Voorkant accommodatie - avond/nacht

Beoordelingen van Sensitive Premium Resort & Spa - All Inclusive

Sensitive Premium Resort & Spa - All Inclusive
Alpaslan Cad. No:65, Bogazkent, Serik, Antalya

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 35 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 48 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 122 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 122 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Anet, Rotterdam

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Respsiyon personeli ilgisiz ve soguk. Diger çalışanlar çok iyi ve candan ilgileniyorlar. Duşta sadece duvarda sıvı jel var. Şampuan ve diger saç bakımı malzemeleri yok.
5 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Jan Hendrik

Metonze vrieden hebben we ons welvermaakt.
Erg afgelegen,weinig te doen
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Sensitive Premium op 4 mrt 2019
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

6/10 – Redelijk

Jan Hendrik

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvaller
We hebbennietgekregen wat we hadden geboekt
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Zeynep Guest Relations Manager op 8 apr 2019
Dear Hendrik, First of all, we would like to thank you for taking the trouble to take the time to rate our hotel and your stay at our hotel. We are so sorry to read that we could not meet your expectations. All defects were forwarded to the relevant departments. Departments Manager wants to study your mentioned deficiencies again, if an improvement in the respect should be possible, these are carried out immediately. We thank you again for your efforts and for your honest criticism, because they allow us to see everything from a different perspective. Hope to welcome you and your family someday again.

8/10 – Goed

jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Zeynep Seven Guest Relations Manager op 16 nov 2018
Liebe Jan; Vielen Dank im Voraus für Ihr Feedback zu unserem Hotel. Wir freuen uns, dass wir Sie mit unserem Hotel überzeugen konnten. Nochmals vielen Dank und wir hoffen, Sie bald als unsere Gäste begrüßen zu dürfen. Herzliche und sonnige Grüße Ihr sensibles Premium Resort Team

8/10 – Goed

Josien, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met zeer vriendelijk personeel
Prima hotel met goed eten en drinken 24/7. Personeel zeer vriendelijk. Mooie kamers en elke dag wordt alles weer keurig schoongemaakt en schone handdoeken indien gewenst. Minpunt is dat de muziek soms zo hard staat dat het daardoor zo schel en lelijk klinkt evenals de presentator van de animatie, dat die man zijn stem nog niet kwijt is, is een raadsel. Het is door zijn geschreeuw niet te verstaan wat hij zegt.
7 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Zeynep Seven Guest Relations Manager op 16 nov 2018
Dear Josien; Dear Rh, Thank you for your feedback. We hope to welcome you again soon as our hotel guests. With Best Regards Your Sensitive Premium Resort & Spa Hotel Team

8/10 – Goed

Antoon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede prijs/kwaliteit hotel.
Het is een nieuw hotel,waar de prijs-kwaliteit zeer goed is!spa is redelijk,niet alles is in gebruik,aan de sauna douches enkel koud water.animatieteam gaat heel selectief om met de gasten!!(sommige worden niet bekeken,andere veel...dat valt erg op!!).de kamers en aanbod is zeer goed v d prijs.
Reactie van Zeynep Seven op 5 jun 2018
Beste gast Antoon, Bij voorbaat dank voor uw waardering. We zijn blij dat we u konden overtuigen met ons hotel. Haar kleine maar belangrijke critici werden doorgestuurd naar elk van de afdelingshoofden en het management. Deze zullen dit onderwerp in detail behandelen. Nogmaals bedankt en hoop je snel weer te mogen verwelkomen als onze gasten. Warme en zonnige groeten Uw Sensitive Premium-team

8/10 – Goed

Sabine Hannelore Alma

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Essen wiederholte sich, so dass die Auswahl begrenzt war. Das Personal war sehr zuvorkommend. Das Hotel liegt sehr abseits, ausserhalb des Hotels konnte man nur mit dem Bus etwas unternehmen.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Laila

La nourriture pas top
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

4/10 – Matig

Julie, Kingston

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely property, spacious, clean and comfortable room. The drive from Antalya airport was super easy and around 45 mins. The only things that really let the property down are the fact that all outdoor amenities were closed. Don’t recall reading this on website. Also, the food is seriously lacking in quality and variety. Seems like same foods represented for breakfast, lunch and supper. Not very appetising choices either. Staff were lovely and very helpful. Oh, and if you have an aversion to cats, this is not the place for you - lots of stray cats wandering the outdoor area and often inside restaurant as well.
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

6/10 – Redelijk

Phill

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good clean rooms
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

4/10 – Matig

Joseph

1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relation Team op 14 nov 2023
Hello dear Joseph,,Unfortunately, we did not understand what you meant by writing "bad"!We will ask you to provide more detailed information. So, if we have any shortcomings in the services we offer to our valued guests, let's learn about it and try to be better.thanks in advance & kindly regards.

