Receptie

Beoordelingen van Aydinbey Queen's Palace & SPA - All Inclusive

Aydinbey Queen's Palace & SPA - All Inclusive
Besgöz Cad, Kadriye, Serik, Antalya

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 27 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

amu

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very rude staff, hotel cleaning did not clean the rooms properly, and there was kids banging on our doors then running away. I called the reception regarding this issue and they did absolutely nothing I left 2 days early because I was unable to get any sleep, I was treated poorly by the staff (Yildiray was the receptionist who was very rude), and the rooms were not cleaned properly
7 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Desmond

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On arrival I was greeted by the Manager Mr Orcun who had a very hospitable approach. During my stay it was busy which shows that there’s a lot of excellent qualities within the service presentation. Breakfast is excellent and there’s staff willing to serve you until it’s time to leave the food hall. You can even have your your eggs done to your liking etc. Food is nice and fresh also the area always clean. That’s more than 6 stars in my book. My check out time would have been too early due to a late flight departure. After speaking with Guest Relation Manager Ms Tamara and Mr Burpham who is an interpreter on site. Together with my 4 friends, our hotel bookings extended at no extra cost. No stress and only happiness 👍😊 What an excellent service. 5 stars is not enough and I wish them all the best. I will return very soon 👍 and already recommend this quality to many friends.
3 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Ismael

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Hüseyin

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Sofia

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personalen vänlig, god mat
9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relation op 12 mrt 2024
Dear Guest,We are very happy that you were generally satisfied. We would be happy to welcome you again in the summer season. Regards...

10/10 – Uitstekend

Myrna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had great time, beautiful place, very friendly people and food was absolutely delicious. It’s a walking distance from The Land of Legends. Just be aware that the water park and transfer to the beach are both seasonal and were both closed
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 5 mrt 2024
Dear Guest, First of all, we would like to thank you as the Aydınbey Queen's Palace & Spa family for spending your valuable time with us and sharing your thoughts about your holiday with us. All of our staff have been carefully selected to serve you better at all times. Your positive comment made us very happy and you gave a great motivation especially to our staff. We hope to welcome you during the summer concept period, stay well.Best Regards… Guest Relation

8/10 – Goed

Claes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stort rum dåligt med möbler
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relation op 12 mrt 2024
Dear Guest,Our furniture is all new. We are deeply saddened that you did not like it. We would be happy to welcome you again in the summer season.Regards...

10/10 – Uitstekend

Kadir, Moenchengladbach

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok memnun kaldım.. tüm çalışanlardan yemeklerden ve otelin temizliğinden.. süpersiniz 👍
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van AYDINBEY QUEENS PALACE op 26 okt 2022
Merhaba,Geri bildiriminiz için cok teşekkür ederiz.Saygılarımızla.

10/10 – Uitstekend

Imtithaal

3 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

MAU

Reisde met familie
5 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Ruth

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really great all around. Of course all English speaking people found each other and rejoiced!
3 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

YUSRI

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The hotel didn't clean my room, just after I fight with them, they clean after 2 days. The food was not good, i eat saladd. I invite corona test through them, and every day they say tomorrow it will be, an so on.
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Queens op 30 jul 2021
Hello there , We are sorry for the problems you have experienced. Your complaints will be forwarded to the relevant departments. Thank you for your feedback. With all respect.

8/10 – Goed

Medine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Queens op 30 jul 2021
Merhaba, Değerlendirmeniz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz. Saygılarımızla.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es fand während des Aufenthalts ein Staatskongress in Belek statt, weshalb sich dann 850! Polizisten und Angehörige des Militärs einquartierten. Diese gingen teilweise mit Dienstwaffe und Gewehr an den Pool und ans Meer. Ein Gefühl von Sicherheit hatten wir überhaupt nicht. Des Weiteren ist das ein Familienhotel. 850 junge mit Testosteron geladene und bewaffnete junge Männer tragen nicht positiv zum Klima bei. Wir konnten nichts weiter mehr als im Hotel schlafen. Es war grauenvoll!! Bitte um Stellungnahme des Hotelmanagement und Entgegenkommen.
6 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Queens op 30 jul 2021
Hallo , Es tut uns leid für die Probleme, die Sie haben. Ihre Beschwerden werden an die zuständigen Stellen weitergeleitet. Danke für Ihre Rückmeldung. Mit allem Respekt.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Keine Möglichkeiten am Abend immer alles so früh fertig
9 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tailored for Russians and Dutch, not much entertainment for the English neither are the facilities.
7 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
It is a nice clean hotel but communication was very difficult, which made the experience more negative.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aydınbey Groups op 13 okt 2019
Hello Dear Guest, We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that. Best Regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice new hotel. Need to train your staff though. Food is great, variety of amusement.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aydınbey Groups op 13 okt 2019
Hello Dear Guest, We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that. Best Regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
İts so imazling trip. Thank you soo much for everything.
5 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice new hotel just open in 2019,all 5 star,will back again.
8 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Malcolm

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Another Good Aydınbey Group Hotel
Our family experience of this newly opened hotel was very good. We thought there needs to be better shade and more showers in the pool area but everything else we were satisfied. The hotel beach was a short hotel shuttle us ride away which was very frequent.
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aydınbey Groups op 13 okt 2019
Hello Dear Guest, We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that. Best Regards.

4/10 – Matig

Orbay

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Dålig service! Personalen är inte trevliga!
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Fozia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay at Adinbey Queen's Palace exceeded our expectations. Staff were always on hand to assist. Large breakfast and dinner buffet. Rooms were clean and comfortable. There were no teething issues even though the hotel is brand new. The fully inclusive package is amazing. Shuttle transfers run every 20 minutes between the hotel and beach and always punctual.
2 nachten verbleven in juni 2019