Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 27 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
10
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 27 beoordelingen" "
8 - Goed
5
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 27 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 27 beoordelingen" "
4 - Matig
6
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 27 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
3
8,8/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
amu
Reisde met familie
23 apr 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very rude staff, hotel cleaning did not clean the rooms properly, and there was kids banging on our doors then running away. I called the reception regarding this issue and they did absolutely nothing I left 2 days early because I was unable to get any sleep, I was treated poorly by the staff (Yildiray was the receptionist who was very rude), and the rooms were not cleaned properly
amu
7 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Desmond
Reisde met een groep
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
On arrival I was greeted by the Manager Mr Orcun who had a very hospitable approach.
During my stay it was busy which shows that there’s a lot of excellent qualities within the service presentation.
Breakfast is excellent and there’s staff willing to serve you until it’s time to leave the food hall. You can even have your your eggs done to your liking etc. Food is nice and fresh also the area always clean. That’s more than 6 stars in my book.
My check out time would have been too early due to a late flight departure. After speaking with Guest Relation Manager Ms Tamara and Mr Burpham who is an interpreter on site. Together with my 4 friends, our hotel bookings extended at no extra cost. No stress and only happiness 👍😊
What an excellent service. 5 stars is not enough and I wish them all the best.
I will return very soon 👍 and already recommend this quality to many friends.
Desmond
3 nachten verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Ismael
9 apr 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ismael
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Hüseyin
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
29 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
Hüseyin
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Sofia
Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personalen vänlig, god mat
Sofia
9 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relation op 12 mrt 2024
Dear Guest,We are very happy that you were generally satisfied. We would be happy to welcome you again in the summer season. Regards...
10/10 – Uitstekend
Myrna
Reisde met familie
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had great time, beautiful place, very friendly people and food was absolutely delicious. It’s a walking distance from The Land of Legends.
Just be aware that the water park and transfer to the beach are both seasonal and were both closed
Myrna
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 5 mrt 2024
Dear Guest, First of all, we would like to thank you as the Aydınbey Queen's Palace & Spa family for spending your valuable time with us and sharing your thoughts about your holiday with us. All of our staff have been carefully selected to serve you better at all times. Your positive comment made us very happy and you gave a great motivation especially to our staff. We hope to welcome you during the summer concept period, stay well.Best Regards… Guest Relation
8/10 – Goed
Claes
Reisde met partner
29 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stort rum dåligt med möbler
Claes
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relation op 12 mrt 2024
Dear Guest,Our furniture is all new. We are deeply saddened that you did not like it. We would be happy to welcome you again in the summer season.Regards...
10/10 – Uitstekend
Kadir, Moenchengladbach
Reisde met familie
26 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Çok memnun kaldım.. tüm çalışanlardan yemeklerden ve otelin temizliğinden.. süpersiniz 👍
Kadir
5 nachten verbleven in september 2022
Reactie van AYDINBEY QUEENS PALACE op 26 okt 2022
Merhaba,Geri bildiriminiz için cok teşekkür ederiz.Saygılarımızla.
10/10 – Uitstekend
Imtithaal
26 jul 2022
Imtithaal
3 nachten verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
MAU
Reisde met familie
15 jun 2022
MAU
5 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Ruth
Reisde met familie
11 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really great all around. Of course all English speaking people found each other and rejoiced!
Ruth
3 nachten verbleven in juni 2022
4/10 – Matig
YUSRI
Reisde met familie
25 jul 2021
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
The hotel didn't clean my room, just after I fight with them, they clean after 2 days. The food was not good, i eat saladd. I invite corona test through them, and every day they say tomorrow it will be, an so on.
YUSRI
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Queens op 30 jul 2021
Hello there ,
We are sorry for the problems you have experienced. Your complaints will be forwarded to the relevant departments.
Thank you for your feedback.
With all respect.
8/10 – Goed
Medine
Reisde met familie
17 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Medine
7 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Queens op 30 jul 2021
Merhaba,
Değerlendirmeniz ve geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jun 2021
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es fand während des Aufenthalts ein Staatskongress in Belek statt, weshalb sich dann 850! Polizisten und Angehörige des Militärs einquartierten. Diese gingen teilweise mit Dienstwaffe und Gewehr an den Pool und ans Meer. Ein Gefühl von Sicherheit hatten wir überhaupt nicht. Des Weiteren ist das ein Familienhotel. 850 junge mit Testosteron geladene und bewaffnete junge Männer tragen nicht positiv zum Klima bei. Wir konnten nichts weiter mehr als im Hotel schlafen. Es war grauenvoll!! Bitte um Stellungnahme des Hotelmanagement und Entgegenkommen.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Queens op 30 jul 2021
Hallo ,
Es tut uns leid für die Probleme, die Sie haben. Ihre Beschwerden werden an die zuständigen Stellen weitergeleitet.
Danke für Ihre Rückmeldung.
Mit allem Respekt.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Keine Möglichkeiten am Abend immer alles so früh fertig
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tailored for Russians and Dutch, not much entertainment for the English neither are the facilities.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 sep 2019
Positief: Netheid
It is a nice clean hotel but communication was very difficult, which made the experience more negative.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aydınbey Groups op 13 okt 2019
Hello Dear Guest,
We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that.
Best Regards.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 aug 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice new hotel. Need to train your staff though.
Food is great, variety of amusement.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aydınbey Groups op 13 okt 2019
Hello Dear Guest,
We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that.
Best Regards.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
İts so imazling trip. Thank you soo much for everything.
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice new hotel just open in 2019,all 5 star,will back again.
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Malcolm
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Another Good Aydınbey Group Hotel
Our family experience of this newly opened hotel was very good. We thought there needs to be better shade and more showers in the pool area but everything else we were satisfied. The hotel beach was a short hotel shuttle us ride away which was very frequent.
Malcolm
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Aydınbey Groups op 13 okt 2019
Hello Dear Guest,
We hope that next year your experience will be better and we will make all posibble for that.
Best Regards.
4/10 – Matig
Orbay
3 aug 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Dålig service!
Personalen är inte trevliga!
Orbay
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Fozia
10 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay at Adinbey Queen's Palace exceeded our expectations. Staff were always on hand to assist. Large breakfast and dinner buffet. Rooms were clean and comfortable. There were no teething issues even though the hotel is brand new. The fully inclusive package is amazing. Shuttle transfers run every 20 minutes between the hotel and beach and always punctual.