8/10 – Goed

Mathieu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van SEVILAY op 9 nov 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
Over all was perfect and we had a good time special worker on restaurant they were really really hard worker excellent
8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van SEVILAY op 9 sep 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Mike

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van SEVILAY op 4 jul 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Ian

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff awful. Food shocking. Drinks were horrible. Overall a shocking experience
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van SEVILAY op 19 jun 2023
Dear Hotel Guest, First of all, we would like to thank you for taking the trouble to take the time to rate our hotel and your stay at our hotel. We are so sorry to read that we could not meet your expectations. All defects were forwarded to the relevant departments. Departments Manager wants to study your mentioned deficiencies again, if an improvement in the respect should be possible, these are carried out immediately. We thank you again for your efforts and for your honest criticism, because they allow us to see everything from a different perspective. We hope to welcome you and your family someday again.

10/10 – Uitstekend

Halil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great time
Great experience and great food. Would recommend
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van SEVILAY op 2 jun 2023
Thank you for choosing us. Your opinions are important to us!

2/10 – Ontzettend slecht

Emre

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Söz verilen sekilde gece yarısı yemek cikmiyor. 1 Corba 2 Peynir koyuyorlar. Ancak reklamını yaparken 24 saat yiyecek icecegimiz var istediniz gibi diyorlar. Saat 9 da checkin yaptim baska yere gitmeyinburda yiyin dediler 12 ye kadar bekledim. Sonra yemekaneye indigimde ne garson vardi ne dogru dürüst bir yemek. Disarida acik restoran aramak zorunda kaldim ve tabiyki ücreti kendim karsiladim all inklusive otelde olmama ragmen
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van SEVILAY op 21 mrt 2023
Sayın Misafirimiz, Otelimizdeki süreci ve deneyimlerinizi yorumladığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Yorumlarınızda yer alan eleştirilerinizi ilgili departman yöneticilerine iletmiş bulunmaktayız. Kendileri sizlerin eleştirilerini ciddiye alıp konuları yeniden gözden geçirecekler ve varsa düzeltilmesi gereken bir durum düzeltici önleyici faaliyetler uygulayacaklardır. Bununla birlikte belirtmek isteriz ki biz dünya oteliyiz. Yorumunuz için tekrar teşekkür eder saygılar sunarız.

10/10 – Uitstekend

timo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van SEVILAY op 21 feb 2023
Thank you for choosing us. Your opinions are important to us!

8/10 – Goed

SAMJHANA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van SEVILAY op 9 nov 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Lotte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great vacation
We had a great vacation at Sensitive Premium Resort, though Hotel is a bit worn out on the outside, it actually looks good on the inside, rooms are nice and cosy, bathrooms really good, bedst etc. all good. Service was extremly nice, smiling waiters, bar people and all in all a very good experience. Entertainment every night, for children adn adults. Location is a bit doll, if you are in to walking throught an exciting city center this is not the place to be - if you like the quiet and relaxing area, this is good. Only 5 min walk to the beach, where the setup is also good.
7 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van SEVILAY op 29 okt 2022
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Erez

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van SEVILAY op 21 feb 2023
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

6/10 – Redelijk

Hayati

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Fara

5 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van SEVILAY op 20 aug 2022
Hello there,Please explain why you gave a negative rating.Yours truly

8/10 – Goed

Nurettin

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in augustus 2021

2/10 – Ontzettend slecht

pavel

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Tugba

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Vahide

1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Nina

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was excellent in general!
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Mustafa

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super schönes Hotel
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Gökhan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ein schönes gemütliches Hotel
Alles super
4 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

8/10 – Goed

Layla

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Satisfied
The overall stay at sensitive premium was good, however at first they gave us a room with a rubbish view. Although, once requested for a change they had fulfilled it with no hassle. A lovely peaceful area with short walk to a nice beach.
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van SALES op 30 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for choosing us for your holiday. We will be happy to see you with us again.We wish you a nice day.Best regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Arton

5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Pavel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Baweri, Düsseldorf

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gute Personal ,saubigkeit , sehr gute Morgen ,Mittag , und Nachtessen. Und um die Uhr Getränke Service Nächtlich immer Music und guteProgrammen Zimmer war sehr sauber und täglich sauber gemacht Sport. Sauna schwemmen Bad Alles super
4 nachten verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Ok but no more
Off season, absolutely ok for the price, but nothing more. Rather domestic flavor of guests.
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tjej personal otrevligt särskild i resturang Väldigt ofräsch Smutsiga overaller Bilder på rummet stämmer inte Matt kallt och dåligt Rekommenderar ej Långt från allt
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Saleh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Tarik

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

4/10 – Matig

mohammed

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad hotel
Bad cleaning, no variety of food, no fresh food, bad service from the front disk,no drink in the minibar
3 nachten verbleven in november 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Tamer Alper

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. op 3 nov 2019
Değerli Misafirimiz, öncelikle otelimizi ve otelimizdeki konaklamanızı değerlendirmek için zaman ayırdığınız için teşekkür ederiz. Beklentilerinizi karşılayamadığımızı görmek bizi çok üzdü. Bir gün sizi ve ailenizi yeniden ağırlayabilmeyi umuyoruz.

