qui est bruyante car donnant sur l’autoroute et la fenêtre n’est pas étanche donc bruit et froid passe de travers. Sinon très bien pour un passage d’une nuit.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

jibril

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Super hotel propre avec un personnel charmant.
6 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jesus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Claudine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ras
1 nacht verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ayhan

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

ALAIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exactitude
Normal
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel bien placé
L’hôtel mérite un coup de fraîcheur. Je trouve le tarif excessif par rapport à la qualité.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Christopher

3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Eric

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Guillaume

2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

David

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Eugénie

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Laetitia

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Jerome

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
bien mais sans plus
Propre, calme , manque de quoi se faire une tisane ou un café .
2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jack

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
STAYED @ THE PROPERTY SEVERAL TIMES & ALWAYS SATISFIED
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Eddie

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
First room was not clean, bed unmade, and trash on floor. Assigned another room, dirty.used towels and trash can full. Bed linen has not been changed.
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Annick

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

francois

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Frederic

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Alain

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
trés Bien .Accueil agréable . Site trés calme
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Patrick op 10 mrt 2023
Bonjour,Nous vous remercions de votre séjour et souhaitons vous accueillir de nouveau parmi nous très prochainement.Cordialement,PatrickLa Réception

8/10 – Goed

Raynald

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jean-louis

1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Didier

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Sans plus...
Hôtel bien situé à l'entrée de Senlis. Chambre petite mais literie confortable. Clim et VMC bruyantes. La salle de bain est typique des hôtels IBIS mais d'une propreté relative, cheveux sur le meuble lavabo, des traces sans équivoque dans le fonds de la cuvette des toilettes, de quoi se poser des questions sur le nettoyage. Pas testé la partie restauration.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Nicolas

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Pierre

1 nacht verbleven in december 2022