2/10 – Ontzettend slecht

Izzet

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yemekleri berbat ama otel güzel ve çalışanlar iyi
Otel temizlik Konum ve çalışanların Güleryüzlü olması açısından çok güzel. Fakat yemekler gerçekten berbat! Hayatımda hiçbir otelde bu kadar kötü yemek görmedim. Açıkçası yemekleri yapmak için kullanılan malzemelere acıdım.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. op 1 nov 2019
Değerli Misafirimiz; öncelikle zaman ayırıp otelimiz hakkındaki düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Otel mutfağımız ile ilgili olarak yapmış olduğunuz eleştirilerinize saygı duyuyoruz bununla birlikte belirtmeliyiz ki dünya mutfağı konseptinde ne yazık ki 1500 üzeri misafir ağırladığımız otelimizde her zaman her misafirin damak tadını yakalamak ne yazık ki mümkün olmuyor. Özellikle bazı Türk misafirlerimizin kırmızı ızgara ete düşkün olması bu damak tadını bulma konusunda bazen zorlayıcı bir unsur olabiliyor. Lakin bilmenizi isteriz ki otel mutfağımız gerek iç istatistiklerimiz de gerekse sosyal medya istatistiklerinde %95 üzeri beğeniye sahiptir. Umuyoruz ki sizi bir başka seyahatinizde yeniden ağırlayabilir ve bu kez yemeklerimiz konusunda fikrinizi değiştirebiliriz. En içten selamlarımızı iletir esenlikler dileriz.

4/10 – Matig

ekin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Memnun kalmadık
5 yıldız imkanları var ama o kalitede bir otel değil. Otelde kalan insan profili, yemekler, hizmetler genel olarak kötüydü. Restoranttaki bardaklar kirliydi. Bu özellikteki bir otele göre odalar konforlu ve temizdi.
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. op 1 nov 2019
Sayın Misafirimiz, Otelimizdeki süreci ve deneyimlerinizi yorumladığınız için teşekkürlerimizi iletmek isteriz. Yorumlarınızda yer alan eleştirilerinizi ilgili departman yöneticilerine iletmiş bulunmaktayız. Kendileri sizlerin eleştirilerini ciddiye alıp konuları yeniden gözden geçirecekler ve varsa düzeltilmesi gereken bir durum düzeltici önleyici faaliyetler uygulayacaklardır. Bununla birlikte belirtmek isteriz ki biz dünya oteliyiz. Her ülkeden misafirlerimiz aynı değere ve öneme sahiptir. Yorumunuz için tekrar teşekkür eder saygılar sunarız.

10/10 – Uitstekend

fatemeh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. op 3 nov 2019
Sayın Fatemeh, Otelimizle ilgili puanlamanız için en içten teşekkürlerimizi iletir sizleri yeniden aramızda görmekten mutluluk duyacağımızı iletmek isteriz. Saygılarımızla

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel wahr und ist niemals seine 5 Sterne Wert. Probiert es selbst aus bevor ich hier ein Roman drüber schreibe. Mfg
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. op 3 nov 2019
Sehr geehrter Hotelgast, zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unser Hotel und Ihren Aufenthalt in unserem Hotel zu bewerten. Es tut uns so leid zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Alle Mängel wurden an die zuständigen Abteilungen weitergeleitet. Der Abteilungsleiter möchte Ihre genannten Mängel noch einmal untersuchen, sollte eine Verbesserung möglich sein, werden diese sofort durchgeführt. Wir bedanken uns nochmals für Ihre Bemühungen und Ihre ehrliche Kritik, denn sie ermöglichen es uns, alles aus einer anderen Perspektive zu betrachten. Wir hoffen, Sie und Ihre Familie eines Tages wieder begrüßen zu können.

8/10 – Goed

khaled

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. op 5 nov 2019
Thanks for your review. We are trying our best to do better.

8/10 – Goed

Ali

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Misafir İlişkileri Md. op 3 nov 2019
Sayın Ali Bey, Puanlamanız için teşekkürler. Sizi tekrar ağırlayabilmeyi umut ediyoruz. En içten selamlarımız ve saygılarımızla,

4/10 – Matig

Sami

Negatief: Personeel en service
No 5 star
Dålig mat upplevelse trångt och för lite plats och röra sig i matsalen?
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. op 5 nov 2019
Dear Hotel Guest, First of all, we would like to thank you for taking the trouble to take the time to rate our hotel and your stay at our hotel. We are so sorry to read that we could not meet your expectations. All defects were forwarded to the relevant departments. Departments Manager wants to study your mentioned deficiencies again, if an improvement in the respect should be possible, these are carried out immediately. We thank you again for your efforts and for your honest criticism, because they allow us to see everything from a different perspective. We hope to welcome you and your family someday again.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles war gut,wenn auch das meer nicht außerhalb hotel wäre,sonst alles war ok
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zeynep Seven Tekirdağlıoğlu-Guest Relations Mngr. op 5 nov 2019
Lieber Hotel Gast, Besten Dank für Ihr Kommentar. Würden uns sehr freuen, wenn wir Sie nochmals bewirten könnten. MfG